Creep is een kutnummer. Negeer die. Luister dan:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even eerlijk weet ik het eigenlijk niet
Creep, a song by Radiohead on Spotify.
Die is eigenlijk zo slecht nog niet, stond bij spotify als #1 by Popular van Radiohead. Zo de rest ff luisteren
Aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Creep is een kutnummer. Negeer die. Luister dan:
lichtjesquote:
Trouw met me, dan mag je ook in m'n bad en stel ik je voor aan m'n moeder (gewoon bad) en mn vader (met bubbels)quote:
Wat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga op je rug liggen en giet Canei in je navel
Geen optie, er is al iemand anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trouw met me, dan mag je ook in m'n bad en stel ik je voor aan m'n moeder (gewoon bad) en mn vader (met bubbels)
Ik verwijt niets. Jij noemt 'ons' jonkiesquote:
het liefst is een homo wel een type/soort ja. Of allebeiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het echt zo dat homo's altijd/het liefst top of bottom zijn?
echtwel. Gaydar says soquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]___________________________________!
Waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
het liefst is een homo wel een type/soort ja. Of allebei
Ik wel iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het echt zo dat homo's altijd/het liefst top of bottom zijn?
Hoe weet jij dat nou?quote:
Je gaydar is dan naar de klote.quote:
Haha, en dan ga jij zeker vechten met zijn vriend?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan geen neuken en gebruik ik plan B (René).
quote:
Op je knietjes makkertje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan geen neuken en gebruik ik plan B (René).
Hij zou smullend toe kijken hoe ik Etsu laat huilen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, en dan ga jij zeker vechten met zijn vriend?
Die kijkt vastgebonden toe.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, en dan ga jij zeker vechten met zijn vriend?
Ik ben voor plan B! Etsu, go for it.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij zou smullend toe kijken hoe ik Etsu laat huilen.
Nee.quote:
Wat is het volgens jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo racistisch en ik moest veel te hard lachenIk ga naar de hel
![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Dit kan ik ook wel painten, maar goed bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo racistisch en ik moest veel te hard lachenIk ga naar de hel
![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Wtf-gezicht totdat ik de laatste afbeeldimg zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo racistisch en ik moest veel te hard lachenIk ga naar de hel
![]()
![]()
Hoe heb je dat zojuist besloten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
Even serieus, ik denk dat ik versatile ben.
Ik kietelde mijn prostaat met een potlood terwijl ik een fleshlight neukte.quote:
Zo werkt het ja, goed zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
Kut badschuim en bubbels.
Bubbels blijft soap aanmaken, en m'n hele gezicht en handen zit helemaal onder en ik typ in bad.
Ik
Wil je voortaan onze gesprekken voor je houden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kietelde mijn prostaat met een potlood terwijl ik een fleshlight neukte.
Haha, jouw pener is zo dun als een potlood.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wil je voortaan onze gesprekken voor je houden?
Nee, dit is te makkelijk.quote:
Ziet eruit als een opdracht voor Nederlands uit 4 havo. Ik geef je een 7,5. Gr gr.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:05 schreef Toto69 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)edia-en-privacy.html
wel zo makkelijk als je nogal strak bentquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, jouw pener is zo dun als een potlood.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
wel zo makkelijk als je nogal strak bent
Net klaar met de havoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet eruit als een opdracht voor Nederlands uit 4 havo. Ik geef je een 7,5. Gr gr.
Daag me niet uit, je weet dat ik hap en dan kun je geen kant meer op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:09 schreef Rezania het volgende:
Zeg Etsu, zullen wij eens samen bubbels gaan maken? [ afbeelding ]
Die seksuele spanning tussen julliequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daag me niet uit, je weet dat ik hap en dan kun je geen kant meer op.
Jawel, kan ik weer hard to get spelen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daag me niet uit, je weet dat ik hap en dan kun je geen kant meer op.
Hey, ik ben auteur, niet zo'n grote waffel jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Snelle tip: begin nooit een artikel met tijdsaanduiding
Jij interpreteert het zo dat het gericht is op seks, wellicht bedoelt Rez het zo en wilt die seks met mij, maar van mijn kant is het niet zo bedoeld.quote:
Lukt je niet, want je wilt mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, kan ik weer hard to get spelen.
Nog een dingetje: columns zijn vrij en regelloos. Je mag beginnen en doen wat je wilt. Het begin moet alleen heul pakkend zijn. Anders gaan mensen niet lezen..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey, ik ben auteur, niet zo'n grote waffel ja
Ik schrijf niet zo vaak columns eigenlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog een dingetje: columns zijn vrij en regelloos. Je mag beginnen en doen wat je wilt. Het begin moet alleen heul pakkend zijn.
Eigenlijk wil Etsu gewoon neuken, maar is hij te pussy om het toe te geven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij interpreteert het zo dat het gericht is op seks, wellicht bedoelt Rez het zo en wilt die seks met mij, maar van mijn kant is het niet zo bedoeld.
Groetjes.
Het is niet onaardig als je niet vaak schrijft maar er staan wel heel veel open deuren en clichés in.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik schrijf niet zo vaak columns eigenlijkmaar bedankt voor je tips
Schrijf jij ook?
Haha ja ik weet het, ik heb wel eens een andere column geschreven en die haalde bijna de Metro (krant bedoel ik), ik had de meeste stemmen maar op de een of andere manier was dat niet voldoendequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet onaardig als je niet vaak schrijft maar er staan wel heel veel open deuren in.
Onzin. Ik ben niet zo seksverslaafd itt jij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eigenlijk wil Etsu gewoon neuken, maar is hij te pussy om het toe te geven.
Afgelopen lesblok op school wel wat columns geoefend. Is wel iets wat mij leuk lijkt om mee verder te gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik schrijf niet zo vaak columns eigenlijkmaar bedankt voor je tips
Schrijf jij ook?
*Leest*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:17 schreef Renesite het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)ites-ah-vontuur.html
Was mijn column
Zeker doen, echt goede columnisten zijn er niet in grote getale (mijn mening).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Afgelopen lesblok op school wel wat columns geoefend. Is wel iets wat mij leuk lijkt om mee verder te gaan.
Een boek?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
*Leest*
[..]
Zeker doen, echt goede columnisten zijn er niet in grote getale (mijn mening).
Ik zelf richtte me eigenlijk meer op verhalen an sich, ik heb ook een boek in de winkel 'liggen'
Dat klopt wel, ik fap graag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben niet zo seksverslaafd itt jij.
Ga jij nou maar je vriendin volspuiten.quote:
Dit is bedoeld als belediging?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je vriendin volspuiten.!
Mja, is ook wel lastig. Sowieso om je eigen stijl te vinden. Ik heb er twee op mijn computer staan. Kan ik wel even sturen als je het leuk vindt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeker doen, echt goede columnisten zijn er niet in grote getale (mijn mening).
Ik zelf richtte me eigenlijk meer op verhalen an sich, ik heb ook een boek in de winkel 'liggen'
Dat snap ik, maar iemand belachelijk maken met het feit dat hij daadwerkelijk iemand heeft voor seks lijkt me nogal een onverstandige move.quote:
Er zijn mensen die maar één keer per week fappen, kan je het je voorstellen? Ongelooflijk gewoon.quote:
Ja klopt, je eigen stijl ontwikkelen kost heel wat tijd en oefeningquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is ook wel lastig. Sowieso om je eigen stijl te vinden. Ik heb er twee op mijn computer staan. Kan ik wel even sturen als je het leuk vindt.en welk boek?
Jij vind mijn fappen goor, ik vind seks met vrouwen goor. Beide posts sloegen nergens op, gr.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar iemand belachelijk maken met het feit dat hij daadwerkelijk iemand heeft voor seks lijkt me nogal een onverstandige move.
Ik heb een vriend. Dan is fappen wat minder van belang.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zijn mensen die maar één keer per week fappen, kan je het je voorstellen? Ongelooflijk gewoon.
rezje!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vindT mijn fappen goor, ik vind seks met vrouwen goor. Beide posts sloegen nergens op, gr.
Toegeven dat je seks hebt met Crackquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar iemand belachelijk maken met het feit dat hij daadwerkelijk iemand heeft voor seks lijkt me nogal een onverstandige move.
Oke, wacht even.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, je eigen stijl ontwikkelen kost heel wat tijd en oefening
Ja prima hoor, stuur maar. Ik dm je even.
Mensen zonder iemand om vol te spuiten bedoel ik hè.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een vriend. Dan is fappen wat minder van belang.
quote:
Raar ventje jij.quote:
Hier: fapgrapquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij vind mijn fappen goor, ik vind seks met vrouwen goor. Beide posts sloegen nergens op, gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier: fapgrapTL;DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Misschien moet je je keel even schrapen met een harde paal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:27 schreef Renesite het volgende:
Zo maar naar bed met mijn keelontsteking enz.
Ik weet wel waar je 'melk' vandaan kunt halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
Ik heb dorst. Maar enige wat ik zie, is kraanwater.
Heb er net eentje op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je je keel even schrapen met een harde paal.
Volgens mij ben jij echt gefrustreerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien moet je je keel even schrapen met een harde paal.
[..]
Ik weet wel waar je 'melk' vandaan kunt halen.
Calippo's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Calippo heette hij.
/waterijsjes ;9
Vandaag wel ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt gefrustreerd.
Ik denk dat dat heel erg lang gaat duren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
Etsu, zullen ons proberen te bezatten hiermee?
[ afbeelding ]
Ik wist dat je het over een ijsje had.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
Soberso, vragen of een piemel lekker is. Kom, het is niet én nooit alsof het het lekkerste is dat er op de wereld is. Puhlease
Geen ervaring mee dus vertel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
Soberso, vragen of een piemel lekker is. Kom, het is niet én nooit alsof het het lekkerste is dat er op de wereld is. Puhlease
Rez is gewoon een apart ventje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt gefrustreerd.
Errrr, op alsin leeggezogen. What elsequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist dat je het over een ijsje had.Wie heeft er nou een piemel op?
!
Sowieso moet je hopen op een gewassen, anders is het instant weeïg dat het riekt.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso moet je hopen op een gewassen, anders is het instant weeïg.
Klopt ja.quote:
Op als in opeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Errrr, op alsin leeggezogen. What else
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
zo, ben uit bad gegaan, werd gek van al dat schuim
Huh? Ik ben bij mijn vader hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.
Moet je er een kopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou wel een eigen badkamer willen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik het benquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
en je kon je post niet aanpassen omdat ... (vul in).
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij drie puntjes kom ik niet verder dan kut en lul.
ik vind jou niet zo aardig vanavondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisje
ik ben in abcoude.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu kom mee stad in ik wil dansjes doen
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisje
wat is abcoude nou weerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben in abcoude.
ben pas rond 9 juli weer in groningen
zijn verdiende loonquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij is uitgegleden o pde bdakdmer vloer
ja, want ik ben hetquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
rez had ook nog nooit van abcoude gehoord
WIE WEL? steek je hand op
Ik want daar moest ik altijd overstappen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
impliceren dat het een poll isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Ezell het volgende:
impliceren dat wij meewerken aan jouw kutpoll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Psst Ets 16 minuten xoxomeeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ik zei dat alleen maar om jou te pesten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Psst Ets 16 minuten xoxoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bespaard me weer opzoek werk
Bespaart*. Mens toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah
opzoekwerkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah
mij*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah
want vandaag bij de voetbal zei een meisje dat ik meer swek moest hebbenquote:
Die moest ik altijd hebben vanuit Abcoude om bij tentamen te komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-06-29T2310
TIL dat er een sprinter naar Duivendrecht gaat vanuit Sassem.
met de auto is het korter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-06-29T2310
TIL dat er een sprinter naar Duivendrecht gaat vanuit Sassem.
ja en toenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
want vandaag bij de voetbal zei een meisje dat ik meer swek moest hebben
Meisje meppen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
want vandaag bij de voetbal zei een meisje dat ik meer swek moest hebben
tot wanneer is dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele weekend. En dan naar Craker en dan naar Werchter.
toen ging ze weg maar ik denk dat ze nog niet heel leuk vond. ik vind haar wel ok maar hoe kan ik meer swek krijgenquote:
Waarom heb je die meegenomen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb m'n pa's verrekijker meegenomen naar mn kamer en nu kan ik in de flatjes van m'n overburen kijken
ik voel me zo'n creep
ah, dan ben ik herstellende, als ik dan naar groningen ga, ga ik wel even langs amsterdam en jou een handje schudden (ieh ieh ieeeehhhhh) en meeten ok?quote:
door swek te oogstenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
toen ging ze weg maar ik denk dat ze nog niet heel leuk vond. ik vind haar wel ok maar hoe kan ik meer swek krijgen
Ik ben waarschijnlijk pas vanaf de 10e thuis of zo hoor. Laat nog wel weten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah, dan ben ik herstellende, als ik dan naar groningen ga, ga ik wel even langs amsterdam en jou een handje schudden (ieh ieh ieeeehhhhh) en meeten ok?
okidokiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk pas vanaf de 10e thuis of zo hoor. Laat nog wel weten.
dat is minder erg dan wat ik had bij mn oude kamer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb m'n pa's verrekijker meegenomen naar mn kamer en nu kan ik in de flatjes van m'n overburen kijken
ik voel me zo'n creep
in pot met aarde stoppen en dan wachten tot swek eruit komt en dat dan inslikkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja maar hoe dan krijg je dat als je ouder wordt
ok maar waar koop ik dat dan hoe heb jij dat dan. hoe oud bne jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
in pot met aarde stoppen en dan wachten tot swek eruit komt en dat dan inslikken
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godsamme gast bel desnoods een manhoer voor je ballen ontploffen
dus steel je maar een verrekijker van je vader zonder te vragen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat hij old school en vintage is en dat past wel bij mn kamer
Old school én vintagequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is het hier altijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Het is zeker gay avond hier ofzo qua onderwerp
Hoezo zou ik geld besteden als Etsu het gratis doet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godsamme gast bel desnoods een manhoer voor je ballen ontploffen
Maar hij heeft een babyface.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil ik Tchock niet aandoen. Ik blijf hem trouw.
Dat is het bijna elke avond.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Het is zeker gay avond hier ofzo qua onderwerp
O.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is minder erg dan wat ik had bij mn oude kamer.
toen kon ik gewoon vanuit de bank zo mensen zien poepen/plassen aan de overkant.
Nou, dat is het hier alleen altijd met een paar mensen. Dat was een paar maanden geleden namelijk nooitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het hier altijd.
[..]
Hoezo zou ik geld besteden als Etsu het gratis doet?
[..]
Maar hij heeft een babyface.
ik heb t gevraagd? nergens staat dat ik het heb gestolen hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus steel je maar een verrekijker van je vader zonder te vragen?
Tchock een babyface?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het hier altijd.
[..]
[..]
Maar hij heeft een babyface.
Etsu zit aan de andere kant van het land als hij je überhaupt zou willen en ik heb echt het gevoel dat je jezelf huilend in slaap moet gaan masturberen voor het fout gaat hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er een beetje simpel van begin te worden.quote:
stelen is haramquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb t gevraagd? nergens staat dat ik het heb gestolen hoor
jep, 0 contact meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het bijna elke avond.
[..]
O.Hoe zit het eigenlijk tussen jullie? Nog steeds hetzelfde als na de verhuizing?
Nou, sorry hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is het hier alleen altijd met een paar mensen. Dat was een paar maanden geleden namelijk nooit
simpel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er een beetje simpel van begin te worden.
'geruild'?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jep, 0 contact meer
heb weer contact met grootouders dus prima zo
Tchock is fucking schattig volgen Crack.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tchock een babyface?Dan heb jij niet goed opgelet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu zit aan de andere kant van het land als hij je überhaupt zou willen en ik heb echt het gevoel dat je jezelf huilend in slaap moet gaan masturberen voor het fout gaat hier.
Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom mensen bijna dagelijks willen vertellen dat ze homo zijn. Misschien is het wel mijn onkunde tot het begrijpen vanquote:
Dus als je schattig bent, dan heb je een babyface?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tchock is fucking schattig volgen Crack.
Denken dat Crack mij beter kent dan Etsuquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tchock is fucking schattig volgen Crack.
het levenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
Zo begrijp ik ook een paar dingen blijkbaar niet
was puur toevalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
contact met vader = geen contact grootouders
contact grootouders = geen contact vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |