Atsu.quote:
danku en gefeliciteerdquote:
dankuquote:
dankjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dankuToffe foto van je graduation op je whapp
avond.quote:
Beetje moe, 10 uur gewerkt vandaagquote:
10 uur gewerkt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe, 10 uur gewerkt vandaagMaar ben wel naar de volgende intakeronde voor mijn opleiding
7 tot 5, standaard elke zaterdagquote:
dafuqquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
7 tot 5, standaard elke zaterdag
groenteman/allround vulploegmedewerkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
om 7 uur beginnen op een Zaterdag, je zou het maar willen..![]()
VA, Wat voor werk doe je?
Ah, @ AH toch? (Ik dacht je ooit in dat topic gezien te hebben.. zie het alleen niet in je Post History)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
groenteman/allround vulploegmedewerker
12 tot 5 hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik was vandaag aan den arbeid van 9 tot 5
We hebben nog twee winkeldieven de winkel uit gezet door mijn goede speurwerk
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, @ AH toch? (Ik dacht je ooit in dat topic gezien te hebben.. zie het alleen niet in je Post History)
Nee die zijn emo.gif waardigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik zag twee vrouwen wat jatten, die hebben we toen afgeleverd aan de pliesiequote:
check je DMquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zag twee vrouwen wat jatten, die hebben we toen afgeleverd aan de pliesie
Ik verwachte een spectaculair verhaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zag twee vrouwen wat jatten, die hebben we toen afgeleverd aan de pliesie
Niet zo heel veel gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al mijn topics waren backfire topics en ''TS''-topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |