Hij gaat je stalken.quote:
Ja, want het praat zoveel makkelijker om steeds te zeggen 'Het huis van mijn ouders, waar ik toevallig ook woon...'quote:Op zondag 30 juni 2013 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is inderdaad van hetzelfde niveau als 'ons huis'
Je zal wel moeten, anders lieg je.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij gaat je stalken.
[..]
Ja, want het praat zoveel makkelijker om steeds te zeggen 'Het huis van mijn ouders, waar ik toevallig ook woon...'
Ga je me nou serieus aanvallen op iets wat zo'n beetje iedereen doet?quote:
Ga vanaf het Centraal Station de Nieuwendijk op en dan door naar de Kalverstraat. Vervolgens door de Kalvertoren verder naar Leidseplein. Moet een goede route zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebbie nog tips? Heb nog nooit in Amsterdam geshopt
Denken dat dit een aanval is.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je me nou serieus aanvallen op iets wat zo'n beetje iedereen doet?!
Nee, want dat is gewoon debiel.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat dit een aanval is.
En als iedereen uit het raam springt, doe jij dat dan ook?
OMG kalverstraat en leidseplein wil ik heenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga vanaf het Centraal Station de Nieuwendijk op en dan door naar de Kalverstraat. Vervolgens door de Kalvertoren verder naar Leidseplein. Moet een goede route zijn.
Welke winkels moet je hebben?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG kalverstraat en leidseplein wil ik heen
Je liegt!quote:
Hartstikke druk daar, gr.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan op het Leidseplein steek je de brug over, linksaf, derde of vierde rechts en je staat in de P.C. Hooft. Ook altijd leuk om te kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je verwart mij weer eens met je spiegelbeeld.quote:
Waardeloze comeback.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je verwart mij weer eens met je spiegelbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |