abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:22:22 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_129285821
quote:
[Op het Haagse treinstation Hollands Spoor is vorige week een vrouw van 19 jaar in elkaar geslagen omdat ze een niqaab droeg. De vrouw werd aangevallen door twee Nederlanders die haar uitscholden. De vrouw werd in haar gezicht geslagen en er werd op haar lichaam ingetrapt. Omstanders lieten het allemaal gebeuren en grepen niet in. De vrouw hield er verschillende verwondingen aan over. De politie weigert verder onderzoek te doen.

DeWareReligie.nl sprak met haar.
Kun je ons vertellen wat er is gebeurd?

Om te beginnen ik was die dag met twee zusters aan het winkelen in Rotterdam. Een van de zusters vertelde me dat ze een goeie winkel kende in Den haag die islamitische kleding verkocht. Ik had al sowieso behoeftes aan nieuwe niqaabs, dus we gingen naar Den haag.

We stapten uit bij Hollands Spoor en gingen het station uit en zagen de winkel pal voor het station staan dat was dus lekker makkelijk. we kochten een aantal dingetjes. Toen belde mijn nicht. Ze zei me dat mijn moeder bij hen in Leiden was dus dan was het niet nodig dat ik de trein naar huis zou pakken. Mijn moeder was met de auto en kon mij dus naar huis brengen. Ik hoefde alleen maar even naar Leiden te komen.

Ik bleef nog even kletsen met de zusters en daarna nam ik afscheid van hen. Ik liep richting Station Hollands Spoor en zag twee mannen die me met een boze grijns aan keken. Daarna scholden ze me uit, maar ik trok me er niets van aan. Vervolgens liep een van hen naar me toe en gaf me een klap in mijn gezicht. Hij trapte me omver en rende weg. Zijn vriend rende juist naar me toe en gaf me ook een flinke stoot in het gezicht en twee trappen in mijn zij. Hij liep toen weg en riep “kankerboerka!”.

Het ergste vond ik dat er veel Marokkaanse moslims (zowel mannen als vrouwen en meiden) alles zagen gebeuren maar niet ingrepen. Moge Allah ons weer van eerwaardige en moedige mannen voorzien in deze Oummah!

Wat is het letsel dat je eraan over hebt gehouden?

Ik zit onder de blauwe plekken. In eerste instantie kon ik niet lopen, nu gaat het wel. Bij mijn Linkerbeen is die blauwe plek veranderd in een paarse vlek, als ik eraan zit doet het nog wel pijn. Ik heb gewoon heel het weekend rust gehouden, thee gedronken en crème gesmeerd op de blauwe plekken. Alhamdulilaah, gaat het nu wat beter.

Heb je kunnen onthouden hoe de mannen eruit zien?

Het waren blanke mannen, eentje had blonde krullen en de ander zwart haar. Het waren Nederlanders, maar meer weet ik helaas niet.

Ben je naar de politie gegaan?
Ik ben de dag erna naar de politie gegaan om aangifte te doen van mishandeling. Maar zij namen me totaal niet serieus. Een van de agenten zei tegen mij: “Waarom ga je niet gewoon naar huis? Scheelt ons wat werk.” Een andere zei tegen zijn collega: “Tja, dat krijg je ervan als je er zo bij loopt. Dan vraag je er gewoon om.” Het was niet de bedoeling dat ik het hoorde, want ze zaten in een andere ruimte. Maar goed, het was dichtbij genoeg om duidelijk te horen wat ze zeiden. Uiteindelijk kwam een agent naar me toe en zei dat er onvoldoende bewijs is. Het bood zijn ‘excuses’ aan en daarmee was de kous wat hem betreft af.

Hollands Spoor hangt vol camera’s. Er zou toch voldoende bewijs materiaal door de politie verzameld kunnen worden?

Een Marokkaanse politieofficier wilde het hier niet bij laten en belde me nog op. Hij zei me dat hij onderzoek wilde doen en sprak over rechtszaak enzovoorts. Ik heb hen gezegd dat Allah het recht zal laten zegevieren op de Dag des Oordeels. Ze zullen een gepaste straf kijgen.

De daders hadden het duidelijk op je gemunt vanwege je niqab. Heeft het je doen twijfelen over het dragen ervan?

Nooit! Het heeft me juist sterker gemaakt in mijn overtuiging, alhamdulilaah. Het heeft mijn iman sterker gemaakt en ik ben nu ook mijn ogen gaan bedekken. Eerst droeg ik de niqab zo dat mijn ogen zichtbaar waren, nu heb ik er een extra laagje overheen. Het is een test. Als je ouders, of wie dan ook, het niet eens zijn met de wetten van Allah, dan hebben ze pech. De wetten van Allah gaan voor hen, hoe pijnlijk het ook is
Bron: http://dewarereligie.nl/a(...)station-in-den-haag/

Ik ben sterk geneigd te zeggen dat dit niet waar is, op de manier waarop ze wordt geïnterviewd en de manier waarop de politie reageert.
pi_129285901
Hoax, normaal staat dit al 10 minuten later op facebook, nu.nl en twitter.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_129285935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef sonnyspek het volgende:
[quote][Op het Haagse treinstation Hollands Spoor is vorige week een vrouw van 19 jaar in elkaar geslagen omdat ze een niqaab droeg. De vrouw werd aangevallen door twee Nederlanders die haar uitscholden. De vrouw werd in haar gezicht geslagen en er werd op haar lichaam ingetrapt. Omstanders lieten het allemaal gebeuren en grepen niet in. De vrouw hield er verschillende verwondingen aan over. De politie weigert verder onderzoek te doen.

DeWareReligie.nl sprak met haar.
Kun je ons vertellen wat er is gebeurd?

Om te beginnen ik was die dag met twee zusters aan het winkelen in Rotterdam. Een van de zusters vertelde me dat ze een goeie winkel kende in Den haag die islamitische kleding verkocht. Ik had al sowieso behoeftes aan nieuwe niqaabs, dus we gingen naar Den haag.

We stapten uit bij Hollands Spoor en gingen het station uit en zagen de winkel pal voor het station staan dat was dus lekker makkelijk. we kochten een aantal dingetjes. Toen belde mijn nicht. Ze zei me dat mijn moeder bij hen in Leiden was dus dan was het niet nodig dat ik de trein naar huis zou pakken. Mijn moeder was met de auto en kon mij dus naar huis brengen. Ik hoefde alleen maar even naar Leiden te komen.

Ik bleef nog even kletsen met de zusters en daarna nam ik afscheid van hen. Ik liep richting Station Hollands Spoor en zag twee mannen die me met een boze grijns aan keken. Daarna scholden ze me uit, maar ik trok me er niets van aan. Vervolgens liep een van hen naar me toe en gaf me een klap in mijn gezicht. Hij trapte me omver en rende weg. Zijn vriend rende juist naar me toe en gaf me ook een flinke stoot in het gezicht en twee trappen in mijn zij. Hij liep toen weg en riep “kankerboerka!”.

Het ergste vond ik dat er veel Marokkaanse moslims (zowel mannen als vrouwen en meiden) alles zagen gebeuren maar niet ingrepen. Moge Allah ons weer van eerwaardige en moedige mannen voorzien in deze Oummah!

Wat is het letsel dat je eraan over hebt gehouden?

Ik zit onder de blauwe plekken. In eerste instantie kon ik niet lopen, nu gaat het wel. Bij mijn Linkerbeen is die blauwe plek veranderd in een paarse vlek, als ik eraan zit doet het nog wel pijn. Ik heb gewoon heel het weekend rust gehouden, thee gedronken en crème gesmeerd op de blauwe plekken. Alhamdulilaah, gaat het nu wat beter.

Heb je kunnen onthouden hoe de mannen eruit zien?

Het waren blanke mannen, eentje had blonde krullen en de ander zwart haar. Het waren Nederlanders, maar meer weet ik helaas niet.

Ben je naar de politie gegaan?
Ik ben de dag erna naar de politie gegaan om aangifte te doen van mishandeling. Maar zij namen me totaal niet serieus. Een van de agenten zei tegen mij: “Waarom ga je niet gewoon naar huis? Scheelt ons wat werk.” Een andere zei tegen zijn collega: “Tja, dat krijg je ervan als je er zo bij loopt. Dan vraag je er gewoon om.” Het was niet de bedoeling dat ik het hoorde, want ze zaten in een andere ruimte. Maar goed, het was dichtbij genoeg om duidelijk te horen wat ze zeiden. Uiteindelijk kwam een agent naar me toe en zei dat er onvoldoende bewijs is. Het bood zijn ‘excuses’ aan en daarmee was de kous wat hem betreft af.

Hollands Spoor hangt vol camera’s. Er zou toch voldoende bewijs materiaal door de politie verzameld kunnen worden?

Een Marokkaanse politieofficier wilde het hier niet bij laten en belde me nog op. Hij zei me dat hij onderzoek wilde doen en sprak over rechtszaak enzovoorts. Ik heb hen gezegd dat Allah het recht zal laten zegevieren op de Dag des Oordeels. Ze zullen een gepaste straf kijgen.

De daders hadden het duidelijk op je gemunt vanwege je niqab. Heeft het je doen twijfelen over het dragen ervan?

Nooit! Het heeft me juist sterker gemaakt in mijn overtuiging, alhamdulilaah. Het heeft mijn iman sterker gemaakt en ik ben nu ook mijn ogen gaan bedekken. Eerst droeg ik de niqab zo dat mijn ogen zichtbaar waren, nu heb ik er een extra laagje overheen. Het is een test. Als je ouders, of wie dan ook, het niet eens zijn met de wetten van Allah, dan hebben ze pech. De wetten van Allah gaan voor hen, hoe pijnlijk het ook is
/quote]

Ik ben sterk geneigd te zeggen dat dit niet waar is, op de manier waarop ze wordt geïnterviewd en de manier waarop de politie reageert.
hoax berichten.
Verplaatsen naar ONZ?

Of is dit een goede nieuwsbron?
  Forum Admin woensdag 24 juli 2013 @ 12:25:27 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_129285949
Dit verhaal rammelt aan alle kanten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_129285951
quote:
Moge Allah ons weer van eerwaardige en moedige mannen voorzien in deze Oummah!
Kansloos volk.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129285977
quote:
DeWareReligie.nl
:').
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:26:17 #7
306109 francoisdublanc
pi_129285984
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:24 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

hoax berichten.
Verplaatsen naar ONZ?

Of is dit een goede nieuwsbron?
Ik weet het niet, ik vind het een vaag verhaal maar zo'n site zal toch zoiets niet verzinnen? :?
pi_129286010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik vind het een vaag verhaal maar zo'n site zal toch zoiets niet verzinnen? :?
Zo'n site zal het JUIST verzinnen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Forum Admin woensdag 24 juli 2013 @ 12:27:02 #9
pi_129286015
Ze zegt trouwens dat de Marokkaanse moslims die daar in de buurt waren (want je kan aan iemand zien of ie moslim is natuurlijk) allemaal laffe dakhazen zijn :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_129286017
Beetje vaag dat niemand(marokkaanen) haar hielp
  Forum Admin woensdag 24 juli 2013 @ 12:27:15 #11
pi_129286024
-Foutje-
pi_129286029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet, zoiets doe je niet.

En iedereen met blond of donker haar is Nederlander.

Je moet als Nederlander eens zeggen dat het een Marokkaan is want hij had zwarte krullen....
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:27:44 #13
306109 francoisdublanc
pi_129286046
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Beetje vaag dat niemand(marokkaanen) haar hielp
Normaal gesproken hadden ze inderdaad gezegd dat het haar schuld was.
pi_129286076
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:27 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Normaal gesproken hadden ze inderdaad gezegd dat het haar schuld was.
Nee, normaal gesproken waren ze met z'n allen op die 2 mannen afgestapt o|O
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:28:43 #15
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_129286080
Tikken gehad van haar man en probeert nog ff een mooi sensatieverhaal eruit te slepen :')
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:29:09 #16
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_129286096
Dit nieuws noemen.... _O-

schopje ONZ?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:30:01 #17
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_129286124
Een wat? Niqaab?

Zeker 1 uit de categorie: een woord dat je niet zo vaak hoort.
Say what?
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:30:05 #18
306109 francoisdublanc
pi_129286127
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee, normaal gesproken waren ze met z'n allen op die 2 mannen afgestapt o|O
Nou dus nu niet gelukkig. Laat het maar aan de politie over.
pi_129286140
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Zoiets heet opruien
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:31:48 #20
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_129286182
Ik geloof het ook niet, maar ben wel benieuwd naar de achtergrond. Als er echt iets gebeurd is, dat moeten die jongens natuurlijk gestraft worden. Ben benieuwd of er daadwerkelijk aangifte is gedaan en als dat zo is, waarom de politie dan geen camerabeelden heeft opgevraagd.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:31:57 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_129286188
Zo slecht dat het gewoon niet waar kan zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:32:07 #22
54408 Parzival
Where it happens
pi_129286197
ik zeg, foto showen met de blauwe plekken ....
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 24 juli 2013 @ 12:33:24 #23
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_129286239
... en als er niks gebeurd is, dan mag er wat mij betreft iemand beboet worden wegens opruiing en haat zaaien.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_129286303
Als het waar was dan hadden we al een paar dagen massa rellen gehad.
pi_129286316
dewarereligie.nl :').!!!
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')