Wat koop je dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Ezell ik doe wel aan hamsteren.. Als iets flink in de bonus is dan koop ik wat meer. Net zoals nu 1+1 bij Appie
Er zijn dan mensen die er alsnog 1 kopen omdat ze er geen 2 nodig hebbenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh en Ezell ik doe wel aan hamsteren.. Als iets flink in de bonus is dan koop ik wat meer. Net zoals nu 1+1 bij Appie
die 1+1 actiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:52 schreef Crack_ het volgende:
goed ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die 1+1 actiewou bijna ijs meenemen maar er was geen lekkere smaak meer
Ja ik drink altijd dubbeldrank en die koop ik dan zes ofzo want daarna zijn ze wel weer in de aanbieding. Smeerkaas was ook heel goedkoop dus die ook zes pakjes ofzo..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat koop je dan?Ik hamster echt heel weinig. Soms een keertje wat extra, maar ik betaal sowieso niet heel veel voor boodschappen. Veel fruit. groente (Aldi, jwt)en af en toe vlees. Pasta en rijst heb ik altijd wel thuis liggen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik drink altijd dubbeldrank en die koop ik dan zes ofzo want daarna zijn ze wel weer in de aanbieding. Smeerkaas was ook heel goedkoop dus die ook zes pakjes ofzo..
Ja, wel dingen die ik altijd eet en lang houdbaar zijn :p.
Bij de Aldi verkochten ze laatst andalouse saus en die verkopen ze neeeeeergens dus die echt 15 gekocht ofzo
Oh, à die heb ik welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
die 1+1 actiewou bijna ijs meenemen maar er was geen lekkere smaak meer
For real?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, à die heb ik wel. Ze hebben hier die chocola oreo steeds niet.
Je kunt trouwens ook reclamecheque vragen bij de AH.. Dan kun je tot zeven dagen laer nog artikel kopen voor de bonus prijs.
Ik doe dat wel eens met groente die ik wil maar nog niet wil kopen omdat ik al wat ad liggen en dan Ishtar niet meer vers.
Eigenlijk zijn ze bedoeld voor wanneer een bonus product op is maarja
quote:
ik wil ook wel veel pakken drinken meenemen maar die dingen zijn zo verdomd zwaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik drink altijd dubbeldrank en die koop ik dan zes ofzo want daarna zijn ze wel weer in de aanbieding. Smeerkaas was ook heel goedkoop dus die ook zes pakjes ofzo..
Ja, wel dingen die ik altijd eet en lang houdbaar zijn :p.
Bij de Aldi verkochten ze laatst andalouse saus en die verkopen ze neeeeeergens dus die echt 15 gekocht ofzo
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil ook wel veel pakken drinken meenemen maar die dingen zijn zo verdomd zwaarik heb nu al een uur last van mn arm als ik dingen op moet pakken
ik zag dit op fbquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
chicks, heeft een van jullie een idee of dit je haar erg kan beschadigen?
ze zegt wel dat dat kokosnoot olie helpt beschermen maar beschermt het genoeg tegen het zeezout?
Ik zou het niet weten, maar ja, ik weet dan ook nauwelijks iets op dat gebied.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
ze zegt wel dat dat kokosnoot olie helpt beschermen maar beschermt het genoeg tegen het zeezout?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:12 schreef Ezell het volgende:
Ik zie crack al met overvolle tassen achterop de fiets
dat 'pauper haar' is strandhaar, en dat is mooi bij meisjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:17 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg van zee water al pauper haar, dus denk dat het niet goed voor je haar is.
einde bericht
Nee, de olie zal niet mengen met het water, maar erop gaan drijven, waardoor je alleen zout water op je haar krijgt als je gaat spuiten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Voelt niet lekker aan hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat 'pauper haar' is strandhaar, en dat is mooi bij meisjes
Emulgator bij doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de olie zal niet mengen met het water, maar erop gaan drijven, waardoor je alleen zout water op je haar krijgt als je gaat spuiten.
Ik moet jou als vriend houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, de olie zal niet mengen met het water, maar erop gaan drijven, waardoor je alleen zout water op je haar krijgt als je gaat spuiten.
Ja, maar dan kan je het net zo goed gewoon in de winkel kopen als dat mogelijk is.quote:
Anders gat in de markt!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je het net zo goed gewoon in de winkel kopen als dat mogelijk is.
Is niet mogelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je het net zo goed gewoon in de winkel kopen als dat mogelijk is.
Je weet toch zelf ook wel dat water niet zomaar mengt met vet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet jou als vriend houden.
Ja dat bedenk ik op zo'n moment nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je weet toch zelf ook wel dat water niet zomaar mengt met vet?
Dudequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is niet mogelijk.
Waar koop ik emulgator
Zeep is een emulgator, helaas komt dat vaak met veel toegevoegde stoffen, dus dan moet je bijvoorbeeld zeep van Neutral kopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is niet mogelijk.
Waar koop ik emulgator
ik heb een kokosnootquote:
Supermarkt, groenteboer heeft ze ook wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is niet mogelijk.
Waar koop ik emulgator
Eigeel kan ook.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeep is een emulgator, helaas komt dat vaak met veel toegevoegde stoffen, dus dan moet je bijvoorbeeld zeep van Neutral kopen.
Nee, had ik welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je vast wel thuis liggen, hamstertje.
Ik had er een en toen maakte ik 'm open en was ie helemaal niet meer goed dus nu durf ik niet meer.quote:
Frietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:29 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB ZIN IN FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIETTTTTTTTTTT
het is patat.quote:
Ohjezus, echt zin.. maar ga al wat anders eten. En, wat ga jij eten?quote:
Oneens.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat 'pauper haar' is strandhaar, en dat is mooi bij meisjes
jouw UIquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:30 schreef TBakkert het volgende:
Iemand hier de film 'Now you see me' al gezien?
Jij bent nu een mod!?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Rezania het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)ay/9200000005248149/
Is dit niet gewoon hetzelfde?
quote:
grappig welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:35 schreef utopie het volgende:
Klopt niks van wat er in de OP staat, just saying
Moet je daar geen 18 voor zijn of niet?quote:
stel 1 vd users voor aan je oudersquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:39 schreef utopie het volgende:
[..]
Dankje, zat te wachten wanneer het iemand zou opvallen
nope denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Moet je daar geen 18 voor zijn of niet?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stel 1 vd users voor aan je ouders
[..]
nope denk ik
Lijkt me dan ook niet, want anders mocht jij het niet zijn natuurlijk haha.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
stel 1 vd users voor aan je ouders
[..]
nope denk ik
quote:
quote:
ik haat jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:46 schreef TBakkert het volgende:
Ik doe een banaanvraag voor DrNick:Omdat ze naar de zon groeien en dan komt de zwaartekracht en dan weer naar beneden en zo worden ze krom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lof joe.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat ze naar de zon groeien en dan komt de zwaartekracht en dan weer naar beneden en zo worden ze krom.
Met liefdequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
omg nick door jou kreeg ik een hartverzakking
Doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou bijna een twink voor je plaatsen.
Atsu.quote:
danku en gefeliciteerdquote:
dankuquote:
dankjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dankuToffe foto van je graduation op je whapp
avond.quote:
Beetje moe, 10 uur gewerkt vandaagquote:
10 uur gewerkt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe, 10 uur gewerkt vandaagMaar ben wel naar de volgende intakeronde voor mijn opleiding
7 tot 5, standaard elke zaterdagquote:
dafuqquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
7 tot 5, standaard elke zaterdag
groenteman/allround vulploegmedewerkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
om 7 uur beginnen op een Zaterdag, je zou het maar willen..![]()
VA, Wat voor werk doe je?
Ah, @ AH toch? (Ik dacht je ooit in dat topic gezien te hebben.. zie het alleen niet in je Post History)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
groenteman/allround vulploegmedewerker
12 tot 5 hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik was vandaag aan den arbeid van 9 tot 5
We hebben nog twee winkeldieven de winkel uit gezet door mijn goede speurwerk
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, @ AH toch? (Ik dacht je ooit in dat topic gezien te hebben.. zie het alleen niet in je Post History)
Nee die zijn emo.gif waardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik zag twee vrouwen wat jatten, die hebben we toen afgeleverd aan de pliesiequote:
check je DMquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zag twee vrouwen wat jatten, die hebben we toen afgeleverd aan de pliesie
Ik verwachte een spectaculair verhaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zag twee vrouwen wat jatten, die hebben we toen afgeleverd aan de pliesie
Niet zo heel veel gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al mijn topics waren backfire topics en ''TS''-topics
is goedquote:
wotquote:
Dat is dan ook geen bier meer te noemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik hou niet van bier maar desperado´s zijn wel heel lekkor
BOOM!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen bier meer te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
smaakt nog wel heel erg naar bierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen bier meer te noemen.
Echt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
smaakt nog wel heel erg naar bier
If you can't handle the heat, get out of the kitchenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
smaakt nog wel heel erg naar bier
Canei ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
If you can't handle the heat, get out of the kitchen![]()
Koop dan wijn
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
If you can't handle the heat, get out of the kitchen![]()
Koop dan wijn
Doe dan gewoon wat gerijpte tequila voor de gein.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik heb likeur, wijn, rum en whisky binnen 3 meter bij me vandaan. Maar ik wil weer wat nieuws proberen.. misschien ga ik eindelijk leren om bier te drinken.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik heb likeur, wijn, rum en whisky binnen 3 meter bij me vandaan. Maar ik wil weer wat nieuws proberen.. misschien ga ik eindelijk leren om bier te drinken.
ja 24 juli kan ik weer een drankvoorraad inslaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe dan gewoon wat gerijpte tequila voor de gein.
Gewurztraminer uit de elzas pakken,, cave de beblenheim ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je het over drank hebt.. Watertornado
nog wat goede wijnen voor me? niet te droog aub.
Overigens, rumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja 24 juli kan ik weer een drankvoorraad inslaan.
En als ik jou zo hoor gaat Bacardi Superior het hem niet doen?quote:
ook nog een aardige prijs, gaat op m'n lijstje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewurztraminer uit de elzas pakken,, cave de beblenheim ofzo
Je wilt liefst wel een agricole hebben ja. Maar een lekker lang gerijpte solera zonder agricole kan ook heel lekker zijn, zacapa 23 is een hele volle.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als ik jou zo hoor gaat Bacardi Superior het hem niet doen?
Ja maar ik ben helemaal niet zo thuis in wijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
WT wil je een keer een spreekbeurt houden over wijn bij mij
Zeker chinezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
Mensen hun buurt-BBQ houden op een hondenuitlaatgebied.Mag ik weer helemaal teruglopen.
deel je kennis met mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ik ben helemaal niet zo thuis in wijn
Lekker laten poepen naast de BBQquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
Mensen hun buurt-BBQ houden op een hondenuitlaatgebied.Mag ik weer helemaal teruglopen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
De hond kijkt me ook zo aan van 'Wtf man?'
wow het is taxquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
quote:
quote:
Bom opgooienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik wilde de hond ook nog laten rennen, maar ze hebben het hele veld in beslag genomen.
kutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ben er even ditdat
Hoe is het met Sof?
Hahaha dat is wel echt de ultieme karmaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:26 schreef Rezania het volgende:
Kom ik bij een ander uitlaatgebied, sta ik verdomme in de stront.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:26 schreef Rezania het volgende:
Kom ik bij een ander uitlaatgebied, sta ik verdomme in de stront.
Katja voor wat dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel echt de ultieme karmaHeerlijk.
Dat je je hond een veld onder laat schijten? Dan is het eigenlijk logisch gevolg dat je in de schijt gaat staan van iemand die dat ook doet.quote:
Gast, ik ruim de schijt van mijn hond altijd op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je je hond een veld onder laat schijten? Dan is het eigenlijk logisch gevolg dat je in de schijt gaat staan van iemand die dat ook doet.
Hahah het leven haat jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ik ruim de schijt van mijn hond altijd op.
Beterschap, zal wel overgaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
kutmaar aan de andere kant ook niet.
maar ben ziek enzo dus
en met jou?
Thanksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beterschap, zal wel overgaan
Kan niet beter, slaap elke dag naast prom etc dusja heb geen klagen
En op het werk gaat het ook echt heel goed, heb het heel erg naar me zin en mag waarschijnlijk binnenkort al doorgroeien naar Teamleader![]()
Zal wel baas zijn de jongste die er werkt en werk er pas 5-6 weken en dan al TL
Maarja hadden ze zelf gevraagd nadat ze mijn manier van werken hadden gezien
Over 15 mins weer de auto in, lekker Prom ophalen en dan richting bed want moet 4:15 alweer op
Ja het kwam eigenlijk vooral omdat iemand anders die moest aansturen het te druk had met praten en ik toen maar alles overnam uit mezelf omdat het vliegtuig anders vertraging kreegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Thanks
Wooooow nicegood job
is idd wel baasZo snel teamleider
Wat lach jij? Is gewoon een terechte klacht ja.quote:
Ik overwoog nog even om 'onterechte klacht' neer te zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat lach jij? Is gewoon een terechte klacht ja.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik overwoog nog even om 'onterechte klacht' neer te zetten.
De reacties in het topic...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat lach jij? Is gewoon een terechte klacht ja.
Arme jij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
ik verveel me
mn sims crasht steeds
i know rightquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
Theo Maassen
'Soms ben ik het wel eens met Geert Wilders. Sterker nog; ik ben vaak nog veel extremer dan Geert. Hij is tegen de Boerka, ik ben tegen elke vorm van lichaamsbedekking bij vrouwen!'
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
Theo Maassen
'Soms ben ik het wel eens met Geert Wilders. Sterker nog; ik ben vaak nog veel extremer dan Geert. Hij is tegen de Boerka, ik ben tegen elke vorm van lichaamsbedekking bij vrouwen!'
Top!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoi ik ben Tchock en ik ben het alvast met je oneens.
Sims 3 is dan ook barslecht geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
ik verveel me
mn sims crasht steeds
ja huilenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sims 3 is dan ook barslecht geprogrammeerd.
JTquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ayo Technology, a song by 50 Cent, Justin Timberlake and Timbaland on Spotify.
Beter gaat ze Euro Truck SIm 2 spelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
LB, ga OpenTTD spelen.
GAM / Transport Tycoon / OpenTTD #41
Heb ik ook een tijdje gedaan.quote:
Haten op simulator gamesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijdje gedaan.Kutspel eigenlijk.
waarom? Ziet er zo bagger uitquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
LB, ga OpenTTD spelen.
GAM / Transport Tycoon / OpenTTD #41
Nee, een game is vermakelijk en niet hyperrealistisch.quote:
Het is verslavend.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik Nicky Minaj zag staan
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
THERE GOES MY HERO-O-O, HE'S ORDINARYY
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, een game is vermakelijk en niet hyperrealistisch.
[..]
Het is verslavend.Treintjes zien rijden en zo.
Probeer maar eens 20 treinen op één spoornetwerk te laten rijden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer maar eens 20 treinen op één spoornetwerk te laten rijden.
neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die allemaal moeten stoppen bij hetzelfde station hè.quote:
Vroegah was dit je van het. Je wist niet beterquote:
Doorsnee autist jijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die allemaal moeten stoppen bij hetzelfde station hè.
Ik ben ook niet over, vwoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:29 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee helaas niet![]()
maarja, volgend jaar beter.
En jij?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel artiest op die lijst gooi is link voor de beste track?
Ken jij godverdomme the beatles niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:30 schreef Rozzje het volgende:
[..]
NET ALSOF HET SLECHT IS DAT IK EEN OUD SPELLETJE LEUK VIND!quote:
Ja maar The Beatles, Radiohead, Arctic Monkeys moet je sowieso wel van gehoord hebben.quote:
Slecht excuus.quote:
Hoe kun je beoordelen of iets je muzieksmaak is als je het niet kent?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Slecht excuus.
Ken je Radiohead ook niet? (De rest ken ik zelf ook nietMaar is dan ook niet mijn muzieksmaak echt.)
Ik nam de gok dat de rest in ongeveer het zelfde genre zat.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je beoordelen of iets je muzieksmaak is als je het niet kent?
Wat luister je vooral?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef Emm16 het volgende:
Van die lijst ken ik alleen maar The Beatles
En ik luister niet eens naar hun muziek haha.
Artic Monkeys ooit wel van gehoord Beatles ken ik al.. House/DnB/Rap/RnB/Hiphopquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar The Beatles, Radiohead, Arctic Monkeys moet je sowieso wel van gehoord hebben.
Wat luister je vooral dan?
Welk 'genre' zou dat dan zijn?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik nam de gok dat de rest in ongeveer het zelfde genre zat.
Even eerlijk weet ik het eigenlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |