is goedquote:
wotquote:
Dat is dan ook geen bier meer te noemen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik hou niet van bier maar desperado´s zijn wel heel lekkor
BOOM!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen bier meer te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
smaakt nog wel heel erg naar bierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen bier meer te noemen.
Echt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
smaakt nog wel heel erg naar bier
If you can't handle the heat, get out of the kitchenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
smaakt nog wel heel erg naar bier
Canei ofzo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
If you can't handle the heat, get out of the kitchen![]()
Koop dan wijn
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
If you can't handle the heat, get out of the kitchen![]()
Koop dan wijn
Doe dan gewoon wat gerijpte tequila voor de gein.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik heb likeur, wijn, rum en whisky binnen 3 meter bij me vandaan. Maar ik wil weer wat nieuws proberen.. misschien ga ik eindelijk leren om bier te drinken.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik heb likeur, wijn, rum en whisky binnen 3 meter bij me vandaan. Maar ik wil weer wat nieuws proberen.. misschien ga ik eindelijk leren om bier te drinken.
ja 24 juli kan ik weer een drankvoorraad inslaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe dan gewoon wat gerijpte tequila voor de gein.
Gewurztraminer uit de elzas pakken,, cave de beblenheim ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
als je het over drank hebt.. Watertornado
nog wat goede wijnen voor me? niet te droog aub.
Overigens, rumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja 24 juli kan ik weer een drankvoorraad inslaan.
En als ik jou zo hoor gaat Bacardi Superior het hem niet doen?quote:
ook nog een aardige prijs, gaat op m'n lijstje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewurztraminer uit de elzas pakken,, cave de beblenheim ofzo
Je wilt liefst wel een agricole hebben ja. Maar een lekker lang gerijpte solera zonder agricole kan ook heel lekker zijn, zacapa 23 is een hele volle.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als ik jou zo hoor gaat Bacardi Superior het hem niet doen?
Ja maar ik ben helemaal niet zo thuis in wijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
WT wil je een keer een spreekbeurt houden over wijn bij mij
Zeker chinezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
Mensen hun buurt-BBQ houden op een hondenuitlaatgebied.Mag ik weer helemaal teruglopen.
deel je kennis met mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ik ben helemaal niet zo thuis in wijn
Lekker laten poepen naast de BBQquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
Mensen hun buurt-BBQ houden op een hondenuitlaatgebied.Mag ik weer helemaal teruglopen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
De hond kijkt me ook zo aan van 'Wtf man?'
wow het is taxquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
quote:
quote:
Bom opgooienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik wilde de hond ook nog laten rennen, maar ze hebben het hele veld in beslag genomen.
kutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ben er even ditdat
Hoe is het met Sof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |