Ik ben waarschijnlijk pas vanaf de 10e thuis of zo hoor. Laat nog wel weten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah, dan ben ik herstellende, als ik dan naar groningen ga, ga ik wel even langs amsterdam en jou een handje schudden (ieh ieh ieeeehhhhh) en meeten ok?
okidokiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk pas vanaf de 10e thuis of zo hoor. Laat nog wel weten.
dat is minder erg dan wat ik had bij mn oude kamer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb m'n pa's verrekijker meegenomen naar mn kamer en nu kan ik in de flatjes van m'n overburen kijken
ik voel me zo'n creep
in pot met aarde stoppen en dan wachten tot swek eruit komt en dat dan inslikkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ja maar hoe dan krijg je dat als je ouder wordt
ok maar waar koop ik dat dan hoe heb jij dat dan. hoe oud bne jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
in pot met aarde stoppen en dan wachten tot swek eruit komt en dat dan inslikken
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godsamme gast bel desnoods een manhoer voor je ballen ontploffen
dus steel je maar een verrekijker van je vader zonder te vragen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat hij old school en vintage is en dat past wel bij mn kamer
Old school én vintagequote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is het hier altijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Het is zeker gay avond hier ofzo qua onderwerp
Hoezo zou ik geld besteden als Etsu het gratis doet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godsamme gast bel desnoods een manhoer voor je ballen ontploffen
Maar hij heeft een babyface.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil ik Tchock niet aandoen. Ik blijf hem trouw.
Dat is het bijna elke avond.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
Het is zeker gay avond hier ofzo qua onderwerp
O.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is minder erg dan wat ik had bij mn oude kamer.
toen kon ik gewoon vanuit de bank zo mensen zien poepen/plassen aan de overkant.
Nou, dat is het hier alleen altijd met een paar mensen. Dat was een paar maanden geleden namelijk nooitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het hier altijd.
[..]
Hoezo zou ik geld besteden als Etsu het gratis doet?
[..]
Maar hij heeft een babyface.
ik heb t gevraagd? nergens staat dat ik het heb gestolen hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus steel je maar een verrekijker van je vader zonder te vragen?
Tchock een babyface?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het hier altijd.
[..]
[..]
Maar hij heeft een babyface.
Etsu zit aan de andere kant van het land als hij je überhaupt zou willen en ik heb echt het gevoel dat je jezelf huilend in slaap moet gaan masturberen voor het fout gaat hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er een beetje simpel van begin te worden.quote:
stelen is haramquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb t gevraagd? nergens staat dat ik het heb gestolen hoor
jep, 0 contact meerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is het bijna elke avond.
[..]
O.Hoe zit het eigenlijk tussen jullie? Nog steeds hetzelfde als na de verhuizing?
Nou, sorry hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is het hier alleen altijd met een paar mensen. Dat was een paar maanden geleden namelijk nooit
simpel?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er een beetje simpel van begin te worden.
'geruild'?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jep, 0 contact meer
heb weer contact met grootouders dus prima zo
Tchock is fucking schattig volgen Crack.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tchock een babyface?Dan heb jij niet goed opgelet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Etsu zit aan de andere kant van het land als hij je überhaupt zou willen en ik heb echt het gevoel dat je jezelf huilend in slaap moet gaan masturberen voor het fout gaat hier.
Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom mensen bijna dagelijks willen vertellen dat ze homo zijn. Misschien is het wel mijn onkunde tot het begrijpen vanquote:
Dus als je schattig bent, dan heb je een babyface?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tchock is fucking schattig volgen Crack.
Denken dat Crack mij beter kent dan Etsuquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tchock is fucking schattig volgen Crack.
het levenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
Zo begrijp ik ook een paar dingen blijkbaar niet
was puur toevalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
contact met vader = geen contact grootouders
contact grootouders = geen contact vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |