En als ik jou zo hoor gaat Bacardi Superior het hem niet doen?quote:
ook nog een aardige prijs, gaat op m'n lijstje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewurztraminer uit de elzas pakken,, cave de beblenheim ofzo
Je wilt liefst wel een agricole hebben ja. Maar een lekker lang gerijpte solera zonder agricole kan ook heel lekker zijn, zacapa 23 is een hele volle.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als ik jou zo hoor gaat Bacardi Superior het hem niet doen?
Ja maar ik ben helemaal niet zo thuis in wijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
WT wil je een keer een spreekbeurt houden over wijn bij mij
Zeker chinezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
Mensen hun buurt-BBQ houden op een hondenuitlaatgebied.Mag ik weer helemaal teruglopen.
deel je kennis met mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar ik ben helemaal niet zo thuis in wijn
Lekker laten poepen naast de BBQquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
Mensen hun buurt-BBQ houden op een hondenuitlaatgebied.Mag ik weer helemaal teruglopen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:08 schreef Rezania het volgende:
De hond kijkt me ook zo aan van 'Wtf man?'
wow het is taxquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:06 schreef Rezania het volgende:
quote:
quote:
Bom opgooienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik wilde de hond ook nog laten rennen, maar ze hebben het hele veld in beslag genomen.
kutquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ben er even ditdat
Hoe is het met Sof?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |