Proost!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, wacht- en luisterpost te velde. Soort van wannabe 104 wrnverkcie gedrag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:39 schreef Rave_NL het volgende:
Zo maar eens de SC teruggelezen.
2) wat de neuk is een WLP? Is dat zo'n pleunenput waarin je voetje kunt vrijen?
Goedemorgen! Ik zit al vanaf Gorinchem met een veteraan in de trein.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:30 schreef ErwinRommel het volgende:
De eerste veteranen stromen den Haag al binnen
Ga echt scheren, LIF / Klassiek scheren #IXquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb een tere klotehuid ook gedeeltelijk van de psoriasis waardoor ik als het even kan zo min mogelijk probeer te scheren. Anders krijg ik barsten, uitslag, etc.
Ik ben hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
Goed zoeken, Wasmachinu is aanwezigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Heel de trein vol met bejaarde veteranen. Daar ging mn droom om een leuke jonge militair aan de haak te slaan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:42 schreef Nibb-it het volgende:
ER met z'n giechel op tv, en niet eens bij Opsporing Verzocht
Afschieten moeten ze die mensenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
En dan ook nog eens 90 op de middelste baan blijven rijden
Dat is weer eens wat anders dan wacht lopen met een KPU mesjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Afschieten moeten ze die mensen
Heb vandaag met de Glock en Minimi in de Sim geschoten huehue, en wat hulzen gemaakt met de Diemaco in de contactdrill.
Hehehe, ik had tijdens de wachdiensten m'n KPU mes helemaal niet bij me. Zit aan m'n riem en had m'n riem niet omquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan wacht lopen met een KPU mesje
Wat een klont ben je ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehehe, ik had tijdens de wachdiensten m'n KPU mes helemaal niet bij me. Zit aan m'n riem en had m'n riem niet om
Riem heb ik niet nodig, zonder zit m'n broek ook goed. Maar aangezien je het nooit weet doe ik hem tegenwoordig gewoon altijd opquote:
Want een riem is gewoon onderdeel van je tenue, zandhaasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Riem heb ik niet nodig, zonder zit m'n broek ook goed. Maar aangezien je het nooit weet doe ik hem tegenwoordig gewoon altijd op
Dat is correct matrozenneukerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Want een riem is gewoon onderdeel van je tenue, zandhaas
Wil je je eigen fantasieën niet op mij projecteren?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zo lekker die hoofdjes van ze strelen terwijl ze aan je piemel zuigen in je hut![]()
Lekker met elkaars boordgeschut spelen, vieze vlootbalen!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wil je je eigen fantasieën niet op mij projecteren?
Had ik bij kunnen zittenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgende week lekker opfor terroristje spelen en fakkelwacht op oosterbeek voor de finex van een nieuwe lichting lumbl'ers
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
Oja Pumatje: je Duitse collega's bakken er niks van in hun Leo's. Gasten zijn in een dag 11 van hun 15 tanks kwijtgeraakt tijdens gevechten met OPFOR. Oefening daarna vrij snel platgelegd
Viel het weer nog een beetje mee?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef hoogvlieger het volgende:
So, wieder zuruck aus Deutschland.
Brute oefening gehad. 5 dagen lang Force Protection voor 11Bevo en 11Herst gedaan. Wat een allejezus groot oefenterrein is dat GUZ Altmark zeg. Helaas geen hulzen kunnen maken, maar wel weer een stukje capaciteiten van onze KL mogen aanschouwen. Persoonlijk hoogtepuntje voor mij was toch wel de beveiliging van een konvooi over een afstand van 45km. Tijdens de verplaatsing MAG boordschutter op een open-top MB geweest. Primeurtje voor mij iig.
Oja Pumatje: je Duitse collega's bakken er niks van in hun Leo's. Gasten zijn in een dag 11 van hun 15 tanks kwijtgeraakt tijdens gevechten met OPFOR. Oefening daarna vrij snel platgelegd
Ja best wel. Paar keer wat regen gehad maar net zo vaak volle zon. Maar doordat alles zo droog was was de oefening letterlijk operatie stofwolk. Alle gaatjes en kiertjes van mn wapen zaten vol met fijn zand. Ook heel blij dat ik mn revision goggles bij me had. Wel zo fijn als je in open voertuigen rijd.quote:
Klinkt kortom als een leuk uitje met de stichtingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja best wel. Paar keer wat regen gehad maar net zo vaak volle zon. Maar doordat alles zo droog was was de oefening letterlijk operatie stofwolk. Alle gaatjes en kiertjes van mn wapen zaten vol met fijn zand. Ook heel blij dat ik mn revision goggles bij me had. Wel zo fijn als je in open voertuigen rijd.
Moet je eens bij de Artillerie aan de bak gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:09 schreef samthegreat5 het volgende:
Heb nog steeds die zwavelgeur/smaak in m'n mond van de blanks van vandaag
Haha, ik zou graag eens een keertje een batterij PzH2000's aan het werk willen zienquote:Op zondag 30 juni 2013 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je eens bij de Artillerie aan de bak gaan.
Idem.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik zou graag eens een keertje een batterij PzH2000's aan het werk willen zien
Zullen we maar een keer een date afspreken bij de artjerie samen, romantisch bij kaarslicht?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem.
Ik heb alleen met de M109 gewerkt bij de Artillerie. En dat was al tof.
Met fosforgranaten die aan de horizon ontploffen.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zullen we maar een keer een date afspreken bij de artjerie samen, romantisch bij kaarslicht?![]()
Jah, en flares in alle kleuren die de hemel verlichtenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met fosforgranaten die aan de horizon ontploffen.
Mazzel.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jah, en flares in alle kleuren die de hemel verlichten![]()
Trustah
Er is maar een échte Finex.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Volgende week lekker opfor terroristje spelen en fakkelwacht op oosterbeek voor de finex van een nieuwe lichting lumbl'ers
Naar huis terug gaanquote:[imttp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
Wat staat er op de rol voor vandaag?
Whehequote:
Geen houten kop?quote:Op zondag 30 juni 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whehe
Nee, komt vanzelf wel.
Geen lamme harses van gisteren
Nope. Velen zullen dat wel hebbenquote:[img]zullen tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen houten kop?
Probeerde een YouTube filmpje te plaatsenquote:[img]htYouTube i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
Deze:quote:Op zondag 30 juni 2013 10:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Of course, maarja puur letterlijk
Met die fucking grenadiersmars zekerquote:Op zondag 30 juni 2013 10:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Probeerde een YouTube filmpje te plaatsen
Ander leuk filmpjequote:Op zondag 30 juni 2013 10:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee whehe
Filmpje van kooten en de bie
Hahaha geweldig Iddquote:Op zondag 30 juni 2013 10:22 schreef ErwinRommel het volgende:
te][ afbeelding ] Op zondag 30 juni 2013 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ander leuk filmpje
Blijft leuk, alhoewel ik zelf crediteuren debiteuren altijd erg lollig vindquote:
Doe ik straks thuis wel. YouTube hier is langzaamquote:[img]http://i.fokziYouTube et/p/0s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 10:31 schreef jitzzzze het volgende:
Maar kijk zelf maar, voordat ik alles verklap
Het past zich aan aan de kijkerquote:Op zondag 30 juni 2013 10:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe ik straks thuis wel. YouTube hier is langzaam
Geen ideequote:Op zondag 30 juni 2013 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, waarvan zou ik koppijn moeten hebben?
Lol, ik ben ook net thuisquote:Op zondag 30 juni 2013 13:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Thuis nu, en weer over op de orde van de dag
Hoe was de nasleep van veteranendag?quote:p://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op zondag 30 juni 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol, ik ben ook net thuis
Gezelligquote:Op zondag 30 juni 2013 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe was de nasleep van veteranendag?
quote:Op zondag 30 juni 2013 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik ga nu als een ware zombie op de bank liggen. Ik hoop morgen weer in het land der levenden te zijn
We wilden naar de trein gaan nadat we gratis corona's hadden gedronken op het terras en toen was het station gewoon afgeslotenquote:
Klopt. Er was een gaslek. Kon alles vanaf het hotel balkon volgen. Station werd ontruimtquote:Op zondag 30 juni 2013 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We wilden naar de trein gaan nadat we gratis corona's hadden gedronken op het terras en toen was het station gewoon afgesloten
En achteraf bleek het te gaan om stank die bij een wegrijdende trein vandaan kwam.quote:Op zondag 30 juni 2013 14:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt. Er was een gaslek. Kon alles vanaf het hotel balkon volgen. Station werd ontruimt
Dan had iemand flink Chinees gegeten en op de pot zijn gassen laten botvierenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En achteraf bleek het te gaan om stank die bij een wegrijdende trein vandaan kwam.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 16:37 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb niet zoveel op met blauwe vraagtekens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |