Ik denk dat dat heel erg lang gaat duren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
Etsu, zullen ons proberen te bezatten hiermee?
[ afbeelding ]
Ik wist dat je het over een ijsje had.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
Soberso, vragen of een piemel lekker is. Kom, het is niet én nooit alsof het het lekkerste is dat er op de wereld is. Puhlease
Geen ervaring mee dus vertel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Renesite het volgende:
Soberso, vragen of een piemel lekker is. Kom, het is niet én nooit alsof het het lekkerste is dat er op de wereld is. Puhlease
Rez is gewoon een apart ventje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt gefrustreerd.
Errrr, op alsin leeggezogen. What elsequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist dat je het over een ijsje had.Wie heeft er nou een piemel op?
!
Sowieso moet je hopen op een gewassen, anders is het instant weeïg dat het riekt.quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sowieso moet je hopen op een gewassen, anders is het instant weeïg.
Klopt ja.quote:
Op als in opeten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Errrr, op alsin leeggezogen. What else
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef Etsu het volgende:
zo, ben uit bad gegaan, werd gek van al dat schuim
Huh? Ik ben bij mijn vader hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.
Nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu loop je dus naakt rond in je appartement, oké.
Moet je er een kopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou wel een eigen badkamer willen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik het benquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
en je kon je post niet aanpassen omdat ... (vul in).
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij drie puntjes kom ik niet verder dan kut en lul.
ik vind jou niet zo aardig vanavondquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar wakker om lig? jouw probleem meisje
ik ben in abcoude.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
etsu kom mee stad in ik wil dansjes doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |