Ik denk dat dat heel erg lang gaat duren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
Etsu, zullen ons proberen te bezatten hiermee?
[ afbeelding ]
Ik wist dat je het over een ijsje had.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
Soberso, vragen of een piemel lekker is. Kom, het is niet én nooit alsof het het lekkerste is dat er op de wereld is. Puhlease
Geen ervaring mee dus vertel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
Soberso, vragen of een piemel lekker is. Kom, het is niet én nooit alsof het het lekkerste is dat er op de wereld is. Puhlease
Rez is gewoon een apart ventje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt gefrustreerd.
Errrr, op alsin leeggezogen. What elsequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist dat je het over een ijsje had.Wie heeft er nou een piemel op?
!
Sowieso moet je hopen op een gewassen, anders is het instant weeïg dat het riekt.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso moet je hopen op een gewassen, anders is het instant weeïg.
Klopt ja.quote:
Op als in opeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Errrr, op alsin leeggezogen. What else
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
zo, ben uit bad gegaan, werd gek van al dat schuim
Huh? Ik ben bij mijn vader hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.
Moet je er een kopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou wel een eigen badkamer willen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik het benquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
en je kon je post niet aanpassen omdat ... (vul in).
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij drie puntjes kom ik niet verder dan kut en lul.
ik vind jou niet zo aardig vanavondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisje
ik ben in abcoude.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu kom mee stad in ik wil dansjes doen
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisje
wat is abcoude nou weerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben in abcoude.
ben pas rond 9 juli weer in groningen
zijn verdiende loonquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hij is uitgegleden o pde bdakdmer vloer
ja, want ik ben hetquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
rez had ook nog nooit van abcoude gehoord
WIE WEL? steek je hand op
Ik want daar moest ik altijd overstappen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
impliceren dat het een poll isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Ezell het volgende:
impliceren dat wij meewerken aan jouw kutpoll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Psst Ets 16 minuten xoxomeeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
Ik zei dat alleen maar om jou te pesten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
Psst Ets 16 minuten xoxoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bespaard me weer opzoek werk
Bespaart*. Mens toch.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ah
bespaard me weer opzoek werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |