Langs een KNO arts gaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:01 schreef karr-1 het volgende:
Typisch iets wat je van tevoren had kunnen weten. Wen eraan of ga ergens anders heen. Ik woon 100 meter van het spoor af en hoor de trein ook allang niet meer.
quote:
Aan de andere kant was het nu nog makkelijk weggaan. spullen waren nog ingepakt had de huisgenoten nog niet echt gesproken. anders zit ik daar met mn meubels/boodschappen en kan ik nog geen fuck doen omdat ik in die onzekerheid blijf dat het niet went.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
Na één nacht overlast meteen opzeggen? Ik had het nog wel wat nachten geprobeerd, je zou ervan verbaasd zijn waar je aan kan wennen qua geluid. Hopelijk heb je niet teveel geld uitgegeven aan de inrichting van je kamer en heb je een alternatief voor over een maand.
Truequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:02 schreef henkde_j het volgende:
- Je had het kunnen weten
- Een weg met veel verkeer went heel snel
Ik heb ooit een kamer gehuurd die ik al moest opzeggen nog voordat ik hem betrok (baan gekregen aan de andere kant van de provincie). Maar de maand uitwerktermijn die samenviel met de opzegtermijn heb ik daar prima kunnen wonen. Matras op de grond, tuinstoel om te zitten en tv, veel meer had ik niet nodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef isernogeentjeover het volgende:
[..]
Aan de andere kant was het nu nog makkelijk weggaan. spullen waren nog ingepakt had de huisgenoten nog niet echt gesproken. anders zit ik daar met mn meubels/boodschappen en kan ik nog geen fuck doen omdat ik in die onzekerheid blijf dat het niet went.
omdat ik dit ook las http://gezondheid.blog.nl(...)-valt-niet-te-wennenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een kamer gehuurd die ik al moest opzeggen nog voordat ik hem betrok (baan gekregen aan de andere kant van de provincie). Maar de maand uitwerktermijn die samenviel met de opzegtermijn heb ik daar prima kunnen wonen. Matras op de grond, tuinstoel om te zitten en tv, veel meer had ik niet nodig.
Het was natuurlijk geen gezellige woonst, maar het voldeed prima. Zoiets zou jij ook hebben kunnen doen.
Maar jij wil het niet eens een kans geven. Jammer. Dus... wat ga je na die maand doen?
Ik kan me niet echt vinden in de resultaten van dat onderzoekquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef isernogeentjeover het volgende:
[..]
omdat ik dit ook las http://gezondheid.blog.nl(...)-valt-niet-te-wennen
ga weer gewoon zoeken via klikvoorkamers en kamernet
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt vinden in de resultaten van dat onderzoek
Natuurlijk heb je nergens recht op, voor zover er sprake is van overlast had je die kunnen zien aankomen. Wat dacht jij, dat ze de markt om elf uur opbouwen op pantoffels?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:01 schreef isernogeentjeover het volgende:
Bij bezichtiging tijdens het praten niet echt iets gemerkt van de geluidsoverlast, er is wel verteld dat er een markt is elke zaterdag. heb gisteren het contract getekend en afgelopen nacht nog nooit zo kut geslapen. tis enkel glas en zit naast een drukke weg wat ook snachts gewoon doorgaat met hardrijdende autos waar nog eens bij komt dat de markt vanaf half zeven wordt opgezet met radio en al het gekletter wat er bij hoort en heb het idee dat dit ook niet gaat wennen.
heb ik nog recht op iets of was dit gewoon mijn duurste handtekening van mijn leven? heb al opgezegd uiteraard maar die maand moet ik wel gewoon betalen terwijl ik er 1 nachtje heb gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |