Hahaha dat is wel echt de ultieme karmaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:26 schreef Rezania het volgende:
Kom ik bij een ander uitlaatgebied, sta ik verdomme in de stront.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:26 schreef Rezania het volgende:
Kom ik bij een ander uitlaatgebied, sta ik verdomme in de stront.
Katja voor wat dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel echt de ultieme karmaHeerlijk.
Dat je je hond een veld onder laat schijten? Dan is het eigenlijk logisch gevolg dat je in de schijt gaat staan van iemand die dat ook doet.quote:
Gast, ik ruim de schijt van mijn hond altijd op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je je hond een veld onder laat schijten? Dan is het eigenlijk logisch gevolg dat je in de schijt gaat staan van iemand die dat ook doet.
Hahah het leven haat jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ik ruim de schijt van mijn hond altijd op.
Beterschap, zal wel overgaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:26 schreef supersof het volgende:
[..]
kutmaar aan de andere kant ook niet.
maar ben ziek enzo dus
en met jou?
Thanksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beterschap, zal wel overgaan
Kan niet beter, slaap elke dag naast prom etc dusja heb geen klagen
En op het werk gaat het ook echt heel goed, heb het heel erg naar me zin en mag waarschijnlijk binnenkort al doorgroeien naar Teamleader![]()
Zal wel baas zijn de jongste die er werkt en werk er pas 5-6 weken en dan al TL
Maarja hadden ze zelf gevraagd nadat ze mijn manier van werken hadden gezien
Over 15 mins weer de auto in, lekker Prom ophalen en dan richting bed want moet 4:15 alweer op
Ja het kwam eigenlijk vooral omdat iemand anders die moest aansturen het te druk had met praten en ik toen maar alles overnam uit mezelf omdat het vliegtuig anders vertraging kreegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Thanks
Wooooow nicegood job
is idd wel baasZo snel teamleider
Wat lach jij? Is gewoon een terechte klacht ja.quote:
Ik overwoog nog even om 'onterechte klacht' neer te zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat lach jij? Is gewoon een terechte klacht ja.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik overwoog nog even om 'onterechte klacht' neer te zetten.
De reacties in het topic...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat lach jij? Is gewoon een terechte klacht ja.
Arme jij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
ik verveel me
mn sims crasht steeds
i know rightquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
Theo Maassen
'Soms ben ik het wel eens met Geert Wilders. Sterker nog; ik ben vaak nog veel extremer dan Geert. Hij is tegen de Boerka, ik ben tegen elke vorm van lichaamsbedekking bij vrouwen!'
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
Theo Maassen
'Soms ben ik het wel eens met Geert Wilders. Sterker nog; ik ben vaak nog veel extremer dan Geert. Hij is tegen de Boerka, ik ben tegen elke vorm van lichaamsbedekking bij vrouwen!'
Top!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoi ik ben Tchock en ik ben het alvast met je oneens.
Sims 3 is dan ook barslecht geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
ik verveel me
mn sims crasht steeds
ja huilenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sims 3 is dan ook barslecht geprogrammeerd.
JTquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ayo Technology, a song by 50 Cent, Justin Timberlake and Timbaland on Spotify.
Beter gaat ze Euro Truck SIm 2 spelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
LB, ga OpenTTD spelen.
GAM / Transport Tycoon / OpenTTD #41
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |