Die grote snelheden zijn eigenlijk nog idealer voor Kittel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Grote snelheden, ideaal voor Cavendish.
Dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, als bijvoorbeeld Greipel vandaag de etappe wint en Kittel morgen en ze finishen allebei met dezelfde tijd. Wie krijgt de gele trui dan?
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:41 schreef sonnyspek het volgende:
Jongens, als bijvoorbeeld Greipel vandaag de etappe wint en Kittel morgen en ze finishen allebei met dezelfde tijd. Wie krijgt de gele trui dan?
Dat snap ik.quote:
Dankje!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.
Die heeft ook een mooie gangmaker met Veelers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die grote snelheden zijn eigenlijk nog idealer voor Kittel.
Goed woord voor scrabble.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef Bugno het volgende:
Buiten van die sleutelvroemvroembrommerrijdendewannabemonteurs is toch geen hond geinteresseerd meer in die TT?
Past niet. Had laatst alle letters welquote:
Klasseringen worden bij elkaar opgeteld, volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:42 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij telt de laatste uitslag in dat geval.
deden ze laatste paar jaar toch al als de eerste rit een rit in lijn was?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch ironisch dat het wielrennen steeds gecontroleerder wordt en dat men daar op reageert door meer ritten integraal uit te zenden.
Boom laat zich niet doen hoorquote:
Want als het gebeurt gaat niemand dit postenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want als het gebeurt gaat niemand dit posten?
Deze ook:quote:
Kip en ei. Kan ook zijn dat de aandacht toeneemt en de ploegen daardoor extra gaan controleren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch ironisch dat het wielrennen steeds gecontroleerder wordt en dat men daar op reageert door meer ritten integraal uit te zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |