OK jij happy... Die Glastonburry channels haperen toch wel vind ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef sig000 het volgende:
Dat ding om BBC online te bekijken werkt helemaal top.
Nu snap ik hem ook ... Feli voor de Aap Top Sasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
@sacha, bij het ophalen van je plaatje las ik pas de speciale reden van je traktatie, gefeliciteerd!
Uit ervaring weet ik dat het heel wat moeite kost om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en dat dossier compleet te maken. Fijn voor jullie!
De video's van eerdere optredens werken prima.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
OK jij happy... Die Glastonburry channels haperen toch wel vind ik
Die werken mogelijk zelfs zonder?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
De video's van eerdere optredens werken prima.
Ja tuurlijk en heeft het geregend?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef APK het volgende:
#Doorweekt![]()
En BBC kun je toch gewoon online bekijken als je een Horizonbox hebt?
dank! zo blij!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
@sacha, bij het ophalen van je plaatje las ik pas de speciale reden van je traktatie, gefeliciteerd!
Uit ervaring weet ik dat het heel wat moeite kost om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen en dat dossier compleet te maken. Fijn voor jullie!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem ook ... Feli voor de Aap Top Sas![]()
Ik heb geen UPC, die willen me niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:24 schreef APK het volgende:
En BBC kun je toch gewoon online bekijken als je een Horizonbox hebt?
In februari is de van mijn zoon erdoor gekomen, dat had ook heel wat voeten in aarde, maar toen was ik ook zo blij!quote:
Een beetje bikkel gaat hardlopen in de regenquote:
Last van?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop teringherrie van de TT-nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |