quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisje
wat is abcoude nou weerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben in abcoude.
ben pas rond 9 juli weer in groningen
zijn verdiende loonquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij is uitgegleden o pde bdakdmer vloer
ja, want ik ben hetquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
rez had ook nog nooit van abcoude gehoord
WIE WEL? steek je hand op
Ik want daar moest ik altijd overstappen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
impliceren dat het een poll isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Ezell het volgende:
impliceren dat wij meewerken aan jouw kutpoll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Psst Ets 16 minuten xoxomeeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ik zei dat alleen maar om jou te pesten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Psst Ets 16 minuten xoxoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bespaard me weer opzoek werk
Bespaart*. Mens toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah
opzoekwerkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah
mij*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah
want vandaag bij de voetbal zei een meisje dat ik meer swek moest hebbenquote:
Die moest ik altijd hebben vanuit Abcoude om bij tentamen te komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-06-29T2310
TIL dat er een sprinter naar Duivendrecht gaat vanuit Sassem.
met de auto is het korter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Rezania het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2013-06-29T2310
TIL dat er een sprinter naar Duivendrecht gaat vanuit Sassem.
ja en toenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
want vandaag bij de voetbal zei een meisje dat ik meer swek moest hebben
Meisje meppen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
want vandaag bij de voetbal zei een meisje dat ik meer swek moest hebben
tot wanneer is dat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hele weekend. En dan naar Craker en dan naar Werchter.
toen ging ze weg maar ik denk dat ze nog niet heel leuk vond. ik vind haar wel ok maar hoe kan ik meer swek krijgenquote:
Waarom heb je die meegenomen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb m'n pa's verrekijker meegenomen naar mn kamer en nu kan ik in de flatjes van m'n overburen kijken
ik voel me zo'n creep
ah, dan ben ik herstellende, als ik dan naar groningen ga, ga ik wel even langs amsterdam en jou een handje schudden (ieh ieh ieeeehhhhh) en meeten ok?quote:
door swek te oogstenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:54 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
toen ging ze weg maar ik denk dat ze nog niet heel leuk vond. ik vind haar wel ok maar hoe kan ik meer swek krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |