OK jij happy... Die Glastonburry channels haperen toch wel vind ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
Dat ding om BBC online te bekijken werkt helemaal top.
Nu snap ik hem ook ... Feli voor de Aap Top Sasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
@sacha, bij het ophalen van je plaatje las ik pas de speciale reden van je traktatie, gefeliciteerd!
Uit ervaring weet ik dat het heel wat moeite kost om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en dat dossier compleet te maken. Fijn voor jullie!
De video's van eerdere optredens werken prima.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK jij happy... Die Glastonburry channels haperen toch wel vind ik
Die werken mogelijk zelfs zonder?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
De video's van eerdere optredens werken prima.
Ja tuurlijk en heeft het geregend?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef APK het volgende:
#Doorweekt![]()
En BBC kun je toch gewoon online bekijken als je een Horizonbox hebt?
dank! zo blij!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
@sacha, bij het ophalen van je plaatje las ik pas de speciale reden van je traktatie, gefeliciteerd!
Uit ervaring weet ik dat het heel wat moeite kost om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en dat dossier compleet te maken. Fijn voor jullie!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem ook ... Feli voor de Aap Top Sas![]()
Ik heb geen UPC, die willen me niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef APK het volgende:
En BBC kun je toch gewoon online bekijken als je een Horizonbox hebt?
In februari is de van mijn zoon erdoor gekomen, dat had ook heel wat voeten in aarde, maar toen was ik ook zo blij!quote:
Een beetje bikkel gaat hardlopen in de regenquote:
Last van?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teringherrie van de TT-nacht.
De enige keer dat er in Assen wat leven is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teringherrie van de TT-nacht.
Mn opa en oma zijn er idd overleden ...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
De enige keer dat er in Assen wat leven is.
Als ik ga liggen, dan slaap ik binnen 5 minuten, omgeacht de herrie, dus nee geen last van, maar nu ik nog wakker ben is het onontkoombaar. Alsof er een liveband in de achtertuin staat.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
ha, mijn buitenman is nu bij de TTquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als levensloze zombie zit ik daar niet op te wachten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In februari is de van mijn zoon erdoor gekomen, dat had ook heel wat voeten in aarde, maar toen was ik ook zo blij!
Ik niet, een bijzonder kind, dat welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
Even voor alle duidelijkheid, jullie hebben gehandicapte kinderen?
Wij Kingstown niet. Wij doen niet aan kinderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
Wie zijn Julllie APK? Ik niet iig.. Maar goedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
lekker, maar van een tante Beppie snack heb ik nooit gehoordquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef sacha het volgende:
ik heb nog een partijtje wit staan!
[ afbeelding ]
mijn kind is een autist, als je dat gehandicapt wil noemen is het antwoord jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef APK het volgende:
vlammetjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker, maar van een tante Beppie snack heb ik nooit gehoord
Welk kind niet?quote:
Dat heeft m jongste weer gedaan vanavond, doorweekt was ze maar ze jogt elke avond de laatste 3 weken, best stoer van haar want ze rent een heel end om de Sloterplas hier.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje bikkel gaat hardlopen in de regen
Inderdaad een stoere meid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat heeft m jongste weer gedaan vanavond, doorweekt was ze maar ze jogt elke avond de laatste 3 weken, best stoer van haar want ze rent een heel end om de Sloterplas hier.
respect ..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat heeft m jongste weer gedaan vanavond, doorweekt was ze maar ze jogt elke avond de laatste 3 weken, best stoer van haar want ze rent een heel end om de Sloterplas hier.
ben blij dat je nu dan eindelijk alles rond hebt, wat ik zei de aanhouder wint en een ouder weet beter wat zijn/haar kind nodig heeft dan een instantiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind is een autist, als je dat gehandicapt wil noemen is het antwoord ja
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef sacha het volgende:
mijn kind is een autist, als je dat gehandicapt wil noemen is het antwoord ja
gelukkig loopt ze er omheenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik was het meestal na eerst de TT en daarna gelijk Parkpop. :quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als levensloze zombie zit ik daar niet op te wachten.
Dan weet je dat het geen zweet is waar je nat van wordt ,,,quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een stoere meid.
Ik heb vanavond ook weer 5 km gelopen in de miezerregen, maar ik loop liever in de miezerregen dan in de zon, dus ik vond het lekker dat ik weer geweest was.
vind het knap hoor dat je zo ver en lang kan rennen, rennen zit er voor mij niet meer in, ren af en toe wel eens voor de tram maar dan lig ik half dood op zo een bankje en denkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad een stoere meid.
Ik heb vanavond ook weer 5 km gelopen in de miezerregen, maar ik loop liever in de miezerregen dan in de zon, dus ik vond het lekker dat ik weer geweest was.
Op mn werk loop ik het iig dagelijks die afstand of 2 keer zoals APKquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:46 schreef Toverheks het volgende:
ja ze is een stoere meid
ze maakt zich eerst wel op voor ze gaat rennen, en er moet natuurlijk wel een leuk t shirt op haar broek passen whaaaaa, maar Chuffi weet wel wat een rondje Sloterplas is, ik doe het haar niet na
Ja dat was voor Spieren voor Spieren, L v Gaal is daar ambasadeur van, was ook erg druk in mijn achtertuintjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week geleden was er de triathlon... dus dan had ze kunnen zwemmen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn werk loop ik het iig dagelijks die afstand of 2 keer zoals APK
Ik doe het nu nog met 1 minuutje wandelen tussendoor, maar mijn doel is wel om 5 km achter elkaar af te leggen. Maar ik heb dat ook op moeten bouwen hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het knap hoor dat je zo ver en lang kan rennen, rennen zit er voor mij niet meer in, ren af en toe wel eens voor de tram maar dan lig ik half dood op zo een bankje en denker kwam er nog wel eentje, ik fiets wel veel en wandel/winkel veel en loop o op me dooie akkertje naar de stad, en met mijn Arabiertje wandel ik ook veel, grachtje op grachtje af.......
En dat gaat je lukken Dees.. Als je wilt deze week nogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog met 1 minuutje wandelen tussendoor, maar mijn doel is wel om 5 km achter elkaar af te leggen. Maar ik heb dat ook op moeten bouwen hoor.
vind het knap hoor Dees, zou ook wel beetje willen sporten maar helaas dat gaat gewoon niet meer, maar loop veel ook in huis, ben geen stilzitter, heb eens voor de tv meegedaan aan Nderland in Beweging maar dat vond ik niks, denk dat ik een WI ga aanschaffen (roep ik al een jaar) daar zitten veel thuis sporten op zoals tennisen enzo, leuk om samen met mijn arabiertje te gaan doen en natuurlijk ook de Marioquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe het nu nog met 1 minuutje wandelen tussendoor, maar mijn doel is wel om 5 km achter elkaar af te leggen. Maar ik heb dat ook op moeten bouwen hoor.
Ik ga mijn best doen en zo niet dan de week of maand ernaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat gaat je lukken Dees.. Als je wilt deze week nog
om de 3 meter dus een terrasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
Zonder te trainen loop ik 5 km in 20 minuten. Grootste probleem is de motivatie.
Kom ik terras tegen onderweg dan is die ineens weg.
15 / hour jajaja sig000quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
Zonder te trainen loop ik 5 km in 20 minuten. Grootste probleem is de motivatie.
Ik krijg heel veel positieve energie van sporten, als ik niet kan door afspraken of het weer dan baal ik echt een beetje (verslaafd?)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het knap hoor Dees, zou ook wel beetje willen sporten maar helaas dat gaat gewoon niet meer, maar loop veel ook in huis, ben geen stilzitter, heb eens voor de tv meegedaan aan Nderland in Beweging maar dat vond ik niks, denk dat ik een WI ga aanschaffen (roep ik al een jaar) daar zitten veel thuis sporten op zoals tennisen enzo, leuk om samen met mijn arabiertje te gaan doen en natuurlijk ook de Mario
doe je gewoon steeds of je je veters strikt en dan pak je gesjellig terras stoeltjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoveel niet maar in 5 km kom je er wel een aantal tegen.
Dat was mijn laatste tijd op het strand met golfbrekers.quote:
4 minuten per km? Tering!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef sig000 het volgende:
is een kleindochter Deesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg heel veel positieve energie van sporten, als ik niet kan door afspraken of het weer dan baal ik echt een beetje (verslaafd?)![]()
WII-en is ook goed voor je en ook heel leuk om te doen, moet je met tennissen wel uitkijken dat je je kleinzoon geen klap voor zijn koppie geeft
Das bij mij geen erkend instituutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste tijd op het strand met golfbrekers.
Hoe kom ik nou weer bij een kleinzoon? Dat komt omdat jij het altijd over een Arabiertje hebt, denk ik en dan stel ik me zo'n man met een gewaad voorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een kleindochter Deesal is het wel een halfe gozer af en toe rauwdauer. en op de WI heb je ook koeien werpen enzo, enig moet je doen met hele grote groep zoiets, heb het bij vrienden gedaan en zo gelachen
Ik heb de bouw van een marathonloper en geen gram teveel.quote:
Ik ben daar wel een beetje jaloers op, want ik schommel tussen de 7 en 8 minuten per km.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb de bouw van een marathonloper en geen gram teveel.
Daarnaast altijd actief geweest met hobby en werk.
Zo bijzonder is 20 minuten op 5km niet, en op zo'n strand van golfbreker naar golfbreker rennen dat geeft inspiratie.quote:
nee ze heeft geen gewaadje, mijn Arabiertje is half/half....Maroc/Nederlands en de mooiste. de liefste. de grappigste en de mooiste krullen die er bestaan en kletsen doet ze al en nog geen 2, gek op muziek ( mijn muziek) en ze kan al zinnetjes meezingen van het AJAX clupliedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer bij een kleinzoon? Dat komt omdat jij het altijd over een Arabiertje hebt, denk ik en dan stel ik me zo'n man met een gewaad voor![]()
WII-en is echt hilarisch, wij deden het vaak met onze zoon en dochter en toen heb ik weleens per ongeluk de kat een oplawaai verkocht
hahahah arme kat ik lach je toe hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom ik nou weer bij een kleinzoon? Dat komt omdat jij het altijd over een Arabiertje hebt, denk ik en dan stel ik me zo'n man met een gewaad voor![]()
WII-en is echt hilarisch, wij deden het vaak met onze zoon en dochter en toen heb ik weleens per ongeluk de kat een oplawaai verkocht
Weet ik toch dat ze half om half isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ze heeft geen gewaadje, mijn Arabiertje is half/half....Maroc/Nederlands en de mooiste. de liefste. de grappigste en de mooiste krullen die er bestaan en kletsen doet ze al en nog geen 2, gek op muziek ( mijn muziek) en ze kan al zinnetjes meezingen van het AJAX cluplied
Doe nog steeds paardenkeuringen, het is nu leuk bijverdienen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een beetje jaloers op, want ik schommel tussen de 7 en 8 minuten per km.
er wordt helemaal niks afgeleerdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik toch dat ze half om half isHet is leuk he om oma te zijn, ik hoor dat van alle kanten en dat van dat clublied kan ze nog makkelijk afleren.
Ik moest vanmiddag nog aan Car0 denken, toen ik mijn Coldplay-cd weer eens aan had gezet.quote:
Oma-liefdequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er wordt helemaal niks afgeleerdben fanatiek aan het oefenen al een jaar
en ja Dees ik zei toevallig tegen haar moeder van de week, van jullie hou ik gewoon maar van haar ik draag haar op gouden schaaltje hou gewoon het meest van haar, ze heeft me leven verrijkt, als er nog een kleinkind komt en zit er ooit wel eens in zoon en nog een huppelkut thuis maar weet niet of ik dan geen onderscheid zal maken, denk ik heus wel eens over na van stel, vind ze helemaal niet zo leuk als zij.
Ja nu toevallig want APK aan de foon!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag nog aan Car0 denken, toen ik mijn Coldplay-cd weer eens aan had gezet.
Zou ze nog meelezen?
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
vind en vond en zal nooit iets aan die Caro vinden, net als miss Montreal vind ik ook niks
Carolinequote:
Nu niet meer, moet toch een keer nieuwe batterijen kopenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nu toevallig want APK aan de foon!
wees er zuinig op he, en wil je hem ooit met bloedend hart van de hand doen voor een klein prijsje denk aan mijquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:18 schreef CarOnline het volgende:
Doei Pim![]()
Ja Heksie, die heb ik nog! Staat te shinen als een malle!
Alles goed met jullie?
Haha, ja das goed, maar voor nu ben ik er nog steeds blij mee.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wees er zuinig op he, en wil je hem ooit met bloedend hart van de hand doen voor een klein prijsje denk aan mij![]()
hier gaat alles lekker
aha!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nu toevallig want APK aan de foon!
quote:
Vergeet KT nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]maakt Leandra dat uit net als bij Margo van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |