Er rijden nog drie nationaliteiten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
Die trui heeft hij helaas net gemist, vervolgens loop je alleen maar energie te verpesten, gewoon laten terugzakken en in het peleton over de finish fietsen. Wegblijven doe je toch niet in deze sprint etappe....
tactiek van nederlanders
Aanvallen doe je als je denkt dat je kans hebt om te winnen, of om solo een boel sponsor aandacht op te wekken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je je net zo goed afvragen waarom er überhaupt wordt aangevallen in de etappes...
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:58 schreef superniger het volgende:
[..]
je moet ook op Sporza/eurosport kijken
quote:
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3. Is er ook iets van een stream? Ik word hier echt knettergek van. In de gids staat nota bene de hele middag Tour aangekondigd.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Boom
Belkin
Boogerd
Gesink
D&D
NOS
Zo, hebben we die reacties ook weer gehad.
Heb ze net ff geappt in groepsappjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nu doen ze het gewoon met z'n 5-en.
wtf?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3. Is er ook iets van een stream? Ik word hier echt knettergek van. In de gids staat nota bene de hele middag Tour aangekondigd.
Evansquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Boom
Belkin
Boogerd
Gesink
D&D
NOS
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb alleen maar Nederland 1, 2 en 3. Is er ook iets van een stream? Ik word hier echt knettergek van. In de gids staat nota bene de hele middag Tour aangekondigd.
1 | http://sports-livez.com/?p=259 |
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
kopiëren en plakken in je browser, omdat illegaal stream
capuchon_jongenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
froomequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchon_jongen
Sporza
Vlaanderen
Belgen
België
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Froome
Sky
Porte
Kennaugh
Marginal gains
Brilliant tactics
thanks!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
kopiëren en plakken in je browser, omdat illegaal stream
Zelfkennisquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchon_jongen
Sporza
Vlaanderen
Belgen
België
maar dan wel zeuren om een stream als je geen TDF kan ontvangenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Geen zin om te betalen voor een pakket aan shitzenders waar ik nooit naar kijk.
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
maar dan wel zeuren om een stream als je geen TDF kan ontvangen
Wel als dat me een paar honderd euro per jaar scheelt ja. Maar om te beginnen zou ook de NOS zich gewoon eens aan haar afspraken kunnen houden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Om te beginnen moet je niet klagen als je er zelf voor kiest om afhankelijk te zijn van dequote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wel als dat me een paar honderd euro per jaar scheelt ja. Maar om te beginnen zou ook de NOS zich gewoon eens aan haar afspraken kunnen houden.
waar is gesink eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Boom
Belkin
Boogerd
Gesink
D&D
NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |