quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het valt mij tegen dat hij hem zo weggeeft."quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef TheArt het volgende:
Natuurlijk niet vreemd dat Lobato dat sprintje wint. Das gewoon een sprinter.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik wachtte al op een reactie van Syntix
2e?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef baggerbaas het volgende:
Boeckmans ook weer op z'n vertrouwde stek
Ze moeten ze maar weer eens op motortjes testen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Thomas B. het volgende:
Die fietsen gaan wel heel snel ineens op Nederland 1.
Zelfs dat lukt m dit jaar zelden.quote:
Op nederland 1 gebruiken ze doping...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef Thomas B. het volgende:
Die fietsen gaan wel heel snel ineens op Nederland 1.
Slaat toch ook nergens op, een journaal van een half uur op zaterdagmiddag, wie kijkt daar nou naar?quote:
Ik , en is al jaren zoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:35 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Slaat toch ook nergens op, een journaal van een half uur op zaterdagmiddag, wie kijkt daar nou naar?
Lutte of 99.999 hé...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef Steven184 het volgende:
Geen modje die er een reeks van maakt?
even melden fb topic..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef Steven184 het volgende:
Geen modje die er een reeks van maakt?
Dit jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:40 schreef Thomas B. het volgende:
Fucking hell ik zit nou al een half uur naar die kutmotoren te kijken. Waar is de NOS nou weer mee bezig?!?!
Sagan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
benieuwd of het Cav of Kittel wordt
Amerikaanser kan het niet.twitter:chetpipkin twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:42:07Thank you, Lars, for having us in the break away. We know you wanted more, but we're very proud of you. @TeamBelkin @belkin @Linksys reageer retweet
Die man heeft ook een nieuwe speeltje of niet als je zn twitter zietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef marcodej het volgende:
Amerikaanser kan het niet.twitter:chetpipkin twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:42:07Thank you, Lars, for having us in the break away. We know you wanted more, but we're very proud of you. @TeamBelkin @belkin @Linksys reageer retweet
Dit is wel tenenkrommendquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef marcodej het volgende:
Kon er vrij weinig aan doen, werd ingesloten en Lobato was sneller.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat het volgende topic openen.
Hij blijft doorgaan.twitter:chetpipkin twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:45:56Our warrior Lars gets a bite to eat. @TeamBelkin @belkin @Linksys http://t.co/02lNDZzbuB reageer retweet
ga huilen jongenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, de '' is je sterkste wapen en dus enige antwoord.
Die kans zit er dik in ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij gaat het volgende topic openen.
http://112groningen.nl/Gr(...)bij-westerbroek.htmlquote:Wielrenner ernstig gewond na valpartij nabij Westerbroek
Westerbroek - Een wielrenner is zaterdagochtend ernstig gewond geraakt na een valpartij op een fietspad in de polder nabij Westerbroek.
Door onbekende oorzaak ontstond een botsing tussen de wielrenners waarna de man hard ten val kwam. De hulpdiensten werden massaal opgeroepen maar de plaats van het ongeval was moeilijk te bereiken voor de wagens . Het mobiel medisch team is ter plaatse gekomen met de traumahelikopter. Nadat de patiënt gestabiliseerd was werd hij per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. De verkeers ongevallen analyse van de politie deed kort onderzoek.
- See more at: http://112groningen.nl/Gr(...)sthash.wLNW6PDQ.dpuf
Wacht maar tot de bergetappes.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het niveau ligt wel hoog op de eerste dag...
Toch mooi man zo'n meelevende sponsor. Veel leuker dan die stijve maatpakken van Rabobank.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:48 schreef Felagund het volgende:
Hij blijft doorgaan.twitter:chetpipkin twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:45:56Our warrior Lars gets a bite to eat. @TeamBelkin @belkin @Linksys http://t.co/02lNDZzbuB reageer retweet
wat heeft dit met de dtf te makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://112groningen.nl/Gr(...)bij-westerbroek.html
Ja ja, de amateurs van deze Wereld.
#letsdoittogetherquote:
Ik vind het ook wel leuk, normaal gesproken zou Bauke denk ik dit niet posten:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch mooi man zo'n meelevende sponsor. Veel leuker dan die stijve maatpakken van Rabobank.
twitter:BaukeMollema twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 15:04:40Although I still have to miss her for more than 3 weeks, with my new Belkin WeMo Baby monitor I could theor... - http://t.co/BVM7LqDdi2 reageer retweet
Boom en zijn dochtertje.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch mooi man zo'n meelevende sponsor. Veel leuker dan die stijve maatpakken van Rabobank.
Haha nee inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, normaal gesproken zou Bauke denk ik dit niet posten:twitter:BaukeMollema twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 15:04:40Although I still have to miss her for more than 3 weeks, with my new Belkin WeMo Baby monitor I could theor... - http://t.co/BVM7LqDdi2 reageer retweet
Boogerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Het valt mij tegen dat hij hem zo weggeeft."
Aldus Boogerd.
Kijk sporza/eurosport danquote:
De michel en den Jose hebben ook mooie commentatorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kijk al sporza, maar wou het geweldige commentaar van Herbert en Maarten horen.
Een halve Nederlander.quote:
Dit kost weinig energie hoor. Maar ze lijken zich in te laten lopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
Die trui heeft hij helaas net gemist, vervolgens loop je alleen maar energie te verpesten, gewoon laten terugzakken en in het peleton over de finish fietsen. Wegblijven doe je toch niet in deze sprint etappe....
tactiek van nederlanders
Dan kan je je net zo goed afvragen waarom er überhaupt wordt aangevallen in de etappes...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
Die trui heeft hij helaas net gemist, vervolgens loop je alleen maar energie te verpesten, gewoon laten terugzakken en in het peleton over de finish fietsen. Wegblijven doe je toch niet in deze sprint etappe....
tactiek van nederlanders
Je terug laten zakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
tactiek van nederlanders
In een Belgisch ploegquote:
Er rijden nog drie nationaliteiten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
tactiek van nederlanders
Aanvallen doe je als je denkt dat je kans hebt om te winnen, of om solo een boel sponsor aandacht op te wekken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je je net zo goed afvragen waarom er überhaupt wordt aangevallen in de etappes...
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:58 schreef superniger het volgende:
[..]
je moet ook op Sporza/eurosport kijken
quote:
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3. Is er ook iets van een stream? Ik word hier echt knettergek van. In de gids staat nota bene de hele middag Tour aangekondigd.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Boom
Belkin
Boogerd
Gesink
D&D
NOS
Zo, hebben we die reacties ook weer gehad.
Heb ze net ff geappt in groepsappjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nu doen ze het gewoon met z'n 5-en.
wtf?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3. Is er ook iets van een stream? Ik word hier echt knettergek van. In de gids staat nota bene de hele middag Tour aangekondigd.
Evansquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Boom
Belkin
Boogerd
Gesink
D&D
NOS
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3. Is er ook iets van een stream? Ik word hier echt knettergek van. In de gids staat nota bene de hele middag Tour aangekondigd.
1 | http://sports-livez.com/?p=259 |
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
kopiëren en plakken in je browser, omdat illegaal stream
capuchon_jongenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
froomequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchon_jongen
Sporza
Vlaanderen
Belgen
België
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
kopiëren en plakken in je browser, omdat illegaal stream
Zelfkennisquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchon_jongen
Sporza
Vlaanderen
Belgen
België
maar dan wel zeuren om een stream als je geen TDF kan ontvangenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Geen zin om te betalen voor een pakket aan shitzenders waar ik nooit naar kijk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
maar dan wel zeuren om een stream als je geen TDF kan ontvangen
Wel als dat me een paar honderd euro per jaar scheelt ja. Maar om te beginnen zou ook de NOS zich gewoon eens aan haar afspraken kunnen houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Om te beginnen moet je niet klagen als je er zelf voor kiest om afhankelijk te zijn van dequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wel als dat me een paar honderd euro per jaar scheelt ja. Maar om te beginnen zou ook de NOS zich gewoon eens aan haar afspraken kunnen houden.
waar is gesink eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Boom
Belkin
Boogerd
Gesink
D&D
NOS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Hij was wel weer klaar met het gezeur van capuchon_jongen dus hij is in de ploegleiderswagen gestapt.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
WAAR IS GESINK?goede grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het zo raar om van een zender te verwachten dat ze ook uitzendt wat ze aankondigt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om te beginnen moet je niet klagen als je er zelf voor kiest om afhankelijk te zijn van deNOS
zal leuk zijn als hij ineens iedereen eraf rijdtquote:
Via antenne kan je toch ook duitse zenders en de belg ontvangen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Is het zo raar om van een zender te verwachten dat ze ook uitzendt wat ze aankondigt?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel even voor 5 minuten over naar de Belg en heb nu al weer 3 keer de naam Boonen gehoord
Jong was toevallig, het was de eerste 3 keer dat ze boonen noemden...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
Ik schakel even voor 5 minuten over naar de Belg en heb nu al weer 3 keer de naam Boonen gehoord
Nee alleen 1, 2 en 3 en TV Noord Hollandquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Via antenne kan je toch ook duitse zenders en de belg ontvangen?
Wuyts die de naam Boonen te pas en te onpas noemt, is nooit toevallig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jong was toevallig, het was de eerste 3 keer dat ze boonen noemden...
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:20:21Net finale gefietst. Zijwind, maar lang niet genoeg voor waaiers. Laatste 5 km is heel link. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:21:24Laatste 5: veel bochten, chicane onder rode vod, wind schuin in de rug tijdens sprint. reageer retweet
https://twitter.com/ADnl/twittertour-2013quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef Ferdii het volgende:
Is er een applicatie waarin alle wielrenners met hun tweets verwerkt staan? geen zin om iedereen apart te volgen
vorige jaren was dat zo in de telesport applicatie, alleen die doet het dit jaar niet
socialpeloton.comquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef Ferdii het volgende:
Is er een applicatie waarin alle wielrenners met hun tweets verwerkt staan? geen zin om iedereen apart te volgen
vorige jaren was dat zo in de telesport applicatie, alleen die doet het dit jaar niet
Grote snelheden, ideaal voor Cavendish.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:20:21Net finale gefietst. Zijwind, maar lang niet genoeg voor waaiers. Laatste 5 km is heel link. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 14:21:24Laatste 5: veel bochten, chicane onder rode vod, wind schuin in de rug tijdens sprint. reageer retweet
Sporzaquote:
Die grote snelheden zijn eigenlijk nog idealer voor Kittel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Grote snelheden, ideaal voor Cavendish.
Dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, als bijvoorbeeld Greipel vandaag de etappe wint en Kittel morgen en ze finishen allebei met dezelfde tijd. Wie krijgt de gele trui dan?
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, als bijvoorbeeld Greipel vandaag de etappe wint en Kittel morgen en ze finishen allebei met dezelfde tijd. Wie krijgt de gele trui dan?
Dat snap ik.quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.
Die heeft ook een mooie gangmaker met Veelers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die grote snelheden zijn eigenlijk nog idealer voor Kittel.
Goed woord voor scrabble.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef Bugno het volgende:
Buiten van die sleutelvroemvroembrommerrijdendewannabemonteurs is toch geen hond geinteresseerd meer in die TT?
Past niet. Had laatst alle letters welquote:
Klasseringen worden bij elkaar opgeteld, volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.
deden ze laatste paar jaar toch al als de eerste rit een rit in lijn was?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch ironisch dat het wielrennen steeds gecontroleerder wordt en dat men daar op reageert door meer ritten integraal uit te zenden.
Boom laat zich niet doen hoorquote:
Want als het gebeurt gaat niemand dit postenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want als het gebeurt gaat niemand dit posten?
Deze ook:quote:
Kip en ei. Kan ook zijn dat de aandacht toeneemt en de ploegen daardoor extra gaan controleren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch ironisch dat het wielrennen steeds gecontroleerder wordt en dat men daar op reageert door meer ritten integraal uit te zenden.
Tweede keer.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
2 minuten verspelen en dan weer wegrijden.
Misschien gaat Ghesinck nu weer voor klassement. Zonder nerveuze eerste week is ie top...quote:
Met een proloog vaak, een korte tijdrit. Dit jaar in de eerste week een ploegentijdrit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:50 schreef ejfaar het volgende:
Moet zeggen dat de eerste tourweek altijd met minst leuk is. Begint de tour normaal niet met een tijdrit?
Ah ok. Heb me niet in het schema verdieptquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een proloog vaak, een korte tijdrit. Dit jaar in de eerste week een ploegentijdrit.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:56 schreef Pino112 het volgende:
Kemna gaat eigenlijk elke dag voor de winst, met de ene dag meer kans dan de andere. Net op Radio 1.
Betekent wel dat we dan nog 60 km naar dit gekloot moeten kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:58 schreef Ferdii het volgende:
weer aan het kutten voorin
Laat je dan gewoon terugzakken, gaat nergens over dit
zal wel leuk zijn voor de wedstrijd, kilometer of 40/50 voor het eind je laten terugzakken om te zien wat er dan gebeurd in het peloton
klopt, maar de laatste 40/50 kilometer zullen zat mensen proberen weg te komen wat eigenlijk voor het peloton niet goed is omdat ze dan weinig tijd hebben om die weer terug te pakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Betekent wel dat we dan nog 60 km naar dit gekloot moeten kijken
Vandaag was dat eerste nooit een mogelijk scenario.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
klopt, maar de laatste 40/50 kilometer zullen zat mensen proberen weg te komen wat eigenlijk voor het peloton niet goed is omdat ze dan weinig tijd hebben om die weer terug te pakken
Krijg je leuke demarrages/hard rijden van. Dus spektakel. Als dit door blijft gaan blijven die 5 tot 5/10 kilometer voor de streep voor en daarna pakken de sprinterploegen hun terug. Geen zak aan dus....
wel als die 5 voorin inzien da tze kansloos zijn en zich op 50 km van de streep laten terugvallenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Vandaag was dat eerste nooit een mogelijk scenario.
de belgquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:06 schreef Be-Smart het volgende:
Is er ergens een stream? Ik heb echt geen zin om naar h*m*'s met hun leren pakjes te kijken.... Ik wil fietsen zien!
Wat verwacht je dan van een vlakke etappe?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Syntix het volgende:
Gvd zeg, gewoon 4 uur lang gebeurt er geen flikker. Het is wachten tot de tussensprint en het einde.
quote:Kris Boeckmans nam vorig jaar afscheid van de Tour met de vijfde plaats op de Champs Elysées. "Maar vandaag ben ik de laatste man voor Danny van Poppel", zegt de Belgische spurter van Vacansoleil-DCM."Vorig jaar kwam ik er in de Tour pas na enkele dagen door. Daarom heeft de ploeg beslist om voor Danny te kiezen in de eerste etappe. Daarna bekijken we het dag per dag", vertelt Boeckmans. Ploegleider Jean-Paul van Poppel geeft een beetje uitleg. "Een goeie Boeckmans kan heel veel. Hij kan de besten kloppen, maar we weten dat hij aan het stoeien is met zichzelf." "We geven Kris nu een andere rol en hopelijk kan hij zo alles van zich afzetten. Misschien kan hij in de top drie of top vijf eindigen."
Dat ze niet constant die voorste op 20 sec. laten komen, maar gewoon inrekenen en dat er dan wat nieuwe aanvallen kunnen komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een vlakke etappe?
Dat is gewoon terecht. Rossi is echt absoluut de grootste GP held die ooit gaat rijden of heeft gereden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef debeterebob het volgende:
Bij de TT ook alleen maar gefap op Rossi
NOS
is voor het peloton alleen maar nadeling, krijg je gestress/rare acties etc van. als sprint/klassement ploegen wil je dat niet. dus laat je die 5 voorin lekker bungelen aan een elastiekje. Helaas voor ons saaiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ze niet constant die voorste op 20 sec. laten komen, maar gewoon inrekenen en dat er dan wat nieuwe aanvallen kunnen komen.
Voor het eerst dat je iets positiefs meldt over de NOS.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Rossi is echt absoluut de grootste GP held die ooit gaat rijden of heeft gereden.
bedoelde dan ook gewoon de belg op tv kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen vanuit België volgens hun website.
Mwah, meestal zijn de vlakke etappes in de Tour zo dat er gewoon eenzelfde kopgroep is tot 10km van de meet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ze niet constant die voorste op 20 sec. laten komen, maar gewoon inrekenen en dat er dan wat nieuwe aanvallen kunnen komen.
Daar heb ik geen geld voor overquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
bedoelde dan ook gewoon de belg op tv kijken
eigenlijk maar een rare gewoontequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, meestal zijn de vlakke etappes in de Tour zo dat er gewoon eenzelfde kopgroep is tot 10km van de meet.
precies.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
eigenlijk maar een rare gewoonte
denken die koplopers nu echt dat ze kans hebben op de overwinning? ingelopen wordt je toch wel en nu laten ze je gewoon zwemmen om rust in het peloton te krijgen
HIJ NEEMT DE EERSTE PLEK OVER!!!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef debeterebob het volgende:
Bij de TT ook alleen maar gefap op Rossi
NOS
GPquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HIJ NEEMT DE EERSTE PLEK OVER!!!!!!
DE NEGENVOUDIG WERELDKAMPIOEN!!!
HOOR HET GEJUICH HOOR HOE POPULAIR HIJ IS!
MAAR DE HOMDAS ZIJN SNELLER WANT DIE HEBBEN MEER VERMOGEN!!!
EEN GEWELDIGE STRIJD ZO MOOI ALLE KANSHEBBERS GEEN FOUTEN OGELOFELIJK!!!!
Het heeft meer kans als je het wat later in de Tour doet, denk ik. Was vorig jaar ook. Veel etappes waar het peloton de vluchters hun gang lieten gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
denken die koplopers nu echt dat ze kans hebben op de overwinning? ingelopen wordt je toch wel en nu laten ze je gewoon zwemmen om rust in het peloton te krijgen
En dan heb je nog Lorenzo die de Hoogerlandrol speeltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HIJ NEEMT DE EERSTE PLEK OVER!!!!!!
DE NEGENVOUDIG WERELDKAMPIOEN!!!
HOOR HET GEJUICH HOOR HOE POPULAIR HIJ IS!
MAAR DE HOMDAS ZIJN SNELLER WANT DIE HEBBEN MEER VERMOGEN!!!
EEN GEWELDIGE STRIJD ZO MOOI ALLE KANSHEBBERS GEEN FOUTEN OGELOFELIJK!!!!
Denken dat de GP fysiek niet zwaar isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
GPbeetje een gashendel open trekken ipv zelf moeite moeten doen
Wielrennen, beetje fietsenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Klopt. Net als de formule 1. Waarvan ik overigens nog steeds niets snap van de 80.000 kwalificaties en allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kom maar op met dat prikkeldraad!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan heb je nog Lorenzo die de Hoogerlandrol speelt
quote:
zal vet zijn als die ook goed fietstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Poppel is een jaar ouder dan de oudste zoon van Jens Voight
Ze kunnen zich altijd misrekenen, vorig jaar haalden ze Urtasun ook maar bij op een paar 100 meter van de finish.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Boom in het geel!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze kunnen zich altijd misrekenen, vorig jaar haalden ze Urtasun ook maar bij op een paar 100 meter van de finish.
Volgens mij de jongste, Danny.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke Van Poppel is eigenlijk kopman in de sprints?
Danny geloof ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke Van Poppel is eigenlijk kopman in de sprints?
Boogerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:22 schreef Gramulanion het volgende:
Welke idioot doet het commentaar op Eurosport?
Jazeker.quote:
8 pasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wel iets meer bergen. Etappe 5 is dacht ik bergop aankomst, dan wordt het leuk.
Nope. Wel finish vanuit een daling.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wel iets meer bergen. Etappe 5 is dacht ik bergop aankomst, dan wordt het leuk.
Lekker man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
[ afbeelding ]
Km 70.0 - Col de Bellagranajo6.6 kilometre-long climb at 4.6% - category 3
Km 85.0 - Col de la Serra5.2 kilometre-long climb at 6.9% - category 3
Km 95.5 - Col de Vizzavona (1 163 m)4.6 kilometre-long climb at 6.5% - category 2
Km 144.0 - Côte du Salario1 kilometre-long climb at 8.9% - category 3
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt Saganquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral de vraag of Cav en Greipel het gaan overleven.
Nee joh, zullen wel paar minuten dichterbij komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zal het peloton de koplopers nog even inlopen voor de tussensprint?
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Standaard rond de 7/8e etappe pas bergen.quote:
De Sagan van 2013 geeft me de indruk iets beter te klimmen, maar ook wat minder snel te zijn. Kan best verslagen worden door Kristoff of Degenkolb.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt SaganMaar z'n berg in het midden bij etappe 2 komt niet vaak voor
neuh die trui komt wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.quote:
Degenkolb, Kristoff, Boasson zie ik ook als kanshebbers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt SaganMaar z'n berg in het midden bij etappe 2 komt niet vaak voor
inlopen betekend dat je de laatste 60 kilometer moet gaan vechten tegen gelukszoekers in demarrages. Zitten de sprintploegen niet op te wachtenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.
Ligt eraan of het los gaat in bergen/heuvels. Johnny gaat zowiezo aanvallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degenkolb, Kristoff, Boasson zie ik ook als kanshebbers.
Tussensprints sowiesoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.
Ik las al wel even mee. Jammer dat ik geband was, want ik had capuchon jongen graag willen dissen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:51 schreef Momo... het volgende:
Zijn er nog punten voor het peleton zo met de tussensprint?
Ja joh?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Greipel heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan tussensprints omdat hij zichzelf toch kansloos acht voor groen.
Houdt zich duidelijk aan zijn woordquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Greipel heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan tussensprints omdat hij zichzelf toch kansloos acht voor groen.
Wat een leugenaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Houdt zich duidelijk aan zijn woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |