#letsdoittogetherquote:
Ik vind het ook wel leuk, normaal gesproken zou Bauke denk ik dit niet posten:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch mooi man zo'n meelevende sponsor. Veel leuker dan die stijve maatpakken van Rabobank.
twitter:BaukeMollema twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 15:04:40Although I still have to miss her for more than 3 weeks, with my new Belkin WeMo Baby monitor I could theor... - http://t.co/BVM7LqDdi2 reageer retweet
Boom en zijn dochtertje.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toch mooi man zo'n meelevende sponsor. Veel leuker dan die stijve maatpakken van Rabobank.
Haha nee inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, normaal gesproken zou Bauke denk ik dit niet posten:twitter:BaukeMollema twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 15:04:40Although I still have to miss her for more than 3 weeks, with my new Belkin WeMo Baby monitor I could theor... - http://t.co/BVM7LqDdi2 reageer retweet
Boogerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Het valt mij tegen dat hij hem zo weggeeft."
Aldus Boogerd.
Kijk sporza/eurosport danquote:
De michel en den Jose hebben ook mooie commentatorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik kijk al sporza, maar wou het geweldige commentaar van Herbert en Maarten horen.
Een halve Nederlander.quote:
Dit kost weinig energie hoor. Maar ze lijken zich in te laten lopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
Die trui heeft hij helaas net gemist, vervolgens loop je alleen maar energie te verpesten, gewoon laten terugzakken en in het peleton over de finish fietsen. Wegblijven doe je toch niet in deze sprint etappe....
tactiek van nederlanders
Dan kan je je net zo goed afvragen waarom er überhaupt wordt aangevallen in de etappes...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
Die trui heeft hij helaas net gemist, vervolgens loop je alleen maar energie te verpesten, gewoon laten terugzakken en in het peleton over de finish fietsen. Wegblijven doe je toch niet in deze sprint etappe....
tactiek van nederlanders
Je terug laten zakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Ferdii het volgende:
Wat doet Boom nog voorin
tactiek van nederlanders
In een Belgisch ploegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |