Proost!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, wacht- en luisterpost te velde. Soort van wannabe 104 wrnverkcie gedrag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:39 schreef Rave_NL het volgende:
Zo maar eens de SC teruggelezen.
2) wat de neuk is een WLP? Is dat zo'n pleunenput waarin je voetje kunt vrijen?
Goedemorgen! Ik zit al vanaf Gorinchem met een veteraan in de trein.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
De eerste veteranen stromen den Haag al binnen
Ga echt scheren, LIF / Klassiek scheren #IXquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb een tere klotehuid ook gedeeltelijk van de psoriasis waardoor ik als het even kan zo min mogelijk probeer te scheren. Anders krijg ik barsten, uitslag, etc.
Ik ben hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
Goed zoeken, Wasmachinu is aanwezigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:42 schreef Nibb-it het volgende:
ER met z'n giechel op tv, en niet eens bij Opsporing Verzocht
Afschieten moeten ze die mensenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
En dan ook nog eens 90 op de middelste baan blijven rijden
Dat is weer eens wat anders dan wacht lopen met een KPU mesjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Afschieten moeten ze die mensen
Heb vandaag met de Glock en Minimi in de Sim geschoten huehue, en wat hulzen gemaakt met de Diemaco in de contactdrill.
Hehehe, ik had tijdens de wachdiensten m'n KPU mes helemaal niet bij me. Zit aan m'n riem en had m'n riem niet omquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan wacht lopen met een KPU mesje
Wat een klont ben je ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, ik had tijdens de wachdiensten m'n KPU mes helemaal niet bij me. Zit aan m'n riem en had m'n riem niet om
Riem heb ik niet nodig, zonder zit m'n broek ook goed. Maar aangezien je het nooit weet doe ik hem tegenwoordig gewoon altijd opquote:
Want een riem is gewoon onderdeel van je tenue, zandhaasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Riem heb ik niet nodig, zonder zit m'n broek ook goed. Maar aangezien je het nooit weet doe ik hem tegenwoordig gewoon altijd op
Dat is correct matrozenneukerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want een riem is gewoon onderdeel van je tenue, zandhaas
Wil je je eigen fantasieën niet op mij projecteren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo lekker die hoofdjes van ze strelen terwijl ze aan je piemel zuigen in je hut![]()
Lekker met elkaars boordgeschut spelen, vieze vlootbalen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je je eigen fantasieën niet op mij projecteren?
Had ik bij kunnen zittenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgende week lekker opfor terroristje spelen en fakkelwacht op oosterbeek voor de finex van een nieuwe lichting lumbl'ers
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja Pumatje: je Duitse collega's bakken er niks van in hun Leo's. Gasten zijn in een dag 11 van hun 15 tanks kwijtgeraakt tijdens gevechten met OPFOR. Oefening daarna vrij snel platgelegd
Viel het weer nog een beetje mee?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
So, wieder zuruck aus Deutschland.
Brute oefening gehad. 5 dagen lang Force Protection voor 11Bevo en 11Herst gedaan. Wat een allejezus groot oefenterrein is dat GUZ Altmark zeg. Helaas geen hulzen kunnen maken, maar wel weer een stukje capaciteiten van onze KL mogen aanschouwen. Persoonlijk hoogtepuntje voor mij was toch wel de beveiliging van een konvooi over een afstand van 45km. Tijdens de verplaatsing MAG boordschutter op een open-top MB geweest. Primeurtje voor mij iig.
Oja Pumatje: je Duitse collega's bakken er niks van in hun Leo's. Gasten zijn in een dag 11 van hun 15 tanks kwijtgeraakt tijdens gevechten met OPFOR. Oefening daarna vrij snel platgelegd
Ja best wel. Paar keer wat regen gehad maar net zo vaak volle zon. Maar doordat alles zo droog was was de oefening letterlijk operatie stofwolk. Alle gaatjes en kiertjes van mn wapen zaten vol met fijn zand. Ook heel blij dat ik mn revision goggles bij me had. Wel zo fijn als je in open voertuigen rijd.quote:
Klinkt kortom als een leuk uitje met de stichtingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja best wel. Paar keer wat regen gehad maar net zo vaak volle zon. Maar doordat alles zo droog was was de oefening letterlijk operatie stofwolk. Alle gaatjes en kiertjes van mn wapen zaten vol met fijn zand. Ook heel blij dat ik mn revision goggles bij me had. Wel zo fijn als je in open voertuigen rijd.
Moet je eens bij de Artillerie aan de bak gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb nog steeds die zwavelgeur/smaak in m'n mond van de blanks van vandaag
Haha, ik zou graag eens een keertje een batterij PzH2000's aan het werk willen zienquote:Op zondag 30 juni 2013 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je eens bij de Artillerie aan de bak gaan.
Idem.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik zou graag eens een keertje een batterij PzH2000's aan het werk willen zien
Zullen we maar een keer een date afspreken bij de artjerie samen, romantisch bij kaarslicht?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem.
Ik heb alleen met de M109 gewerkt bij de Artillerie. En dat was al tof.
Met fosforgranaten die aan de horizon ontploffen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zullen we maar een keer een date afspreken bij de artjerie samen, romantisch bij kaarslicht?![]()
Jah, en flares in alle kleuren die de hemel verlichtenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met fosforgranaten die aan de horizon ontploffen.
Mazzel.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, en flares in alle kleuren die de hemel verlichten![]()
Trustah
Er is maar een échte Finex.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgende week lekker opfor terroristje spelen en fakkelwacht op oosterbeek voor de finex van een nieuwe lichting lumbl'ers
Naar huis terug gaanquote:[imttp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Wat staat er op de rol voor vandaag?
Whehequote:
Geen houten kop?quote:Op zondag 30 juni 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whehe
Nee, komt vanzelf wel.
Geen lamme harses van gisteren
Nope. Velen zullen dat wel hebbenquote:[img]zullen tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen houten kop?
Probeerde een YouTube filmpje te plaatsenquote:[img]htYouTube i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
Deze:quote:Op zondag 30 juni 2013 10:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of course, maarja puur letterlijk
Met die fucking grenadiersmars zekerquote:Op zondag 30 juni 2013 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probeerde een YouTube filmpje te plaatsen
Ander leuk filmpjequote:Op zondag 30 juni 2013 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee whehe
Filmpje van kooten en de bie
Hahaha geweldig Iddquote:Op zondag 30 juni 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
te][ afbeelding ] Op zondag 30 juni 2013 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ander leuk filmpje
Blijft leuk, alhoewel ik zelf crediteuren debiteuren altijd erg lollig vindquote:
Doe ik straks thuis wel. YouTube hier is langzaamquote:[img]http://i.fokziYouTube et/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
Maar kijk zelf maar, voordat ik alles verklap
Het past zich aan aan de kijkerquote:Op zondag 30 juni 2013 10:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe ik straks thuis wel. YouTube hier is langzaam
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, waarvan zou ik koppijn moeten hebben?
Lol, ik ben ook net thuisquote:Op zondag 30 juni 2013 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Thuis nu, en weer over op de orde van de dag
Hoe was de nasleep van veteranendag?quote:p://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook net thuis
Gezelligquote:Op zondag 30 juni 2013 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe was de nasleep van veteranendag?
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga nu als een ware zombie op de bank liggen. Ik hoop morgen weer in het land der levenden te zijn
We wilden naar de trein gaan nadat we gratis corona's hadden gedronken op het terras en toen was het station gewoon afgeslotenquote:
Klopt. Er was een gaslek. Kon alles vanaf het hotel balkon volgen. Station werd ontruimtquote:Op zondag 30 juni 2013 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We wilden naar de trein gaan nadat we gratis corona's hadden gedronken op het terras en toen was het station gewoon afgesloten
En achteraf bleek het te gaan om stank die bij een wegrijdende trein vandaan kwam.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt. Er was een gaslek. Kon alles vanaf het hotel balkon volgen. Station werd ontruimt
Dan had iemand flink Chinees gegeten en op de pot zijn gassen laten botvierenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En achteraf bleek het te gaan om stank die bij een wegrijdende trein vandaan kwam.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb niet zoveel op met blauwe vraagtekens.
quote:
Yep. Groot model is ergens in huis, maar ik weet niet meer waarquote:Op zondag 30 juni 2013 17:01 schreef Erasmo het volgende:
Zei die nog wat over het feit dat je klein model op had?
Tja, ik kan ook niet in hun bovenkamer kijken.quote:
Dank je, op facebook zijn er meer te vinden. De meeste foto's zijn echter afgesloten ivm privacyquote:
Hij leeft dus nogquote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
En deze nepveteraan was er ook bij![]()
Die zat zielig alleen aan een tafeltje met zijn vrouw/vriendin![]()
[ afbeelding ]
idd. Dat herinner ik me nog als de dag van vandaagquote:Op zondag 30 juni 2013 17:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hij leeft dus nog! Dankzij hem begon de hele ontmaskering van Rubje/Galt
Was Rubje in de buurt?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
En deze nepveteraan was er ook bij![]()
Die zat zielig alleen aan een tafeltje met zijn vrouw/vriendin![]()
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen, want we hebben er weer eentje ontmaskerd, en die persoon droop afquote:
Hehequote:Op zondag 30 juni 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, want we hebben er weer eentje ontmaskerd, en die persoon droop af
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, want we hebben er weer eentje ontmaskerd, en die persoon droop af
Ik snap werkelijk waar niet waarom je je voordoet als nepveteraan.quote:
Tsja, het is een oerinstinct om bij een groep te willen horen. En dat iemand dat veteranen uitkiest bij gebrek aan een eigen leven of wegens een rare kronkel in zijn hoofd is ietwat onhandig.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar niet waarom je je voordoet als nepveteraan.
Die kerel droeg ISAF medaillen, dat terwijl hij 70 jaar was. Hij wist niet eens waar ons baretembleem voor diende
Een oud-sergeant van ons werd zo kwaad dat hij de man wilde aanspreken. Maar wij konden hem weerhouden en hebben gezegd "het is het niet waard je daar druk over te maken".quote:Op zondag 30 juni 2013 17:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tsja, het is een oerinstinct om bij een groep te willen horen. En dat iemand dat veteranen uitkiest bij gebrek aan een eigen leven of wegens een rare kronkel in zijn hoofd is ietwat onhandig.
Naar aanleiding van een paar posts over die vent waarvan ER net een foto postte, opende Rubje een digitale heksenjacht op hem (en allerlei andere nepveteranen). Aangezien Rubje zelf ook een flinke klap van de molen heeft gehad werd dat een heel circus. Na een tijdje kreeg Rubje versterking van Galtfactory, die beweerde een ex-KCT'er te zijn.quote:
iddquote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een paar posts over die vent waarvan ER net een foto postte, opende Rubje een digitale heksenjacht op hem (en allerlei andere nepveteranen). Aangezien Rubje zelf ook een flinke klap van de molen heeft gehad werd dat een heel circus. Na een tijdje kreeg Rubje versterking van Galtfactory, die beweerde een ex-KCT'er te zijn.
Die twee werden beste vriendjes en hielden hele gesprekken met elkaar. Galtfactory ondersteunde Rubje's missie om die vent te ontmaskeren natuurlijk volledig.
Nadat dit maanden lang speelde, kwam er uit dat Rubje en Galtfactory gewoon één persoon zijn.
Dat is het ook, maar wat ik al zei, ergens bij willen horen is een oerinstinct. Daar doe je niets aan. Ik wil het niet goed praten wat deze nep-helden doen, slechts proberen te verklaren.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een oud-sergeant van ons werd zo kwaad dat hij de man wilde aanspreken. Maar wij konden hem weerhouden en hebben gezegd "het is het niet waard je daar druk over te maken".
Maar in en in triest dat je je als bogus hero voordoet.
Die beste man in kwestie had al door dat hij ontmaskerd is, en zijn tronie word op onze website geplaatst. Interne website, niet publiekelijk helaas.
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een paar posts over die vent waarvan ER net een foto postte, opende Rubje een digitale heksenjacht op hem (en allerlei andere nepveteranen). Aangezien Rubje zelf ook een flinke klap van de molen heeft gehad werd dat een heel circus. Na een tijdje kreeg Rubje versterking van Galtfactory, die beweerde een ex-KCT'er te zijn.
Die twee werden beste vriendjes en hielden hele gesprekken met elkaar. Galtfactory ondersteunde Rubje's missie om die vent te ontmaskeren natuurlijk volledig.
Nadat dit maanden lang speelde, kwam er uit dat Rubje en Galtfactory gewoon één persoon zijn.
Ik snap het Jitzzze. maar met andermans veren pronken vind ik getuigen van een wel hele slechte smaakquote:Op zondag 30 juni 2013 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar wat ik al zei, ergens bij willen horen is een oerinstinct. Daar doe je niets aan. Ik wil het niet goed praten wat deze nep-helden doen, slechts proberen te verklaren.
Dat is het ook zeker, je kan nog beter gaan airsoften of LARPenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap het Jitzzze. maar met andermans veren pronken vind ik getuigen van een wel hele slechte smaak
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
AchJa kan er nog wel een boekje over opendoen
Kom maar doorquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, je kan nog beter gaan airsoften of LARPen
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)84069&type=1&theater
Haha, prachtig!
Wat liev![]()
Heerlijk was dat jaquote:Op zondag 30 juni 2013 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
DEF / Foxtrot Bravo, DEF-style Dit geeft wel een idee van het fenomeen 'Rubje'
quote:Nick de Rijke Charlotte de lange misschien helpt een foto van jouw vriendin!!!!!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 50 minuten geleden via mobiel
Dat ze hem maar mag vindenquote:Op zondag 30 juni 2013 17:49 schreef samthegreat5 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)84069&type=1&theater
Haha, prachtig!
Wat liev![]()
Yes, gun het haar best.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorme huiliequote:Op zondag 30 juni 2013 17:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
DEF / Foxtrot Bravo, DEF-style Dit geeft wel een idee van het fenomeen 'Rubje'
Oh ja, volgens mij begon de hele ontmaskering doordat hij in een ander subforum heel trots allerlei foto's van 'zijn' nieuwe keuken postte, en het iemand anders toen opviel dat er op die foto overal Amerikaanse stopcontacten te zien waren, en het dus helemaal niet zijn keuken kon zijnquote:
Zoiets was het idd hehehequote:Op zondag 30 juni 2013 17:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij begon de hele ontmaskering doordat hij in een ander subforum heel trots allerlei foto's van 'zijn' nieuwe keuken postte, en het iemand anders toen opviel dat er op die foto overal Amerikaanse stopcontacten te zien waren, en het dus helemaal niet zijn keuken kon zijn
wacht, die herinner ik me nogquote:Op zondag 30 juni 2013 17:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Oh ja, volgens mij begon de hele ontmaskering doordat hij in een ander subforum heel trots allerlei foto's van 'zijn' nieuwe keuken postte, en het iemand anders toen opviel dat er op die foto overal Amerikaanse stopcontacten te zien waren, en het dus helemaal niet zijn keuken kon zijn
iSpy was datquote:Op zondag 30 juni 2013 17:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Bloedblaren zijn Mariniersquote:Op zondag 30 juni 2013 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Ziet er goed uit ouwe bloedblaar. Zat ook een ex-BEVO'er in mijn AMO+. BEVO-cie van lumbl: de enige echte BEVO-eenheid die werkelijk als gevechtseenheid is opgeleid.
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bloedblaren zijn Mariniers![]()
Wij zijn aardbeien
Ik schrok al een beetje, want ik heb tot nu toe altijd bloedblaar gebruikt als ik spottend over lumbl'ers sprak.quote:Bloedblaar
1. Luchtmobiel getrainde militair (vanwege de rode kleur van de baret)
2. Rode vlak, onder het anker, op de baret van een marinier
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:07 schreef AchJa het volgende:
Dit was ook briljant:
FB / Ruben Schouten (ik dus)
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Ik schrok al een beetje, want ik heb tot nu toe altijd bloedblaar gebruikt als ik spottend over lumbl'ers sprak.
Maar zoals ik dus net ook al quote:quote:
Toen ik ze gisteren namens de Grenadiers en Jagers bier aanbood zei ik "met de groeten van de aardbeien op de bloedblaren".quote:Op zondag 30 juni 2013 18:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar zoals ik dus net ook al quote:
Bloedblaar
1. Luchtmobiel getrainde militair (vanwege de rode kleur van de baret)
2. Rode vlak, onder het anker, op de baret van een marinier
Dus klopt het wel gewoon
Hehehe, jij hebt natuurlijk niks gedronken?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen ik ze gisteren namens de Grenadiers en Jagers bier aanbood zei ik "met de groeten van de aardbeien op de bloedblaren".
Bier werd zeer gewaardeerd
Ah, de 'hullies', dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 30 juni 2013 18:07 schreef AchJa het volgende:
Dit was ook briljant:
FB / Ruben Schouten (ik dus)
uhhhh, biertje of 60 denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, jij hebt natuurlijk niks gedronken?
Ik dacht dat alcohol voor jou even passé was?quote:Op zondag 30 juni 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
uhhhh, biertje of 60 denk ik.
Toen de toko op Malieveld ging sluiten terstonds nog ff 53 bier besteld met de bonnen die we allemaal nog over hadden. Andere veteranen achter ons vonden dat niet zo leuk omdat ze lang moesten wachten
Na opname pasquote:Op zondag 30 juni 2013 18:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik dacht dat alcohol voor jou even passé was?
En hier was het ook lachen...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:12 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah, de 'hullies', dat was ik alweer vergeten
Ik heb in mijn zak de bonnen van het pannenkoekenhuis zitten.quote:Op zondag 30 juni 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen de toko op Malieveld ging sluiten terstonds nog ff 53 bier besteld met de bonnen die we allemaal nog over hadden. Andere veteranen achter ons vonden dat niet zo leuk omdat ze lang moesten wachten
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]53 bier. Ben ik blij dat ik er niet was om dat te dragen
Geweldige topics waren datquote:Op zondag 30 juni 2013 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hier was het ook lachen...
DEF / Veteranendag
AchJa, jij nutteloos onderofficiertje!quote:Op zondag 30 juni 2013 18:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hier was het ook lachen...
DEF / Veteranendag
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Lotusss het volgende:
ONZ / Wie is die oorlogsveteraan zonder pet ?
Ik moest wel even lachenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Lotusss het volgende:
ONZ / Wie is die oorlogsveteraan zonder pet ?
echt? :0quote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het erge is, die idioot post hier nog steeds op FOK, vnl in nws.
Roy gaat door voor de koelkast.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:14 schreef Royyy het volgende:
[..]
NWS / Binnenhof en Malieveld decor voor Nederlandse Veteranendag
''Kijk naar de vele smileys, ook dit 'je niet kunnen uitdrukken zonder het gebruik van smileys' is een kenmerk van de beruchte Rubje''quote:
Was jij er al toen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Kijk naar de vele smileys, ook dit 'je niet kunnen uitdrukken zonder het gebruik van smileys' is een kenmerk van de beruchte Rubje''
Werd tijdquote:Op maandag 1 juli 2013 01:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb FB berichtje van zionisten hondenmeisje
Wat? Hondengeleidster van het IDF? Does foto posten.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb FB berichtje van zionisten hondenmeisje
Ditquote:
Ik ben gewoon heel moe. Vannacht ook kut geslapen!quote:
Gisteren was ik moe, maar niet brak. Gewoon moe van zaterdag dus veel geslapen, maar weer vroeg wakker gvdquote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel moe. Vannacht ook kut geslapen!
Vanavond vroeg naar bed!
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat? Hondengeleidster van het IDF? Does foto posten.
Nederlands meisje dat aspireert iets met haar Duitse Herder in training te mogen gaan doen bij Defensiequote:
foto? Facebook?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Nederlands meisje dat aspireert iets met haar Duitse Herder in training te mogen gaan doen bij Defensie
Tour de Francequote:Op maandag 1 juli 2013 13:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
foto? Facebook?
@ER ik lig heerlijk de tour de france te kijken!
quote:
Zag ik zaterdag ook. Ik schrokquote:Op maandag 1 juli 2013 13:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijzelf gezien op minuut 39:42![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1353492
Vliegen happen?quote:
Tog geen zware shag hè? Dat is zonde.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:04 schreef m.k het volgende:
Net een half pak shag uit een computer van iemand gehaald, fan van zijn voeding was dicht geslipt met nicotine en stof
Ik denk dat je die zooi nog had kunnen roken ookquote:Op maandag 1 juli 2013 14:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tog geen zware shag hè? Dat is zonde.
Tja, als je niks hebt doe je alles voor een saffiequote:Op maandag 1 juli 2013 14:18 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk dat je die zooi nog had kunnen roken ook
Dannog: foto'squote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
Nederlands meisje dat aspireert iets met haar Duitse Herder in training te mogen gaan doen bij Defensie
Krijg je ervan als je hem meeneemt op oefeningquote:Op maandag 1 juli 2013 14:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Morgen nieuwe foon binnen (vorige in Duitsland kwijt geraakt)
[ afbeelding ]
Nokia Lumia 520
Mjah. Waarschijnlijk in de bus laten liggen. Kan er bij de connexion nog wel achteraan gaan maar de chauf op de terugreis gaf me weinig kans.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je hem meeneemt op oefening
Dus het eerste wat je op je nieuwe telefoon gooit is een find my phone app?quote:Op maandag 1 juli 2013 14:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mjah. Waarschijnlijk in de bus laten liggen. Kan er bij de connexion nog wel achteraan gaan maar de chauf op de terugreis gaf me weinig kans.
op de pool heb je alleen een hoesje extra nodigquote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
Jungletenue is trouwens het meest homofiele tenue ever. Je hebt maar 1 type pak nodig, van poolcirkel tot evenaar.
Die grap maakte ik ook afgelopen zaterdagquote:
In het wit in de jungle, strak plan jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
Jungletenue is trouwens het meest homofiele tenue ever. Je hebt maar 1 type pak nodig, van poolcirkel tot evenaar.
*zucht*quote:Op maandag 1 juli 2013 15:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In het wit in de jungle, strak plan ja
Mooi, taakstraf voor jou: Zo de afwas doen!!quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, taakstraf voor jou: Zo de afwas doen!!
Objection! Want immers ''Jack of all trades, master of none.''quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
In Adams kostuum voor de koning defileren, hij dan ook naakt!!quote:
Leugens!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Objection! Want immers ''Jack of all trades, master of none.''
En andere kisten itt jungleschoenen.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef m.k het volgende:
[..]
op de pool heb je alleen een hoesje extra nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |