quote:Op zondag 21 juli 2013 16:04 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Vaticaan : 'Aangiften verkrachtingen illegaal.'
Link in OP naar artikel is dood en kan verder ook in geen enkele andere media dit nieuws vinden.
Bedankt voor het melden!quote:Op zondag 21 juli 2013 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Nepnieuws.
Komt oorspronkelijk van http://www.newslo.com/pop(...)rting-of-sex-crimes/
Een site die bekend staat om zijn nepnieuws. Daarom is het op de FP ook weggehaald, was een foutje. de speld van de US zogezegd. Slotje dus
Ik ben boos noch teleurgesteld, van die ene overbodige post maak je me niet aan het huilen, die mag dar best blijven staanquote:Op maandag 22 juli 2013 06:56 schreef AlfredMehran het volgende:
Ik dacht 'nieuws' te plaatsen, zoekfunctie gebruikt en geen resultaten, bleek er zelfs een apart topic voor zijn.![]()
Oftewel, schopje prullenbak: NWS / Hart van Nederland nieuws
Nuut! Da's het slowchattopic voor de slowchatmeet.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:05 schreef Specularium het volgende:
Plus je hebt gelijk in het allerslechtste topic van NWS gepost.
Voor informatie over bans moet je bij de (F)A's zijn. Je kan denk ik het beste even mailen met forum@fok.nl. Daar kan je je beklag doen over wat DeParo waarom weet en waarom je precies geband bent. Ook kan je aangeven waarom je in het vervolg liever uitgebreide uitleg hebt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:14 schreef Kees22 het volgende:
DeParo stelt dat ik verbannen ben wegens een opmerking over de holocaust. Ik weet daar niks van, want mij is nooit duidelijk verteld waarom ik verbannen ben, en ik dacht dat over verbanningen ook nooit gediscussieerd wordt.
Nou weet ik wel dat die gast uit zijn nek lult, maar misschien kan iemand dat voor de goede orde even bevestigen?
(En zo niet, dan had ik graag in voorkomende gevallen duidelijker uitleg dan: Dit soort taal willen we niet." of zo.)
NWS / Vrouw (19) met niqaab zwaar mishandeld op station in Den Haag (Waar?)quote:
Verzonnen nieuws van een vage site vind ik niet echt nieuws, dus ik heb het oorspronkelijke slotje er weer opgezet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
NWS / Vrouw (19) met niqaab zwaar mishandeld op station in Den Haag (Waar?)
Nu duidelijk is dat het verzonnen is mag dan de TT veranderd worden naar:
Vrouw (19) met niqaab verzint zware mishandeling
oid. Dank.
Ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verzonnen nieuws van een vage site vind ik niet echt nieuws, dus ik heb het oorspronkelijke slotje er weer opgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |