Kan jij mijn kleding kopen, nice.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Ik ga naar Leiden en over een jaar gaan Rez en ik samenwonen.
Nee dat is zo, maar je zou ook voor de gein in de negen straatjes kunnen kijken, daar zitten ook wel leuke kledingwinkels bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen dan niet een of zo, maar alle leuke winkels bij elkaar.River Island en Bershka vind je ook niet overal.
ff wakker bellenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs valt in slaap ZZZzzzZZzz
Vind je dat niet te druk?quote:
Kom ik wat minder omdat ik daar in de duurdere winkels eindig.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee dat is zo, maar je zou ook voor de gein in de negen straatjes kunnen kijken, daar zitten ook wel leuke kledingwinkels bijvoorbeeld.
Denk dat ik het gewend ben. Ga eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren naar Amsterdam om te winkelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind je dat niet te druk?
Eh, heel veel pull & bear.. en gewoon HM en dat was het wel eigenlijk. Soms ook zalando
Hm oke, ja dat is wel anders.. ik ben dat niet gewendquote:Op zondag 30 juni 2013 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom ik wat minder omdat ik daar in de duurdere winkels eindig.
[..]
Denk dat ik het gewend ben. Ga eigenlijk al sinds ik mij kan herinneren naar Amsterdam om te winkelen.Pull & Bear is wel tof, ja. Alleen jammer dat die winkel alleen in Rotterdam staat.
wel foto maken en op instagram zetten hequote:Op zondag 30 juni 2013 16:05 schreef d4v1d het volgende:
Ik wil morgen hipster zijn en langs starbucks op Utrecht CS gaan. Ik weet alleen niet wat ik moet nemen of wat ze er überhaupt hebben... Ik kom niet verder dan 'Koffie' en chocolademelk
Winkelen in Ierland en Engeland is trouwensquote:Op zondag 30 juni 2013 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm oke, ja dat is wel anders.. ik ben dat niet gewend.
Ja.. zijn nog best weinig winkels. Komt wel meer denk ik..
Ik top natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
En welke rollen hebben we bij dat eerste dan?
Gniquote:Op zondag 30 juni 2013 16:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
En welke rollen hebben we bij dat eerste dan?
Ooit, wanneer ik miljoenen verden.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle superdureluxe winkels. Armani, LV, Chanel, Cartier, enz enz enz
Daar moet ik heen.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle superdureluxe winkels. Armani, LV, Chanel, Cartier, enz enz enz
Ierland ja?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Winkelen in Ierland en Engeland is trouwens.
Vers dat je bent.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren niet op zitten letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |