de belgquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:06 schreef Be-Smart het volgende:
Is er ergens een stream? Ik heb echt geen zin om naar h*m*'s met hun leren pakjes te kijken.... Ik wil fietsen zien!
Wat verwacht je dan van een vlakke etappe?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Syntix het volgende:
Gvd zeg, gewoon 4 uur lang gebeurt er geen flikker. Het is wachten tot de tussensprint en het einde.
quote:Kris Boeckmans nam vorig jaar afscheid van de Tour met de vijfde plaats op de Champs Elysées. "Maar vandaag ben ik de laatste man voor Danny van Poppel", zegt de Belgische spurter van Vacansoleil-DCM."Vorig jaar kwam ik er in de Tour pas na enkele dagen door. Daarom heeft de ploeg beslist om voor Danny te kiezen in de eerste etappe. Daarna bekijken we het dag per dag", vertelt Boeckmans. Ploegleider Jean-Paul van Poppel geeft een beetje uitleg. "Een goeie Boeckmans kan heel veel. Hij kan de besten kloppen, maar we weten dat hij aan het stoeien is met zichzelf." "We geven Kris nu een andere rol en hopelijk kan hij zo alles van zich afzetten. Misschien kan hij in de top drie of top vijf eindigen."
Dat ze niet constant die voorste op 20 sec. laten komen, maar gewoon inrekenen en dat er dan wat nieuwe aanvallen kunnen komen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een vlakke etappe?
Dat is gewoon terecht. Rossi is echt absoluut de grootste GP held die ooit gaat rijden of heeft gereden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef debeterebob het volgende:
Bij de TT ook alleen maar gefap op Rossi
NOS
is voor het peloton alleen maar nadeling, krijg je gestress/rare acties etc van. als sprint/klassement ploegen wil je dat niet. dus laat je die 5 voorin lekker bungelen aan een elastiekje. Helaas voor ons saaiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ze niet constant die voorste op 20 sec. laten komen, maar gewoon inrekenen en dat er dan wat nieuwe aanvallen kunnen komen.
Voor het eerst dat je iets positiefs meldt over de NOS.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is gewoon terecht. Rossi is echt absoluut de grootste GP held die ooit gaat rijden of heeft gereden.
bedoelde dan ook gewoon de belg op tv kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:10 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen vanuit België volgens hun website.
Mwah, meestal zijn de vlakke etappes in de Tour zo dat er gewoon eenzelfde kopgroep is tot 10km van de meet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat ze niet constant die voorste op 20 sec. laten komen, maar gewoon inrekenen en dat er dan wat nieuwe aanvallen kunnen komen.
Daar heb ik geen geld voor overquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
bedoelde dan ook gewoon de belg op tv kijken
eigenlijk maar een rare gewoontequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, meestal zijn de vlakke etappes in de Tour zo dat er gewoon eenzelfde kopgroep is tot 10km van de meet.
precies.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
eigenlijk maar een rare gewoonte
denken die koplopers nu echt dat ze kans hebben op de overwinning? ingelopen wordt je toch wel en nu laten ze je gewoon zwemmen om rust in het peloton te krijgen
HIJ NEEMT DE EERSTE PLEK OVER!!!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef debeterebob het volgende:
Bij de TT ook alleen maar gefap op Rossi
NOS
GPquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HIJ NEEMT DE EERSTE PLEK OVER!!!!!!
DE NEGENVOUDIG WERELDKAMPIOEN!!!
HOOR HET GEJUICH HOOR HOE POPULAIR HIJ IS!
MAAR DE HOMDAS ZIJN SNELLER WANT DIE HEBBEN MEER VERMOGEN!!!
EEN GEWELDIGE STRIJD ZO MOOI ALLE KANSHEBBERS GEEN FOUTEN OGELOFELIJK!!!!
Het heeft meer kans als je het wat later in de Tour doet, denk ik. Was vorig jaar ook. Veel etappes waar het peloton de vluchters hun gang lieten gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
denken die koplopers nu echt dat ze kans hebben op de overwinning? ingelopen wordt je toch wel en nu laten ze je gewoon zwemmen om rust in het peloton te krijgen
En dan heb je nog Lorenzo die de Hoogerlandrol speeltquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HIJ NEEMT DE EERSTE PLEK OVER!!!!!!
DE NEGENVOUDIG WERELDKAMPIOEN!!!
HOOR HET GEJUICH HOOR HOE POPULAIR HIJ IS!
MAAR DE HOMDAS ZIJN SNELLER WANT DIE HEBBEN MEER VERMOGEN!!!
EEN GEWELDIGE STRIJD ZO MOOI ALLE KANSHEBBERS GEEN FOUTEN OGELOFELIJK!!!!
Denken dat de GP fysiek niet zwaar isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
GPbeetje een gashendel open trekken ipv zelf moeite moeten doen
Wielrennen, beetje fietsenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Klopt. Net als de formule 1. Waarvan ik overigens nog steeds niets snap van de 80.000 kwalificaties en allesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Kom maar op met dat prikkeldraad!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan heb je nog Lorenzo die de Hoogerlandrol speelt
quote:
zal vet zijn als die ook goed fietstquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Poppel is een jaar ouder dan de oudste zoon van Jens Voight
Ze kunnen zich altijd misrekenen, vorig jaar haalden ze Urtasun ook maar bij op een paar 100 meter van de finish.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Boom in het geel!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze kunnen zich altijd misrekenen, vorig jaar haalden ze Urtasun ook maar bij op een paar 100 meter van de finish.
Volgens mij de jongste, Danny.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke Van Poppel is eigenlijk kopman in de sprints?
Danny geloof ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Welke Van Poppel is eigenlijk kopman in de sprints?
Boogerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:22 schreef Gramulanion het volgende:
Welke idioot doet het commentaar op Eurosport?
Jazeker.quote:
8 pasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wel iets meer bergen. Etappe 5 is dacht ik bergop aankomst, dan wordt het leuk.
Nope. Wel finish vanuit een daling.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wel iets meer bergen. Etappe 5 is dacht ik bergop aankomst, dan wordt het leuk.
Lekker man.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker.
[ afbeelding ]
Km 70.0 - Col de Bellagranajo6.6 kilometre-long climb at 4.6% - category 3
Km 85.0 - Col de la Serra5.2 kilometre-long climb at 6.9% - category 3
Km 95.5 - Col de Vizzavona (1 163 m)4.6 kilometre-long climb at 6.5% - category 2
Km 144.0 - Côte du Salario1 kilometre-long climb at 8.9% - category 3
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt Saganquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vooral de vraag of Cav en Greipel het gaan overleven.
Nee joh, zullen wel paar minuten dichterbij komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Zal het peloton de koplopers nog even inlopen voor de tussensprint?
Waarom zouden ze?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Standaard rond de 7/8e etappe pas bergen.quote:
De Sagan van 2013 geeft me de indruk iets beter te klimmen, maar ook wat minder snel te zijn. Kan best verslagen worden door Kristoff of Degenkolb.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt SaganMaar z'n berg in het midden bij etappe 2 komt niet vaak voor
neuh die trui komt wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:28 schreef Syntix het volgende:
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.quote:
Degenkolb, Kristoff, Boasson zie ik ook als kanshebbers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
kwa winnaar niet heel interessant, dat wordt SaganMaar z'n berg in het midden bij etappe 2 komt niet vaak voor
inlopen betekend dat je de laatste 60 kilometer moet gaan vechten tegen gelukszoekers in demarrages. Zitten de sprintploegen niet op te wachtenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.
Ligt eraan of het los gaat in bergen/heuvels. Johnny gaat zowiezo aanvallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degenkolb, Kristoff, Boasson zie ik ook als kanshebbers.
Tussensprints sowiesoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ook makkelijk overige punten pakken in de tussensprint en daarna de extra op de finish.
Ik las al wel even mee. Jammer dat ik geband was, want ik had capuchon jongen graag willen dissen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:51 schreef Momo... het volgende:
Zijn er nog punten voor het peleton zo met de tussensprint?
Ja joh?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Greipel heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan tussensprints omdat hij zichzelf toch kansloos acht voor groen.
Houdt zich duidelijk aan zijn woordquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Greipel heeft al gezegd dat hij niet meedoet aan tussensprints omdat hij zichzelf toch kansloos acht voor groen.
Wat een leugenaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |