Creep is een kutnummer. Negeer die. Luister dan:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even eerlijk weet ik het eigenlijk niet
Creep, a song by Radiohead on Spotify.
Die is eigenlijk zo slecht nog niet, stond bij spotify als #1 by Popular van Radiohead. Zo de rest ff luisteren
Aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Creep is een kutnummer. Negeer die. Luister dan:
lichtjesquote:
Trouw met me, dan mag je ook in m'n bad en stel ik je voor aan m'n moeder (gewoon bad) en mn vader (met bubbels)quote:
Wat?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga op je rug liggen en giet Canei in je navel
Geen optie, er is al iemand anders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Trouw met me, dan mag je ook in m'n bad en stel ik je voor aan m'n moeder (gewoon bad) en mn vader (met bubbels)
Ik verwijt niets. Jij noemt 'ons' jonkiesquote:
het liefst is een homo wel een type/soort ja. Of allebeiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het echt zo dat homo's altijd/het liefst top of bottom zijn?
echtwel. Gaydar says soquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]___________________________________!
Waarom?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
het liefst is een homo wel een type/soort ja. Of allebei
Ik wel iig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het echt zo dat homo's altijd/het liefst top of bottom zijn?
Hoe weet jij dat nou?quote:
Je gaydar is dan naar de klote.quote:
Haha, en dan ga jij zeker vechten met zijn vriend?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan geen neuken en gebruik ik plan B (René).
quote:
Op je knietjes makkertje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan geen neuken en gebruik ik plan B (René).
Hij zou smullend toe kijken hoe ik Etsu laat huilen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, en dan ga jij zeker vechten met zijn vriend?
Die kijkt vastgebonden toe.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, en dan ga jij zeker vechten met zijn vriend?
Ik ben voor plan B! Etsu, go for it.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij zou smullend toe kijken hoe ik Etsu laat huilen.
Nee.quote:
Wat is het volgens jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo racistisch en ik moest veel te hard lachenIk ga naar de hel
![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Dit kan ik ook wel painten, maar goed bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo racistisch en ik moest veel te hard lachenIk ga naar de hel
![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:59 schreef Tchock het volgende:
Wtf-gezicht totdat ik de laatste afbeeldimg zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is zo racistisch en ik moest veel te hard lachenIk ga naar de hel
![]()
![]()
Hoe heb je dat zojuist besloten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef Rezania het volgende:
Even serieus, ik denk dat ik versatile ben.
Ik kietelde mijn prostaat met een potlood terwijl ik een fleshlight neukte.quote:
Zo werkt het ja, goed zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
Kut badschuim en bubbels.
Bubbels blijft soap aanmaken, en m'n hele gezicht en handen zit helemaal onder en ik typ in bad.
Ik
Wil je voortaan onze gesprekken voor je houden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kietelde mijn prostaat met een potlood terwijl ik een fleshlight neukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |