Ik denk niet dat dat vergelijkbaar is.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het mij lukt om Rez uit de kleren te krijgen, lukt 't mij ook om jouw adres te achterhalen.
DAT KAN WEL, IK ZIE HET TOCH!quote:
Gaan wij uit de kleren ja?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het mij lukt om Rez uit de kleren te krijgen, lukt 't mij ook om jouw adres te achterhalen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef Tchock het volgende:
Maak Rez nou niet weer geil het is pas half vijf
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef Tchock het volgende:
Maak Rez nou niet weer geil het is pas half vijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was ik geil.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nog even en je ballen en je postkleur komen weer overeenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog even en je ballen en je postkleur komen weer overeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dan kijk je niet goed.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAT KAN WEL, IK ZIE HET TOCH!
[..]
Gaan wij uit de kleren ja?
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog even en je ballen en je postkleur komen weer overeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef Rezania het volgende:
Haha, Etsu met een facial, dat ga ik vaker zien.
Maar even pauzeren dan ja. Je hebt FOK! wel uit staan onder het leren toch? Anders is het teveel afleidingquote:Op zondag 30 juni 2013 16:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik krijg de stof niet meer in mn hoofd die ik moet leren.
PAUZE DUS HGIGHIG.
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:32 schreef Rezania het volgende:
Haha, Etsu met een facial, dat ga ik vaker zien.
Succes met falen!quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Rezania het volgende:
Na het eten drie uur wiskunde maken, ik ga falen.
Je faalt altijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:34 schreef Rezania het volgende:
Na het eten drie uur wiskunde maken, ik ga falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |