OK jij happy... Die Glastonburry channels haperen toch wel vind ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
Dat ding om BBC online te bekijken werkt helemaal top.
Nu snap ik hem ook ... Feli voor de Aap Top Sasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
@sacha, bij het ophalen van je plaatje las ik pas de speciale reden van je traktatie, gefeliciteerd!
Uit ervaring weet ik dat het heel wat moeite kost om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en dat dossier compleet te maken. Fijn voor jullie!
De video's van eerdere optredens werken prima.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK jij happy... Die Glastonburry channels haperen toch wel vind ik
Die werken mogelijk zelfs zonder?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
De video's van eerdere optredens werken prima.
Ja tuurlijk en heeft het geregend?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef APK het volgende:
#Doorweekt![]()
En BBC kun je toch gewoon online bekijken als je een Horizonbox hebt?
dank! zo blij!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
@sacha, bij het ophalen van je plaatje las ik pas de speciale reden van je traktatie, gefeliciteerd!
Uit ervaring weet ik dat het heel wat moeite kost om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en dat dossier compleet te maken. Fijn voor jullie!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem ook ... Feli voor de Aap Top Sas![]()
Ik heb geen UPC, die willen me niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef APK het volgende:
En BBC kun je toch gewoon online bekijken als je een Horizonbox hebt?
In februari is de van mijn zoon erdoor gekomen, dat had ook heel wat voeten in aarde, maar toen was ik ook zo blij!quote:
Een beetje bikkel gaat hardlopen in de regenquote:
Last van?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teringherrie van de TT-nacht.
De enige keer dat er in Assen wat leven is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teringherrie van de TT-nacht.
Mn opa en oma zijn er idd overleden ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
De enige keer dat er in Assen wat leven is.
Als ik ga liggen, dan slaap ik binnen 5 minuten, omgeacht de herrie, dus nee geen last van, maar nu ik nog wakker ben is het onontkoombaar. Alsof er een liveband in de achtertuin staat.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
ha, mijn buitenman is nu bij de TTquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als levensloze zombie zit ik daar niet op te wachten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In februari is de van mijn zoon erdoor gekomen, dat had ook heel wat voeten in aarde, maar toen was ik ook zo blij!
Ik niet, een bijzonder kind, dat welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, jullie hebben gehandicapte kinderen?
Wij Kingstown niet. Wij doen niet aan kinderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
Wie zijn Julllie APK? Ik niet iig.. Maar goedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
lekker, maar van een tante Beppie snack heb ik nooit gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
ik heb nog een partijtje wit staan!
[ afbeelding ]
mijn kind is een autist, als je dat gehandicapt wil noemen is het antwoord jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
vlammetjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker, maar van een tante Beppie snack heb ik nooit gehoord
Welk kind niet?quote:
Dat heeft m jongste weer gedaan vanavond, doorweekt was ze maar ze jogt elke avond de laatste 3 weken, best stoer van haar want ze rent een heel end om de Sloterplas hier.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje bikkel gaat hardlopen in de regen
Inderdaad een stoere meid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat heeft m jongste weer gedaan vanavond, doorweekt was ze maar ze jogt elke avond de laatste 3 weken, best stoer van haar want ze rent een heel end om de Sloterplas hier.
respect ..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat heeft m jongste weer gedaan vanavond, doorweekt was ze maar ze jogt elke avond de laatste 3 weken, best stoer van haar want ze rent een heel end om de Sloterplas hier.
ben blij dat je nu dan eindelijk alles rond hebt, wat ik zei de aanhouder wint en een ouder weet beter wat zijn/haar kind nodig heeft dan een instantiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind is een autist, als je dat gehandicapt wil noemen is het antwoord ja
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef sacha het volgende:
mijn kind is een autist, als je dat gehandicapt wil noemen is het antwoord ja
gelukkig loopt ze er omheenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik was het meestal na eerst de TT en daarna gelijk Parkpop. :quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als levensloze zombie zit ik daar niet op te wachten.
Dan weet je dat het geen zweet is waar je nat van wordt ,,,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een stoere meid.
Ik heb vanavond ook weer 5 km gelopen in de miezerregen, maar ik loop liever in de miezerregen dan in de zon, dus ik vond het lekker dat ik weer geweest was.
vind het knap hoor dat je zo ver en lang kan rennen, rennen zit er voor mij niet meer in, ren af en toe wel eens voor de tram maar dan lig ik half dood op zo een bankje en denkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een stoere meid.
Ik heb vanavond ook weer 5 km gelopen in de miezerregen, maar ik loop liever in de miezerregen dan in de zon, dus ik vond het lekker dat ik weer geweest was.
Op mn werk loop ik het iig dagelijks die afstand of 2 keer zoals APKquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
ja ze is een stoere meid
ze maakt zich eerst wel op voor ze gaat rennen, en er moet natuurlijk wel een leuk t shirt op haar broek passen whaaaaa, maar Chuffi weet wel wat een rondje Sloterplas is, ik doe het haar niet na
Ja dat was voor Spieren voor Spieren, L v Gaal is daar ambasadeur van, was ook erg druk in mijn achtertuintjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week geleden was er de triathlon... dus dan had ze kunnen zwemmen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn werk loop ik het iig dagelijks die afstand of 2 keer zoals APK
Ik doe het nu nog met 1 minuutje wandelen tussendoor, maar mijn doel is wel om 5 km achter elkaar af te leggen. Maar ik heb dat ook op moeten bouwen hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het knap hoor dat je zo ver en lang kan rennen, rennen zit er voor mij niet meer in, ren af en toe wel eens voor de tram maar dan lig ik half dood op zo een bankje en denker kwam er nog wel eentje, ik fiets wel veel en wandel/winkel veel en loop o op me dooie akkertje naar de stad, en met mijn Arabiertje wandel ik ook veel, grachtje op grachtje af.......
En dat gaat je lukken Dees.. Als je wilt deze week nogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog met 1 minuutje wandelen tussendoor, maar mijn doel is wel om 5 km achter elkaar af te leggen. Maar ik heb dat ook op moeten bouwen hoor.
vind het knap hoor Dees, zou ook wel beetje willen sporten maar helaas dat gaat gewoon niet meer, maar loop veel ook in huis, ben geen stilzitter, heb eens voor de tv meegedaan aan Nderland in Beweging maar dat vond ik niks, denk dat ik een WI ga aanschaffen (roep ik al een jaar) daar zitten veel thuis sporten op zoals tennisen enzo, leuk om samen met mijn arabiertje te gaan doen en natuurlijk ook de Marioquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog met 1 minuutje wandelen tussendoor, maar mijn doel is wel om 5 km achter elkaar af te leggen. Maar ik heb dat ook op moeten bouwen hoor.
Ik ga mijn best doen en zo niet dan de week of maand ernaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat gaat je lukken Dees.. Als je wilt deze week nog
om de 3 meter dus een terrasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
Zonder te trainen loop ik 5 km in 20 minuten. Grootste probleem is de motivatie.
Kom ik terras tegen onderweg dan is die ineens weg.
15 / hour jajaja sig000quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
Zonder te trainen loop ik 5 km in 20 minuten. Grootste probleem is de motivatie.
Ik krijg heel veel positieve energie van sporten, als ik niet kan door afspraken of het weer dan baal ik echt een beetje (verslaafd?)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het knap hoor Dees, zou ook wel beetje willen sporten maar helaas dat gaat gewoon niet meer, maar loop veel ook in huis, ben geen stilzitter, heb eens voor de tv meegedaan aan Nderland in Beweging maar dat vond ik niks, denk dat ik een WI ga aanschaffen (roep ik al een jaar) daar zitten veel thuis sporten op zoals tennisen enzo, leuk om samen met mijn arabiertje te gaan doen en natuurlijk ook de Mario
doe je gewoon steeds of je je veters strikt en dan pak je gesjellig terras stoeltjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoveel niet maar in 5 km kom je er wel een aantal tegen.
Dat was mijn laatste tijd op het strand met golfbrekers.quote:
4 minuten per km? Tering!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
is een kleindochter Deesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel positieve energie van sporten, als ik niet kan door afspraken of het weer dan baal ik echt een beetje (verslaafd?)![]()
WII-en is ook goed voor je en ook heel leuk om te doen, moet je met tennissen wel uitkijken dat je je kleinzoon geen klap voor zijn koppie geeft
Das bij mij geen erkend instituutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste tijd op het strand met golfbrekers.
Hoe kom ik nou weer bij een kleinzoon? Dat komt omdat jij het altijd over een Arabiertje hebt, denk ik en dan stel ik me zo'n man met een gewaad voorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een kleindochter Deesal is het wel een halfe gozer af en toe rauwdauer. en op de WI heb je ook koeien werpen enzo, enig moet je doen met hele grote groep zoiets, heb het bij vrienden gedaan en zo gelachen
Ik heb de bouw van een marathonloper en geen gram teveel.quote:
Ik ben daar wel een beetje jaloers op, want ik schommel tussen de 7 en 8 minuten per km.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb de bouw van een marathonloper en geen gram teveel.
Daarnaast altijd actief geweest met hobby en werk.
Zo bijzonder is 20 minuten op 5km niet, en op zo'n strand van golfbreker naar golfbreker rennen dat geeft inspiratie.quote:
nee ze heeft geen gewaadje, mijn Arabiertje is half/half....Maroc/Nederlands en de mooiste. de liefste. de grappigste en de mooiste krullen die er bestaan en kletsen doet ze al en nog geen 2, gek op muziek ( mijn muziek) en ze kan al zinnetjes meezingen van het AJAX clupliedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer bij een kleinzoon? Dat komt omdat jij het altijd over een Arabiertje hebt, denk ik en dan stel ik me zo'n man met een gewaad voor![]()
WII-en is echt hilarisch, wij deden het vaak met onze zoon en dochter en toen heb ik weleens per ongeluk de kat een oplawaai verkocht
hahahah arme kat ik lach je toe hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer bij een kleinzoon? Dat komt omdat jij het altijd over een Arabiertje hebt, denk ik en dan stel ik me zo'n man met een gewaad voor![]()
WII-en is echt hilarisch, wij deden het vaak met onze zoon en dochter en toen heb ik weleens per ongeluk de kat een oplawaai verkocht
Weet ik toch dat ze half om half isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ze heeft geen gewaadje, mijn Arabiertje is half/half....Maroc/Nederlands en de mooiste. de liefste. de grappigste en de mooiste krullen die er bestaan en kletsen doet ze al en nog geen 2, gek op muziek ( mijn muziek) en ze kan al zinnetjes meezingen van het AJAX cluplied
Doe nog steeds paardenkeuringen, het is nu leuk bijverdienen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een beetje jaloers op, want ik schommel tussen de 7 en 8 minuten per km.
er wordt helemaal niks afgeleerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik toch dat ze half om half isHet is leuk he om oma te zijn, ik hoor dat van alle kanten en dat van dat clublied kan ze nog makkelijk afleren.
Ik moest vanmiddag nog aan Car0 denken, toen ik mijn Coldplay-cd weer eens aan had gezet.quote:
Oma-liefdequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er wordt helemaal niks afgeleerdben fanatiek aan het oefenen al een jaar
en ja Dees ik zei toevallig tegen haar moeder van de week, van jullie hou ik gewoon maar van haar ik draag haar op gouden schaaltje hou gewoon het meest van haar, ze heeft me leven verrijkt, als er nog een kleinkind komt en zit er ooit wel eens in zoon en nog een huppelkut thuis maar weet niet of ik dan geen onderscheid zal maken, denk ik heus wel eens over na van stel, vind ze helemaal niet zo leuk als zij.
Ja nu toevallig want APK aan de foon!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag nog aan Car0 denken, toen ik mijn Coldplay-cd weer eens aan had gezet.
Zou ze nog meelezen?
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
vind en vond en zal nooit iets aan die Caro vinden, net als miss Montreal vind ik ook niks
Carolinequote:
Nu niet meer, moet toch een keer nieuwe batterijen kopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nu toevallig want APK aan de foon!
wees er zuinig op he, en wil je hem ooit met bloedend hart van de hand doen voor een klein prijsje denk aan mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef CarOnline het volgende:
Doei Pim![]()
Ja Heksie, die heb ik nog! Staat te shinen als een malle!
Alles goed met jullie?
Haha, ja das goed, maar voor nu ben ik er nog steeds blij mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wees er zuinig op he, en wil je hem ooit met bloedend hart van de hand doen voor een klein prijsje denk aan mij![]()
hier gaat alles lekker
aha!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
quote:
Vergeet KT nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]maakt Leandra dat uit net als bij Margo van de week
#carequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben ook niet erg welkom trouwens
doe is ff normaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dementquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:24 schreef sig000 het volgende:
Soms snap ik ineens niets meer van dit topic.
Ik wel! Hij nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
natuurlijk mag je van KT hier komen
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zegt wie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
alleen Kinnedien heeft het liever niet omdat er enge plaatjes hier worden neegeplemd, die heeft de hele avond lopen stressen geloof ik want liever voortaan in je doosje houden hequote:
Waarom zeg je dan dat je er niets meer van snapt?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch werkt die shit in mijn hoofd nog aardig goed en het zit ook niet in de genen.
jah, nu ben ik opeens sig-dementquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen Kinnedien heeft het liever niet omdat er enge plaatjes hier worden neegeplemd, die heeft de hele avond lopen stressen geloof ik want liever voortaan in je doosje houden he
Nee, hoor met Lien is niks mis, alles opgelost, op een volwassen manier, dat kan ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen Kinnedien heeft het liever niet omdat er enge plaatjes hier worden neegeplemd, die heeft de hele avond lopen stressen geloof ik want liever voortaan in je doosje houden he
Ik lees te snel denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je er niets meer van snapt?
netjes want ik schrok wel van haar uitbarstingquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, hoor met Lien is niks mis, alles opgelost, op een volwassen manier, dat kan ook
Dat was Deissy en Marrije trouwens, wel goed opletten Heksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar Lien heeft niet gezegd dat Fann hier nier meer mag komen. Stokerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gaat dat over de CatCopterquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
IK mis werkelijk van alles.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, hoor met Lien is niks mis, alles opgelost, op een volwassen manier, dat kan ook
Heb ik gezegd dat jij hier niet meer mag komen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was Deissy en Marrije trouwens, wel goed opletten Heks
neeeeheeeeeeee Lien liep toch weg door die schokkende fotoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Lien heeft niet gezegd dat Fann hier nier meer mag komen. Stoker
Ja, zeker netjes, i,p,v, iemand verrot schelden en voor zure weetikveelwat uitmaken, but héquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
netjes want ik schrok wel van haar uitbarsting
Nee dat het plaatje onder een spoiler moest en dat ik een verzuurd bitter mens wasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat jij hier niet meer mag komen?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga ff film kijken slaap lekker iedereen en allemaal straks
Deze?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neeeeheeeeeeee Lien liep toch weg door die schokkende foto
Dat het plaatje onder een spoiler fijn was geweest en ik noemde je zuur en verbitterd omdat jij maar niet van mij wilde geloven dat ik niet doe aan vegetariertje pesten. Ik heb je dat een paar keer uitgelegd, maar je wil het maar niet geloven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat het plaatje onder een spoiler moest en dat ik een verzuurd bitter mens was
Veel plezierquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:32 schreef Toverheks het volgende:
maar ik ga ff film kijken slaap lekker iedereen en allemaal straks
Ah... oké dan valt het nog meequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat het plaatje onder een spoiler fijn was geweest en ik noemde je zuur en verbitterd omdat jij maar niet van mij wilde geloven dat ik niet doe aan vegetariertje pesten. Ik heb je dat een paar keer uitgelegd, maar je wil het maar niet geloven.
So be it.quote:
Dit is precies hetzelfde wat ik van de week al zei.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké dan valt het nog mee
Het is opgelost!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
So be it.
En dan moet ze maar met een hele goede reden komen waarom dat soort plaatjes niet gepost mogen worden ipv een Scanman doen.
Scanman!!!!! Die was ik echt totaaaaaaaaaaal vergeten!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
So be it.
En dan moet ze maar met een hele goede reden komen waarom dat soort plaatjes niet gepost mogen worden ipv een Scanman doen.
wat betekende die smiley ook alweer voor jou?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké dan valt het nog mee
Haha ja!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dat is lang geleden, was je aan het groundhoggen?
Die heeft ze niet, ik vind het gewoon een naar plaatjequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:36 schreef APK het volgende:
[..]
So be it.
SCANMAN KOM TERUG!!!! X10!!!!111111quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Scanman!!!!! Die was ik echt totaaaaaaaaaaal vergeten!
Het begon ooit met een oude haan die verdreven werd door een jongere.quote:
eh... soort van melig, dan heb ik lolquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:38 schreef sacha het volgende:
[..]
wat betekende die smiley ook alweer voor jou?
ik mag geen haan van de burenmaffia, ik krijg 2 kippiesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het begon ooit met een oude haan die verdreven werd door een jongere.
Scratch was zijn naam omdat er wat sleet op het gekukel zat.
Ik dacht, laat ik wat jonge kipjes regelen voor die haan en eieren.
De 1e drie bleken ook haantjes te zijn, die zijn de soep ingegaan.
Had ik wat leuke kipjes voor die haan, valt ie dood neer.
Ach gossie, kippen gelijk weduwequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het begon ooit met een oude haan die verdreven werd door een jongere.
Scratch was zijn naam omdat er wat sleet op het gekukel zat.
Ik dacht, laat ik wat jonge kipjes regelen voor die haan en eieren.
De 1e drie bleken ook haantjes te zijn, die zijn de soep ingegaan.
Had ik wat leuke kipjes voor die haan, valt ie dood neer.
Het lijkt alsof ze deze SC boycot vanwege dat plaatje en daarom niet meer hier wil posten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft ze niet, ik vind het gewoon een naar plaatje![]()
Ook dat had ik van de week al gezegd.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... soort van melig, dan heb ik lol
Da's toch die weirdo met obsessie voor tieten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Scanman!!!!! Die was ik echt totaaaaaaaaaaal vergeten!
hmmm, goed dat ik dat weer even vroegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh... soort van melig, dan heb ik lol
Ja een treurig verhaal was dat, ook gelijk van de leg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach gossie, kippen gelijk weduwe
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:42 schreef CarOnline het volgende:
Sas heb je ooit nog weer wat van het Kutkuiken gehoord?
Als vanoudsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja met hier en daar een koude straal
Met vlekken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef sacha het volgende:
bij Scanman denk ik alleen maar aan een lelijke bank
quote:
Heel soms gebruik ik hem ook wel eens als iemand iets héél stoms zegt, da's waar, maar danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik kan altijd slecht tegen die smiley.
Wordt teveel op Fok gebruikt om te overbluffen.
Hahaaa ja! Twee keer zelfs!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als vanouds![]()
Maar vanmiddag hoorde ik dus weer In my place en wist ineens weer dat jij APK liet meeluisteren tijdens het concert.
Tja, als je ouder wordt ga je je ineens dat soort dingen herinneren
Wat een beetje vreemd zou zin , want anderen mogen daar toch een mening over hebben?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ze deze SC boycot vanwege dat plaatje en daarom niet meer hier wil posten?
En je denkt nog steeds dat je door mij hier niet welkom bent?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat? met Lien? Is opgelost toch zeg ik, dus is goed.
Erg veel keus heb je ook niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef sacha het volgende:
[..]
op zijn manier heb ik daar geen behoefte aan
En daar issie, yo Kingtoppie man, je hebt wat concurrentie van Kingstown.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik kan altijd slecht tegen die smiley.
Wordt teveel op Fok gebruikt om te overbluffen.
Is het positief als ik niet weet wie dat is?quote:
Nou laat ik zeggen dat ik mijn buik vol had van Marrije en jouquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En je denkt nog steeds dat je door mij hier niet welkom bent?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Erg veel keus heb je ook niet?
Ik weet nog dat mijn Coebergh over zijn hangmat ging door FL.
Toen werden we eruit gezet en nooit meer wat van gehoord!
jazeker!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het positief als ik niet weet wie dat is?
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een beetje vreemd zou zin , want anderen mogen daar toch een mening over hebben?
Ik heb 1 x gezegd dat het fijn was geweest als het onder een spoiler had gestaan, misschien moet je het even terug gaan lezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou laat ik zeggen dat ik mijn buik vol had van Marrije en jouen jullie waren alle twee
net zo goed aan het zeiken dat dat plaatje niet kon.
Maar goed, maakt verder ook niet uit.
Met alle respect, ik dacht altijd dat het haar schuld was.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:45 schreef sacha het volgende:
[..]
op zijn manier heb ik daar geen behoefte aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Oh toestand!quote:
Ik ben niet boos hoor, maar ik had er wel eventjes flink genoeg van.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 1 x gezegd dat het fijn was geweest als het onder een spoiler had gestaan, misschien moet je het even terug gaan lezen.
Maar als jij er boos over wilt blijven, prima, wat mij betreft zijn er genoeg woorden aan die kutkat vuil gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Met alle respect, ik dacht altijd dat het haar schuld was.![]()
Hij was altijd jolly en open
Zij een enge vampier.Ik ook! Dat dacht ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
Ik ook van jouw beschuldigingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor, maar ik had er wel eventjes flink genoeg van.
[..]
Zij een enge vampier.Over wie hebben jullie het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of was dat voor mijn tijd?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh toestand!
Ik hing met Gert en Coebergh in de hangmat en FL wilde ons omhelzen, en kiept zo mijn glas in zijn hangmat en over mijn witte blouse. Glas kapot, dus bloes in een sopje, Kuiken nog glas in z'n vinger, bloed, en toen werd het z'n vriendin allemaal teveel want ze was moe, dus moesten wij moven. Wij naar FL, ik in Gert z'n slaapshirt over straat want natte blouse![]()
Wat een gedoe, en dat was het laatste wat ik er van gehoord heb geloof ik.
Voor jouw tijdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het?Of was dat voor mijn tijd?
[..]
Met alle respect, ik dacht altijd dat het haar schuld was.![]()
Hij was altijd jolly en open
Zij een enge vampier.je hebt gelijk maar ze zijn tweeën een geworden insert kotsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
whut?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar ze zijn tweeën een geworden insert kotsie
Oh, dan moet ik even de keuze qua liedje aanpassen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:58 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt gelijk maar ze zijn tweeën een geworden insert kotsie
Ik ben nog lang geen 40. Dus geen paniek!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:59 schreef sig000 het volgende:
Levensgevaarlijk die 40+ vrouwen, heb er ook 1 thuis, nou mijn handen vol.
Arme jij, maar waarom zoek je dan het 40+forum op, misschien heeft omroep Max ook een forum.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:59 schreef sig000 het volgende:
Levensgevaarlijk die 40+ vrouwen, heb er ook 1 thuis, nou mijn handen vol.
Ik ben niet zo snel in paniek en nog lang niet is hoeveel jaar nog?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ben nog lang geen 40. Dus geen paniek!
uhm, dit voert te verquote:
Bij omroep Max willen ze me niet, te dwars,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Arme jij, maar waarom zoek je dan het 40+forum op, misschien heeft omroep Max ook een forum.
Nou ja, het was leuk zolang het duurde.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:03 schreef sacha het volgende:
[..]
uhm, dit voert te ver![]()
ik sla mijzelf nog steeds voor mijn kop dat ik hem hier geïntroduceerd heb
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef APK het volgende:
Oh, FANN heeft al een ambachtelijk slechte clip gepost!
Nog 362 dagen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel in paniek en nog lang niet is hoeveel jaar nog?
Ik dacht dat ze daar juist blij mee zouden zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij omroep Max willen ze me niet, te dwars,
Zij kwam toch van elders?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:03 schreef sacha het volgende:
ik sla mijzelf nog steeds voor mijn kop dat ik hem hier geïntroduceerd heb
juistquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja, het was leuk zolang het duurde.
Die Eucalypta heeft 'm gewoon verpest. En das jammer.
APK is tof.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:10 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel maar ik had geen behoefte aan een modje in de persoon van een kutkuiken
JAAAAAA!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:15 schreef CarOnline het volgende:
Ik kom alleen van de week nog ff een Kamperfoelie posten
Meelullen is het devies.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar juist blij mee zouden zijn.
Ohhh spannend! Je kan niet wachten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
JAAAAAA!
De jaarlijkse Kamperfoelie-update!
dit ging over vroegah jahquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
APK is tof.. En verder loopt er eem lamlul rond met heleboel 9.
Like duh.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohhh spannend! Je kan niet wachten?
ja, dat je reet maar fijn roestig mag zijn, ik duik mijn mandje inquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
En dat zal mij aan mijn reet roesten.
Owwwwwwewwquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
en nog een schaal met Tante Beppies
[ afbeelding ]
Het lijflied van de Bond van Aambeihouders...quote:
Ja. FOEIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. FOEI!
Je wordt door Karina gebruikt Benny, dus dit gaat vaker gebeuren ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karina mag datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt door Karina gebruikt Benny, dus dit gaat vaker gebeuren ...
Help me even met die afkorting als je wilt Soury....Taliban?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:14 schreef Soury het volgende:
Toch niet meer van die gasten uit Tal he? Die kunnen alleen maar boe en bah zeggen
Die zie je toch NWS, ONZ, 40+, KPDquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Help me even met die afkorting als je wilt Soury....Taliban?
Ik heb ooit een hoop fora onzichtbaar gemaakt.....maakt het wat overzichtelijker en als 40 plusser is dat hard nodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zie je toch NWS, ONZ, 40+, KPDEn Tal (Talenten jacht ofzo)
Lol Taliban![]()
Niks helemaal niksquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ooit een hoop fora onzichtbaar gemaakt.....maakt het wat overzichtelijker en als 40 plusser is dat hard nodig.![]()
[ afbeelding ]
Tal heb ik er dus ook uit geflikkerd, maar talentenjacht klinkt idd wel logisch. Heb niet het idee dat ik daar wat aan mis. Nu ik nog eens beter kijk kan ik nog wel een stuk of 10 fora uitzetten.
Dat is die katquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Chuffi ze zoeken onskolere helicopter boven me kop, je hoorde zelf de klapwieken suizen
Nee troela die helicopter katquote:
quote:
Het is dezelfde. En erg he?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]nog een dooie kat en jij die een joetoepje post
Latersquote:
laters Soury en de poes heet orgiville zoietsquote:
De geneugten van het wonen in de grote stad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ga je op pad vanmiddag, is de hele boel weer geblocked wegens alweer een liquidatie...![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-in-amsterdam.html
Ik geniet met volle teugen, zolang die criminelen elkaar neerknallen...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De geneugten van het wonen in de grote stad.
Hikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen, zolang die criminelen elkaar neerknallen...![]()
Het omrijden kwam vanmiddag alleen even niet uit wegens een strak tijdschema.
Dank uquote:
Ah vandaar die helicoptor... en die sirenesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Ga je op pad vanmiddag, is de hele boel weer geblocked wegens alweer een liquidatie...![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)ij-in-amsterdam.html
Was je erg bang?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
En Vondelpark in de avond overleefd .... Het was helaas nog wel iets te koud voor een lendedoek, maar van Muiswinkel was wel grapppig
Hij speelt nog gitaarquote:
Ja ok dat welquote:Op zondag 30 juni 2013 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Hij speelt nog gitaar
Als ik 65+ head first en straalbezopen uit een palmboom val dan eindig ik met een beetje mazzel in een Stephen Hawkin karretje.
Deze opa staat gewoon weer op het podium
Geen idee of ze nog een tour doen maar dan zul je er sowieso wel snel bij moeten zijn ...quote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok dat welGeweldig dit hoor. Zou ik toch weleens live (echt live) willen zien.
Valt mij idd 100% meequote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok dat welGeweldig dit hoor. Zou ik toch weleens live (echt live) willen zien.
Hadden we het in het topic ook al over. Echt mazzel hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of ze nog een tour doen maar dan zul je er sowieso wel snel bij moeten zijn ...
Mij ook, klinkt echt goed. Mick Jagger zingt ook nog prima.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Valt mij idd 100% mee
Hoewel ik Satisfaction een van hun slechtste songs vind
die woont vlakbij ons en heeft een eigen pub. En ja. Die is vaak als klant in eigen zaak te vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef APK het volgende:
En Ron Wood was geloof ik nog erger met booze en dope
In '82 heb ik ze live gezien in de Kuip. Viel me zwaar tegen en ben voortijdig weggegaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:49 schreef Karina het volgende:
Zou ik toch weleens live (echt live) willen zien.
Ben ik ook geweest en 98 in de Arena en nog een keer tussendoor in Parijs, vind ze toch wel goed al ben ik ook geen echte fan.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In '82 heb ik ze live gezien in de Kuip. Viel me zwaar tegen en ben voortijdig weggegaan.
Moet er wel bij zeggen dat ik nooit een echte Stones fan ben geweest.
Smaken verschillen (en gelukkig maar)....heeft ook wel een beetje met mijn afkeer van grote concerten te maken. Heb in die tijd ook een keer Madonna gezien in de Kuip (zang was drama/show echt giga goed) en Pinkpop geweest e.d. , maar voel me meer thuis als het wat minder massaal is.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest en 98 in de Arena en nog een keer tussendoor in Parijs, vind ze toch wel goed al ben ik ook geen echte fan.
Madonna was ik ook, die kwam er qua stem niet echt uit inderdaad, Michael Jackson was eigenlijk de beste zanger die ik daar heb gezien, ook niet echt mijn ding maar ik was toch echt onder de indruk van zijn stem.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Smaken verschillen (en gelukkig maar)....heeft ook wel een beetje met mijn afkeer van grote concerten te maken. Heb in die tijd ook een keer Madonna gezien in de Kuip (zang was drama/show echt giga goed) en Pinkpop geweest e.d. , maar voel me meer thuis als het wat minder massaal is.
Was meestal op Groningen gericht qua concerten en daar heb je een aantal zalen die leuk te behappen zijn. Van het echt kleine clubcircuit tot de wat grotere zalen (1500-2000) waar toch artiesten als Joe Jackson/Ramones/Kim Wilde/Siouxsie/UB40/TC Matic e.d. te bewonderen waren.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Madonna was ik ook, die kwam er qua stem niet echt uit inderdaad, Michael Jackson was eigenlijk de beste zanger die ik daar heb gezien, ook niet echt mijn ding maar ik was toch echt onder de indruk van zijn stem.
Verder helemaal met je eens wat mensenmassa's betreft, die mijd ik ook liever
Paaspop ben ik nooit geweest....wel een paar keer in de Panne bij het seaside festival waar ze echt schitterende line-ups hadden.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:17 schreef cafca het volgende:
TC Matic
Ik was bij een van hun laatste optredens, in de manege in Schijndel (toen Paaspop nog leuk was)
Joe Jackson heb ik daar ook live gezienquote:Op zondag 30 juni 2013 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was meestal op Groningen gericht qua concerten en daar heb je een aantal zalen die leuk te behappen zijn. Van het echt kleine clubcircuit tot de wat grotere zalen (1500-2000) waar toch artiesten als Joe Jackson/Ramones/Kim Wilde/Siouxsie/UB40/TC Matic e.d. te bewonderen waren.
Vooral Joe Jackson was live echt fantastisch. Kim Wilde viel me ook reuze mee btw.
Maar dat is toch een goede ontwikkeling? Eindelijk mensen die begrijpen wat fatsoen is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:59 schreef tonja het volgende:
Was net in de pakistaanse avondwinkel bij mij op de hoek, er waren een paar klanten voor me die allemaal wilde pinnen.
De eerste keer dacht ik dat ik het niet goed verstaan had, maar ze zei echt 'pastublieft'
Ik vond m prachtig. Efficient. Veel korter dan 'uw pas alstublieft'quote:Op zondag 30 juni 2013 14:32 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar dat is toch een goede ontwikkeling? Eindelijk mensen die begrijpen wat fatsoen is.
De wereld is al vol met haat en afgunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |