Wat nou weerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef superniger het volgende:
Al die Britten die juichen voor een nep Brit
Jouw gehaat op Robson.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef superniger het volgende:
Ja dat is waarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:31 schreef superniger het volgende:
Pijntje van zijn val?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:59 schreef Norrage het volgende:
Ik snap het niet. Dodig begint gewoon fantastisch en ineens wordt Igor ziek? :/
Dat soort fratsen had ik vroeger ook. Niet dat ik ooit opgaf, maar tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:59 schreef Norrage het volgende:
Ik snap het niet. Dodig begint gewoon fantastisch en ineens wordt Igor ziek? :/
Nee, last van zijn maag.quote:
ah, daar was het harde juichen dus voor.quote:
Dat was ie vorige week ook ja, en na eergister zei hij dat ook inderdaad. Zit er dus nog in die buikgriepquote:
Ik zie het net. Wat een feest.quote:
Een goede tweede na lisicki jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie het net. Wat een feest.Ze stond een set en een break achter toen ik wegging. Knap hoor. Leukste tennisser ooit wat mij betreft.
Was niet heel knap maar Erakovic die opeens heet 90% first serves vergeet en ook met wat geluk door Robson gebroken wordt. Maar wel leuk voor het publiekquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie het net. Wat een feest.Ze stond een set en een break achter toen ik wegging. Knap hoor. Leukste tennisser ooit wat mij betreft.
Heb je Laura weleens horen praten? Helemaal het einde.quote:
Heb je Lisicki wel eens zien lachen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je Laura weleens horen praten? Helemaal het einde.
Ja, zeker leuk. Maar ik vind Laura toch het leukst.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je Lisicki wel eens zien lachen?
Dit.quote:
hele lieve meidquote:
Ik vind haar stem en haar lach helemaal het einde.quote:
En breakt nu weer. *6-5, Ferrer mag voor de set serveren (again)quote:
je bedoelt verloren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:46 schreef Piperidine het volgende:
Niet echt verrassend dat Igor heeft gewonnen.
quote:
Dat klopt geloof ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Sijsling Federer zou heten. Dan zou jij dus een Sijsling-fan zijn
niet zo jankenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:56 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, Djokovic gaat hier even breaken, Dan serveert hij de set uit en binnen een uur is de wedstrijd klaar.
quote:
Wat niet dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat klopt geloof ik niet helemaal.
Je schrijft "Het zou leuk zijn als Sijsling Federer zou heten. Dan zou jij dus een Sijsling-fan zijn". Als Sijsling Federer zou heten en ik fan van hem zou zijn zou ik toch nog steeds een Federer-fan zijn?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je schrijft "Het zou leuk zijn als Sijsling Federer zou heten. Dan zou jij dus een Sijsling-fan zijn". Als Sijsling Federer zou heten en ik fan van hem zou zijn zou ik toch nog steeds een Federer-fan zijn?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je schrijft "Het zou leuk zijn als Sijsling Federer zou heten. Dan zou jij dus een Sijsling-fan zijn". Als Sijsling Federer zou heten en ik fan van hem zou zijn zou ik toch nog steeds een Federer-fan zijn?
Dacht dat ze dat alleen op RG deden maar hier dus ook al.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:29 schreef Norrage het volgende:
0 UEs van DjokoNou ze zijn wat optimistisch hier op Wimby, maar het zegt genoeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:44 schreef Piperidine het volgende:
Kennen jullie de site van Roowwwbin al?
http://www.robinhaase.nl/
Jammer dat dit niet zijn achtergrond is:Kan me niet voorstellen dat Robey meer kleren verkoopt door die advertenties. Ik vind ze echt meer dan kansloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ik geloof het welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Zouden ze Serena op het Center Court laten spelen na deze partij?
Dat wordt ook demonstratiepartij lijkt me.quote:
Ferrer gaat niet winnen van JMDP imo (in de 1/4 finale mogelijk)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:10 schreef Norrage het volgende:
Wordt wéér zo'n toernooi waarbij Ferrer echt dramatisch speelt, maar wss wel de halve finale gaat halen....Volgende ronde Dodig...en dan Delpo/Seppi...tsja...Het is knap dat hij tegenwoordig alle potten wint die hij slecht speelt.
Heb je JMDP gezien? Die speelde nog slechter. En werd vorig jaar volledig door Ferrer geveegd op gras.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ferrer gaat niet winnen van JMDP imo (in de 1/4 finale mogelijk)
6-3 6-2 6-3quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ferrer gaat niet winnen van JMDP imo (in de 1/4 finale mogelijk)
Ben ook aan het kijken sinds halverwege deze set.. ongelofelijk dat er nauwelijks (lees: geen) breekkansen zijn, het is gras maar het zijn toch niet de beste serversquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:24 schreef wimderon het volgende:
15-15 bij Inglot/Konta - Almagro/Torro-Flor.
grannyquote:
Ik vraag me af of ze de oma van Stan Smith destijds Granny Smith noemden.quote:
Ik kan het niet vaak genoeg horen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Anonymousz het volgende:
BBC, Robson heeft gewonnen nu weten we het wel
heel wat verrassingen en blessuresquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, dat was dan de eerste week. Ben benieuwd watde tweede brengt. Hoop dat Janowicz bij de heren wint en Robson bij de dames.
Ik wilde niet suggereren dat het niet bijzonder was. Was bedoelde als neutrale constatering dat de week eropzit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
heel wat verrassingen en blessures
Nja, hoeveel spelers ken je bij wie dat is gelukt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[...]
[...] Als hij nou ook eens z'n koppie goed laat vastschroeven kan het nog wel eens wat worden met dat manneke.
[...]
Ik wil djoko haas eerst nog wel zien hoor. Lijkt me eugenlijk de gevaarlijkste in bovenste helft voor Djokoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Lekker genoten van Ferrer-Dolgo. Qua niveau af en toe een waar drama, en jammer dat Dolly het aan het slot niet voor elkaar kreeg om Ferrer te piepelen, maar wel een hoop leuk tennis - meestal van de kant van Dolgo.
Dolgopolov heeft het publiek duidelijk voor zich gewonnen, stond nog een hele tijd handtekeningen uit te delen aan het publiek na zijn verlies. Als hij nou ook eens z'n koppie goed laat vastschroeven kan het nog wel eens wat worden met dat manneke.
Djoko...![]()
![]()
![]()
De enige die ik hem nog kan zien stoppen is Tomic in allerbeste vorm, maar helaas, Tomic moet eerst tegen Berdych. Als Berdych dat wint (en dat is ook nog lang niet zeker), dan staat Djoko fluitend in de finale.
En voor ik het vergeet... Haas = BAAS.![]()
Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn, als Haas 'm de Baas is.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik wil djoko haas eerst nog wel zien hoor. Lijkt me eugenlijk de gevaarlijkste in bovenste helft voor Djoko
Haas en Berdych hebben beiden gewonnen van Djokovic op Wimbledon.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Lekker genoten van Ferrer-Dolgo. Qua niveau af en toe een waar drama, en jammer dat Dolly het aan het slot niet voor elkaar kreeg om Ferrer te piepelen, maar wel een hoop leuk tennis - meestal van de kant van Dolgo.
Dolgopolov heeft het publiek duidelijk voor zich gewonnen, stond nog een hele tijd handtekeningen uit te delen aan het publiek na zijn verlies. Als hij nou ook eens z'n koppie goed laat vastschroeven kan het nog wel eens wat worden met dat manneke.
Djoko...![]()
![]()
![]()
De enige die ik hem nog kan zien stoppen is Tomic in allerbeste vorm, maar helaas, Tomic moet eerst tegen Berdych. Als Berdych dat wint (en dat is ook nog lang niet zeker), dan staat Djoko fluitend in de finale.
En voor ik het vergeet... Haas = BAAS.![]()
Klopt, maar Berdych stond al te klungelen tegen Anderson en ik denk niet dat Djoko zich nog een keertje laat verrassen door Baas, zeker niet nu op een GS. Maar je weet maar nooit...quote:Op zondag 30 juni 2013 13:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haas en Berdych hebben beiden gewonnen van Djokovic op Wimbledon.
Als ze er allebei uitvliegen dan zeker.quote:Echt, als Djokovic en/of Murray verliest gaat dit toernooi nooit meer worden overtroffen als geniaalste Wimbledon aller tijden.
Waarom niet? Als Djokovic in de finale wint van bijvoorbeeld Janowicz is het allemaal ook niet zo heel bijzonder. Als je bedoelt 'als Djokovic én Murray verliezen' kan ik me iets voorstellen bij wat je zegt.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt, als Djokovic en/of Murray verliest gaat dit toernooi nooit meer worden overtroffen als geniaalste Wimbledon aller tijden.
Mee eensch. Sterker nog, als òf Djoko òf Murray die finale niet halen, dan kan die finale schriftelijk afgedaan worden...quote:Op zondag 30 juni 2013 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom niet? Als Djokovic in de finale wint van bijvoorbeeld Janowicz is het allemaal ook niet zo heel bijzonder. Als je bedoelt 'als Djokovic én Murray verliezen' kan ik me iets voorstellen bij wat je zegt.
Zou ik ook prima vinden, hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zie dat jullie de memo niet hebben ontvangen, maar Janowicz gaat het toernooi winnen.
Shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:02 schreef Gorzalka het volgende:
Ferrer heeft trouwens een enkelblessure, naar het schijnt.
Graag.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ik zie dat jullie de memo niet hebben ontvangen, maar Janowicz gaat het toernooi winnen.
twitter:jorgeviale twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:13:47He'll see how it responds tomorrow during the pre-match warm-up. He's taking pain-killers and didn't have a MRI yet. reageer retweet
twitter:jorgeviale twitterde op zondag 30-06-2013 om 23:12:58Del Potro hit a few balls today and the left knee is still bothering him. Ankle is fine. reageer retweet
Eerder dit toernooi ook al.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef Norrage het volgende:
Jano last van zijn arm? Nog nooit bij hem gezien die enorme constructie aan zijn rechterarm...
En wordt gelijk weer gebroken. WTA...quote:Op maandag 1 juli 2013 13:23 schreef Ambrosius het volgende:
Flipkens breekt Pennetta precies op het goede moment terug: 5-5. Live op Sporza trouwens.
quote:
En nog maar een break: tie-break ook hier.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:26 schreef rajknier het volgende:
[..]
En wordt gelijk weer gebroken. WTA...
Toch nog hoop voor Robin Haase.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:12 schreef Norrage het volgende:
Ongelooflijk die Flipkens, hoe ze ineens uit het niets wel doorbreekt, zo ongeveer op het moment dat ze dacht aan stoppen
Lisicki is wel een van de weinigen die evenveel firepower heeft als Serena, en dat is toch wel het beste ingredient tegen Serena.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb goede, doch wellicht ijdele, hoop dat Lisicki wel wat tegengas kan geven. Misschien zelfs winnen? Maar dat zou wel heel mooi zijn (te mooi om waar te zijn en zo)
Of arrogantie. De eerste finale tegen Sharapova zal ik nooit vergeten. Ik heb inmiddels niets meer met Sharapova, maar die eerste keer tegen Serena op Wimbledon, dat was echt genieten.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lisicki is wel een van de weinigen die evenveel firepower heeft als Serena, en dat is toch wel het beste ingredient tegen Serena.
Die is vaak goed tegen big servers. Wel bizar dat hij nu zo ver komt, hij heeft een hernia en wordt na Wimbledon geopereerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:11 schreef Norrage het volgende:
Set Melzer. Genot om naar te kijken als hij goed speelt
Vorig jaar speelde hij zijn beste tennis ooit toen hij een gebroken vinger had geloof ikquote:Op maandag 1 juli 2013 14:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is vaak goed tegen big servers. Wel bizar dat hij nu zo ver komt, hij heeft een hernia en wordt na Wimbledon geopereerd.
Ik had net 4 schermen openquote:Op maandag 1 juli 2013 14:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wel jammer, gisteren helemaal niks en nu zoveel wedstrijden tegelijk die ik wel zou willen volgen.
Vroeg het me ook af. Misschien zoiets als momentum?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:13 schreef Angelof9 het volgende:
Wat is dat "positive sentiment" op de slam tracker?
Robsonquote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Angelof9 het volgende:
Wat hebben jullie toch met dat Robson-kind, jullie lijken wel Britten.
1. Leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:40 schreef Angelof9 het volgende:
Wat hebben jullie toch met dat Robson-kind, jullie lijken wel Britten.
5. Kanepi is niet zo boeiend.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
1. Leuk om naar te kijken.
2. Engels accent en taalgebruik.
3. Nieuw bloed.
4. Grand Slam sprookjes zijn altijd leuk.
Dit.quote:
En dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
1. Leuk om naar te kijken.
2. Engels accent en taalgebruik.
[...]
O ja, dat ook.quote:
Liever hij dan Kubotquote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef Marcoss het volgende:
Mannarino is even op weg naar de kwartfinale van een Grand Slam..
quote:
quote:
Zelfs voor haar standaard beweegt ze slecht vandaag. Als een koe op een ijsbaan.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelfs voor haar standaard beweegt ze slecht vandaag. Als een koe op een ijsbaan.
Haar arrogantie is nu doorgeslagen in frustratie nu ook blijkt dat het niet lukt als ze wel haar best doetquote:Op maandag 1 juli 2013 14:55 schreef Norrage het volgende:
Serena duidelijk niet in haar nopjes vandaag
Dat vond ik dus ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nu je het zo ziet is het eigenlijk best elegant vergeleken Serena op een tennisbaan.
Ja dat is de enige manier waarop ze kan verliezen inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haar arrogantie is nu doorgeslagen in frustratie nu ook blijkt dat het niet lukt als ze wel haar best doet
Gaat weer zo'n plotselinge Serena exit worden, net als je denkt dat ze de titel eigenlijk al in de pocket heeft (en zij zelf ook).
Sabine > Robsonquote:
Goed nieuws.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
Robson geeft de tie-break even weg: 5-2* naar 6-8 Kanepi.
En ze wordt op love gebroken. Niet zo jinxen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:02 schreef Norrage het volgende:
Sabine speelt ook wel goed zeg. Die service
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nu je het zo ziet is het eigenlijk best elegant vergeleken Serena op een tennisbaan.
12?quote:
Bij Lisicki is dit gewoon een labiele fase zoals ze die zo vaak heeft.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
Tegen Serena tanken, dat is wel redelijk gewaagd.
14 punten..
Pardon?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik zie in Lisicki echt een doorgesnoven ravemeisje.
En ook dat Kroatië vanaf vandaag deel uitmaakt van de EU.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand even aan Mariëtte Pakker vertellen dat Joegoslavië niet meer bestaat?
Moet je nagaan wat voor een Davis Cup team ze hadden gehad had het wel bestaan. Djokovic, Ljubicic, Cilic, Tipsarevic, Dodig, Troicki, Zimonjic en als velen dan ook niet het land uit waren gegaan ook nog Tomic, Raonic, Nestor.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:09 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand even aan Mariëtte Pakker vertellen dat Joegoslavië niet meer bestaat?
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ook dat verloop weet je van tevorequote:Op maandag 1 juli 2013 15:22 schreef Tim86 het volgende:
Dodig verneukt het ook compleet tegen Ferrer. Stond een set voor, was veel beter in de 2e maar verloor nipt de tiebreak, waarna hij het compleet laat lopen. Won 1 game van de laatste 10
Met deze slechte Ferrer eigenlijk niet..al is hij het hele jaar wel erg clutch ondanks zijn matige spel.quote:
Wat dat betreft doet Ferrer het bijna hetzelfde als de top 4quote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met deze slechte Ferrer eigenlijk niet..al is hij het hele jaar wel erg clutch ondanks zijn matige spel.
Deze zin loopt niet heel fantastisch, maar gelijk heb je wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Ferrer het bijna hetzelfde als de top 4Hij hoort er misschien toch echt bijna in echt in thuis
Alleen Ferrer is weer anti-clutch tegen de rest van de top 4/5quote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat dat betreft doet Ferrer het bijna hetzelfde als de top 4Hij hoort er misschien toch echt bijna in echt in thuis
Haha inderdaad.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is dit grappig bedoeld?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Ik zie het ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is dit grappig bedoeld?
Nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Is dit grappig bedoeld?
EN MIJ!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Norrage het volgende:
SABINEKOM OP MEID!!!! DOE HET VOOR MIJ EN FED-FAN!
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Norrage het volgende:
SABINEKOM OP MEID!!!! DOE HET VOOR MIJ EN FED-FAN!
En voor Angelof9.quote:
Ik ben op mijn werkquote:
Wat je zei klopt helemaal, wantdit was niet heel erg elegant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |