Vrouwen met ongelijke tietenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Topicdief![]()
Doe iig deze gymchick dan, had het al uitgezocht alles:
[ afbeelding ]
Is zij ook naakt te bezichtigen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Topicdief![]()
Doe iig deze gymchick dan, had het al uitgezocht alles:
[ afbeelding ]
Ik keek eerst take me out en dacht zij is wel een chick, maar eigenlijk is ze best vies.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat heb je trouwens met die Mercedes Sapstengel?
Eerste wat je ziet als je haar naam in google intypt is haar punani. Stel het is je vriendin dan zou je haar aan niemand kunnen voorstellenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik keek eerst take me out en dacht zij is wel een chick, maar eigenlijk is ze best vies.
Whehe klopt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Eerste wat je ziet als je haar naam in google intypt is haar punani. Stel het is je vriendin dan zou je haar aan niemand kunnen voorstellen
wie is dit?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Don't care, die ass is unreal:
[ afbeelding ]
Ah eerste keer ongesteld <3quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
maar ff frikandel srs
als je alleen bloed op je wc papier krijgt na afvegen, heb jij dat met aambei? of ik heb ergens anders last van
egt een kankergoede verhaal ditquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:12 schreef Kesefkesef het volgende:
+1 KANKERlang verhaal voor jou.
Turkse pizza is zo KANKER lekker... echt belachelijk
Ik eet het elke ochtend 2 keer want ik kan niet zonder leven. Kapsalon is ook lekker maar turkse pizza is veel KANKER lekkerder. stel je voor je bent op een onbewoond eiland met niemand erop en er staat een turkse pizza boom... KANKER flex of niet? echt belachelijk. In de middag eet ik er soms wel 3 en als ik dan moet kotsen eet ik meer. ik kan er wel 1000 op maar mijn buget is daarvoor niet toerijkend... KANKER kut maarja, turkse pizza is echt belachelijk lekker omg. stel je voor je hebt een pizza uit Turkije omg omg. maar met extra kaas is NOG KANKER lekkerder, met zo die kaas echt chill..... ja.
Stel je voor je bent in Zimbabwe en je eet een Turkse pizza samen met negers en KANKER Robbie Williams.. echt belachelijk. Met döner is het ook lekker maar ja dat is iets duurder, maar daar heb ik een beetje schijt aan want het is zo KANKER lekker. in de avond eet ik er soms wel 4, met extra knoflook... omnomnom echt KANKER belachelijk lekker. stel je voor je loopt door de stad en je vind een halve turkse pizza met extra sambal in de prullebak, dan is je leven toch compleet. stel je voor een pizza uit Turkije met kaas EN döner, en dan nog extra. Ik moet poepen. maar echt ik zeg het je nu Turkse pizza is echt KANKER mieters ik het. stel je voor je hebt de McTurksePizza met extra spangeritus. McDonalds is bestwel KANKER dom dat ze die niet hebben echt eikels jezus.Turkse pizza is zo lekker he ik kan het eigenlijk niet in woorden omschriijven, dat is echt zon kutgevoel. alsof niemand je begrijpt, vooral als het gaat om de turkse pizza van de Mac El Aviv met alles erop en eraan, kaas, döner, sausje alles. KANKER FLEX KANKER. soewarma is ook wel oke maar kom op, je krijgt er rappe racekak van en jezus.
Ik heb ook zoveel respect voor turken gekregen door turkse pizza en turken. Ik ben ook zo bij dat ik op deze manier mijn zware perverse obsessie voor het turkse gerecht uit de KANKER hemel kan delen met jullie, echt vet cool.
Het is zo lekker ook gewoon als tussendoortje gewoon 1 ofzo echt fantastisch wow.
Stel je voor je gaat uit en je drinkt KANKER veel en je smoked 1 KANKER dikke jonko en je gaat bad en dan loop je over straat en dan kom je langs Turkse pizzaland en je hebt 30 euros... wejow, echt leuk. Turkse pizza is ook KANKER gezond. er zit tomaat en ui en sla en komkommer en een dood dier op en echt KANKER flex wat wil je nog meer. het is ook zo KANKER goedkoop echt 2 euros voor een zo'n ding ik zou echt 5 piek neerleggen voor een maar je krijgt er dan gewoon 2 en een half omg echt belachelijk. Stel je voor je bent een zwerver en je hebt een blinde fret als huisdier. echt turkse pizza is zo KANKER belachelijk lekker echt.![]()
Krijgt vijf kankersteentjes.quote:
Ah, had ik vroeger een paar keer. Als ik wc papier tussen mijn kont heb geshuffelt werp ik er eigenlijk daarna nooit een blik op want ik vind dat kk smerig, dus het duurde een tijdje voor ik het had opgemerkt. In de eerste instantie dacht ik aan een acute bloeding, wat veroorzaakt werd door een anusbloedvat(?) dat gesprongen was. Dus ik had de hele wc rol tussen mijn billen gestopt en gelijk de computer aangedaan om professionals te raadplegen. Gelukkig bleek het niks ernstigs te zijn en wss iets te maken had met ingegroeide haartjes, dat volgens mij weer kwam omdat ik te hard scrubte daar om tarrels te voorkomen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
maar ff frikandel srs
als je alleen bloed op je wc papier krijgt na afvegen, heb jij dat met aambei? of ik heb ergens anders last van
Ja, bloed aan wc papier kan teken zijn.. maar ik kan echt alleen nog maar liggen zit echt precies op randje lol. Vandaag eerste dag dat wat afzakt. Binnenkort krijg ik ingreep, gaan ze die shit of wegsnijden of er soort elastieken omheen schieten. Nasty.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:39 schreef Dimachaerus het volgende:
maar ff frikandel srs
hjijs gwn kk rippedquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:13 schreef Fanta-stick het volgende:
http://bodyspace.bodybuilding.com/greerwjay/
defuck heeft deze voor lichaam.
doe net als rebeccaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze worden wel een beetje gewaagd maarja...tis niet anderss.
Ik upload de foto zometeen wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:24 schreef Kesefkesef het volgende:
die g.r.s. zou ook ooit nog wat posten. nooit gedaan
quote:
Niet doen jonge anders gaat straks 1 van 2 niet posttte!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:34 schreef Kesefkesef het volgende:
w0000000000t
wie zou lekkerdere lichaam hebben fanta of g.r.s. ?
Nee juist niet man, fappen is slecht voor je T. Diablo killen op inferno niet, voel dikke rush van mannelijkheid door m'n lichaam altijd.quote:
heb 30 dagen volgehoudenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:38 schreef Awesome_ het volgende:
nofap streak beëindigd. 23dagen volgehoude nieuwe doel is 90dage geen pmo
Hoe lang zit er tussen die voor en na shots?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Ech maar 2/3 weken. Op zich niet veel verschil. Ik weet iig minder zwemband.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hoe lang zit er tussen die voor en na shots?
is goed zo, niks meer aan doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
Aldus 2nutz.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef VMSDKR het volgende:
Goede foto's. Voldoende belichting. Keurige compositie.
100 KG DL goed dan? ben daar bijnaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat triest, gasten die nog geen 100kg kunnen deadliften die smeken om foto's zodat ze hun vrijdagavond kunnen doorbrengen met een pot vaseline
Niet kunnen aftrekken omdat je dan polsblessure oploopt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat triest, gasten die nog geen 100kg kunnen deadliften die smeken om foto's zodat ze hun vrijdagavond kunnen doorbrengen met een pot vaseline
quote:
quote:Op maandag 17 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
Wel een hele mooie foto, serieus prachtig.
gatver, dat plaats je niet meer, ja, turkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:55 schreef Kesefkesef het volgende:
mijn faphand
[ afbeelding ]
mag wel btje kritiek maar niet te kwetsend
je moet daar de belichting kieke en de inspeling op de achtergrond, hoe de pols in kontrast staat met de grijzige achtergrondquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gatver, dat plaats je niet meer, ja, turk
Is die kont voor of na?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:58 schreef VMSDKR het volgende:
20 minuten later, nog steeds in die chubbythread van G.R.S. Noem me een Sapstengel.
Zou graag jouw foto beoordelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens niet zo verlegen nu... 2nutz is fotobeoordelaar vqn beroep. Dit is jullie kans om foto's te laten beoordelen. Gaat niet om de spieren, gewoon belichting, techniek, ruimte etc...
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got woman. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
DM je wel even een pic van JMF.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:07 schreef 2NutZ het volgende:
Zou graag jouw foto beoordelen stel je voor, een goede recensie van deze boi. E-Roem ende E-Penis zal gij vergaren.
Doe maar die waar ik dat ene t shirt aan heb.quote:
ik zou deze voor 1 keerjte wel rakenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
. bah wat vies, would not bang
wud jizz after sapstengel 12,5/10quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
ze heeft een bobbel in der badpakquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou deze voor 1 keerjte wel raken
en dan zo naar de zon wijzen van beide kantenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dima ik wil keer samen met jou fotoshoot. Op pier van scheveninge als dan zon op komt. Dat we allebij een cars tuinbroek aan hebben met niks eronder.
Jij hebt een goede kont en benen. HNNNNNGGG! Goede foto's! Ik wil jouw ass hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso heb jij goed figuurtje. Leuke opmerking van die fapfoto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jij hebt een goede kont en benen. HNNNNNGGG! Goede foto's! Ik wil jouw ass hebben![]()
Echt superfiguurtje..Gewoon nog wat droogtrainen hoe je het zelf wilt en je hebt een ware streef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jij hebt een goede kont en benen. HNNNNNGGG! Goede foto's! Ik wil jouw ass hebben![]()
Ik wil ook met jouw op de pier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet goed uit...
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
met zn drietjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil ook met jouw op de pier...
Ziet goed uit...
zou de hele dag mee spelen weet je datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
.
.
nou oke dan. ik ben om, ze is best lekkurrrquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou de hele dag mee spelen weet je dattitty fuck errday
vroeger toen ik klein was mocht ik gewoon met de tieten van mn tante spelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou de hele dag mee spelen weet je dattitty fuck errday
Thanks, mn benen moeten minder worden maar dat gaat denk ik nooit lukken. Nog geen definitie in mn benen net zoals bij jou maar dat komt nog wel. Jij bent sowieso mijn motivatiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Echt superfiguurtje..Gewoon nog wat droogtrainen hoe je het zelf wilt en je hebt een ware streef.
[..]
nice GRS, mooie taille meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vroeger toen ik klein was mocht ik gewoon met de tieten van mn tante spelen
zij lag op de bank - in de woonkamer - en mocht ik bovenop haar zitten en ermee spelen, haar zoontje had ons betrapt ook een keer
godverquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zij lag op de bank - in de woonkamer - en mocht ik bovenop haar zitten en ermee spelen, haar zoontje had ons betrapt ook een keer
Haha dankje..ja ik heb wel een stuk meer massa. Maar ook meer vet dan dat jij hebt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Thanks, mn benen moeten minder worden maar dat gaat denk ik nooit lukken. Nog geen definitie in mn benen net zoals bij jou maar dat komt nog wel. Jij bent sowieso mijn motivatie
#sista luv
Mijn neefje liet zich altijd met zijn hoofd tussen mijn borsten vallen en ging ie met zijn hoofd schudden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jij begint steeds meer mijn held te worden kardes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
terechte actiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn neefje liet zich altijd met zijn hoofd tussen mijn borsten vallen en ging ie met zijn hoofd schudden..
ook nice fanta, bijna die streefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
[..]
hb me ff afgetrokkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tmx,,kijk er nu al naar uitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil ook met jouw op de pier...
Ziet goed uit...
Lol, kreeg je toen een stijfje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Thanks! Hoe is het met je training?quote:
Nah, mn BF is hoger dan die van jou.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha dankje..ja ik heb wel een stuk meer massa. Maar ook meer vet dan dat jij hebt.
Dat weet ik niet..Ik heb je buikje nog niet gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tmx,,kijk er nu al naar uit
[..]
Lol, kreeg je toen een stijfje?
[..]
Thanks! Hoe is het met je training?
[..]
Nah, mn BF is hoger dan die van jou.
goed op weg zit in cut, zal wel binnenkort hier foto posten, ben nog niet optimaal aestheticquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tmx,,kijk er nu al naar uit
[..]
Lol, kreeg je toen een stijfje?
[..]
Thanks! Hoe is het met je training?
[..]
Nah, mn BF is hoger dan die van jou.
die zou ik ook wel willen zienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat weet ik niet..Ik heb je buikje nog niet gezien.
[..]
Goede heupen, goede billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je tante wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, toen wist ik niet eens wat seks was.
je kan een stijfje krijgen zonder dat je nog enkel besef hebt van sex. Zelfs peuters krijgen stijfjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, toen wist ik niet eens wat seks was.
Die GRS heeft een assertje zeg pfffquote:
Tante in kwestie gleed waarschijnlijk van de bank af...quote:
[..]
Oe nieuwe gymchick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je al bekend met KPD
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
wtf man vrouwen zijn het grootste geschenk van godquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
Gvd, wat een stel slijmballen hier.
Ik dacht dat ik met alpha's te maken had maar het stikt hier van de phaggot beta's.
Gelukkig ben jij alpha genoeg voor ons allemaal. Hoe bevalt de homegym bro?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
Ik dacht dat ik met alpha's te maken had maar het stikt hier van de phaggot beta's.
Ik heb het boek nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
Ga weg man, KPD zitten alleen maar smerige wijven en van die ecto's die een foto van hun piemel posten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oe nieuwe gymchick.
Ben je al bekend met KPD
Als ze in je bed liggen ja, niet op het internet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wtf man vrouwen zijn het grootste geschenk van god
Ik krik het alphagemiddelde hier een beetje omhoog togggg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij alpha genoeg voor ons allemaal. Hoe bevalt de homegym bro?
Als ik een BF van <15 heb post ik wel een fotoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oe nieuwe gymchick.
Ben je al bekend met KPD
ik ben juist op fok gekome om in contact te komen met vrouwen dan kan je ze eerst beter leren kennen op hun persoonlijkheidquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze in je bed liggen ja, niet op het internet.
[..]
Ik krik het alphagemiddelde hier een beetje omhoog togggg.
Homegym bevalt goed man, ik merk soms wel beperkingen maar ik ben er superblij mee gezien ik nu kan doen wat en wanneer ik wil.
2 problemen alleen, kwam 2 bouten te kort voor de pull up stang en die gasten sturen me steeds de verkeerde op.
En de ene schijf die niet pastte moest ik 3x voor mailen voordat ze zeiden dat ik hem op moest sturen. Nu moet ik een 20kg schijf naar postkantoor sjouwen.
ik train 7 dage 3u p dag brah gwn winny voor snelle herstel niks aan de handquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
als ik een home gym zou hebbe zou ik me kapot traine 4 keer per dag traine en shit
zo dedicatet ben ik met de sport bezig
respect voor mense met een homegym die gwn hun normale workout kenne blijve doen
Broer... weet je waar je aan begint.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meensseeen , pak je balle en knijp erin!!!! Iedereeen weer bongooo doen levo is in da house!!!!
Waar zijn deze neppe 2eros goedkoop te bestellen. Goeie quad tentoonstelling.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Montelly het volgende:
ik heb paas van zulke strand broekjes bestelde, ik vind ze kkerg.
[ afbeelding ]
wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Broer... weet je waar je aan begint.![]()
Ik weet nog op een zomerse klamme nacht.
Ik had - eigenlijke te kleine - boxer aan. Deze boxer kroop telkens omhoog en knelden een beetje mijn ballen af, dus ik trek dat ding telkens een beetje naar beneden, en dit gaat een tijd lang zo goed.
Op gegeven moment pakte ik - perongeluk - mijn linkerbal vast en trok die dus naar beneden. Ik voelde zo een verbinding losscheuren tussen mn teelbal en buik. Tijdje last gehad van balzak toen.
Nu ik zo erover nadenk kan dit ook de oorzaak zijn van het uitblijven van mijn gains, wel logisch als je T-waardes mogelijk met 50% gekelderd zijn..
[..]
10/zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
damn streef.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Montelly het volgende:
moest lachen om deze post..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon ff voele dat je leeft toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Broer... weet je waar je aan begint.![]()
Ik weet nog op een zomerse klamme nacht.
Ik had - eigenlijke te kleine - boxer aan. Deze boxer kroop telkens omhoog en knelden een beetje mijn ballen af, dus ik trek dat ding telkens een beetje naar beneden, en dit gaat een tijd lang zo goed.
Op gegeven moment pakte ik - perongeluk - mijn linkerbal vast en trok die dus naar beneden. Ik voelde zo een verbinding losscheuren tussen mn teelbal en buik. Tijdje last gehad van balzak toen.
Nu ik zo erover nadenk kan dit ook de oorzaak zijn van het uitblijven van mijn gains, wel logisch als je T-waardes mogelijk met 50% gekelderd zijn..
Fucking nice mattie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet aan haar dat ze die shit gewoon meent...grrrquote:
Ik heb het net gecheckt, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
Het is altijd de linkerbal hè, komt omdat die lager hangt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het net gecheckt, je hebt gelijk
jup, links hangt bijna tegen poepert aan..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
Het is altijd de linkerbal hè, komt omdat die lager hangt.
sgijt tog je neukt met pen0r wat heb je aan ballen manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb momenteel geen balle want zit volle bak test en tren te knalle
hoop dat ze weer terug kome daarna maa zal wel goed komme
Weet je ook hoe het komt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is vaak zo volgens mij. Let maar op als je trap in je ballen krijgt ofzo, het is altijd de linkerbal die geraakt wordt.
Gewoon naar binnen drukken en als anuskogel weer eruit trekken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
jup, links hangt bijna tegen poepert aan..
quote:Why does one testis hang lower than the other?
The reason is due to the venous blood drainage. In the left side, the testicular vein drains into the left renal vein. The left renal vein is smaller than the inferior vena cava to which the right spermatic vein drains into. This difference in the speed of venous blood drainage produces the difference in height of the two testicles.
If you have two testicles hanging exactly at the same level, they would rub and bang against each other when you walk, run or do any physical activity. This will cause a lot of pain and trauma. Nature prevents this issue by hanging one testicle lower than the other.
\kwil tog geen kindere vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
sgijt tog je neukt met pen0r wat heb je aan ballen man
gewoon ff prive venster openen met firefox ff lekker je lul kapot trekke komt niemand 8erquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef Montelly het volgende:
ik heb trouwens bedrijfs laptop op mijn shoot, heb zin om een fapje te zetten, zo verleidelijk nu.
Oh, zat er dus naast.quote:
geleerd en opgeslagen..morgen tijdens sappie doen ter tafel brengenquote:
kan niet man, straks op de zaak allemaal sex popups..quote:
lol man al die sites zijn betrouwbaar is geen 1999 meerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
kan niet man, straks op de zaak allemaal sex popups..
Voedsel?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens ff nieuw onderwerp wa gaan wr over prate nu?
\quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens ff nieuw onderwerp wa gaan wr over prate nu?
Waarom heb ik dit nooit bedacht? Fucking geniaal doch zo simpel.quote:
Iets anders eten dan dat slavenvoer (noracist)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:55 schreef Levolution het volgende:
heb craving naar okra wat moet ik doen
[ afbeelding ]
Ik heb kinderen, ik slaap zeldenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\kwil tog geen kindere vriend
die nakke me slaap
Het heet de McGangbangquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom heb ik dit nooit bedacht? Fucking geniaal doch zo simpel.
ik doe mescaline elke maand meet dan altijd goden van andere dimensies zyzz is daar ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
\
anabole en drugs welke gebruike jullie
ik weekends mdma en xtc en doordeweeks test en tren soms ook lkker wodka of whiskie
Blasfemie!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Iets anders eten dan dat slavenvoer (noracist)
Moet wel brood erbij hebben man, anders vult het niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het heet de McGangbang
De KFC heeft de Double Down:
[ afbeelding ]
mooi man dm ffquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ligt eraan ben je lkkr droog met z8e abs zoals panzer dan wel
ik ga niet kijken maar was het met een turk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens wesley snijder heb gevochte nu snel shownieuws kijken!!!!!
wat, die kabouter?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens wesley snijder heb gevochte nu snel shownieuws kijken!!!!!
Volgens Google zijn dat gewoon tuinbonen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eet gewoon dit:
[ afbeelding ]
Stinkt wel naar de dood though.
Ja klopt maar die shit uit blik stinkt naar oude sokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens Google zijn dat gewoon tuinbonen?
Deeaamn, good job girl!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ]
Voor
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
patty, de zeekoe met silliecone uiersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik weet niet, maar patty brartt is er ook op, ze heeft goede tan. En nu silvie met hunkemoller lingerie... Kan niet af knipogen hier!!!
Dat zal mijn voetfetisj ten goede komen, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja klopt maar die shit uit blik stinkt naar oude sokken.
Sylvie heeft echt een rotkop, lijkt net zo'n woonwagen chick.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja ik weet niet, maar patty brartt is er ook op, ze heeft goede tan. En nu silvie met hunkemoller lingerie... Kan niet af knipogen hier!!!
quote:The people who get angriest about fat girls looking good and feeling hot are the people who are the most strongly invested in the idea that a person has to be skinny in order to be happy, healthy, and loved. Very often it’s people just projecting their own body-loathing onto someone else; if you’re truly comfortable and confident in your own skin, it shouldn’t make a difference to you what anyone else is wearing, or how they look. It only affects you if it’s making you question your assumptions, about both other people and about yourself. - Lesley Kinzel
je neukt der kop niet,hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sylvie heeft echt een rotkop, lijkt net zo'n woonwagen chick.
Nouja dat zeg jij.quote:
lol waarom wekker opz aterdag dan kneusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Is speelkwartier zo over? :s lol grap. slape want over 6u, 34 mknute gaat wekker xoxo
Ik ben 25, maar ik ben vroeger gepest.quote:
wat kut, op zaterdag werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:06 schreef VMSDKR het volgende:
Is speelkwartier zo over? :s lol grap. slape want over 6u, 34 mknute gaat wekker xoxo
haha neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
12? dus heel de dag een stijve en 8x rukken door die testo rage
ok zieligquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben 25, maar ik ben vroeger gepest.
lol xD werk toch ik ben morgen ZZP'er tot half 3 matiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol waarom wekker opz aterdag dan kneus
nu nog,hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben 25, maar ik ben vroeger gepest.
haha harde boi gwn money makenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol xD werk toch ik ben morgen ZZP'er tot half 3 matie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
150kg want zoveel weegt zijn vrouw
die boi stapt gewn voor 50 euro ofso zo fkkng vroeg uit bed vriend lol wat ene kneusje dan? ik hossel 247 pak meeer geld dan hij per dag met me wajong die ik er bij nakquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef CarbonC het volgende:
Ziet er goed uit Fanta & G.R.S.!Carbon is ook niet vies van klb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
kanker waarom moest ik hardop lachen om busniessquote:
Ging niet eens met opzet die.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
kanker waarom moest ik hardop lachen om busniess
nog steeds trouwens
Moet tegenwoordig zittend plassen, mag van de dokter niet meer zwaar tillen.quote:
hoeveel frikandellen kan jij tillenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe ff normaal tegen die nieuwe. Hallo nieuwe ik ben jmf. Dit is gymtopic iedereen hier is fucking sterk.
we doen toch normalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe ff normaal tegen die nieuwe. Hallo nieuwe ik ben jmf. Dit is gymtopic iedereen hier is fucking sterk.
Heel nieuw ben ik niet, 'ken' een aantal nog van het BB topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
zit jahr00n bij harimauquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
oke slape jahr0n kom morge harimau breng je stacks gaan we tellen wie er meer heeft jij of ik.
xoxo
Die Duitsers heeft echt een vierkante kop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Jahr00n het volgende:
fucking goede film trouwens fast furious de rock is daar egt ffkkkkking groot vriend zou zwere dat hij anabole pak t mar hij heb gwn goede genes die duitser in die films is nog groter maar die pakt wel anabole hoorde ik
ik ben de broer van emimisch vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jahr00n wanneer post jij progress pics dan?
inb4 het Piovan is.
Ik na de zomer wel, als ik op kamers ga. Nu nog een particuliere gym hier in het dorp bij m'n ouders.quote:
niemand heeft de groothoeklens die jahr00n erop kan zetten zo sick groot is die gastquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jahr00n wanneer post jij progress pics dan?
inb4 het Piovan is.
Ze zijn aan het uitbreiden, je hebt geluk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik na de zomer wel, als ik op kamer ga. Nu nog een particuliere gym hier in het dorp bij m'n ouders.
alleen live van 40 meter afstand kun je mj beschouwenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
niemand heeft de groothoeklens die jahr00n erop kan zetten zo sick groot is die gast
Train jij er wel? Ken je die blonde homo? Is een maatje van me.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze zijn aan het uitbreiden, je hebt geluk.
Ik zat er de afgelopen twee jaar ofzo tot een paar weken geleden, maar heb me nu uitgeschreven ivm homegym.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Train jij er wel? Ken je die blonde homo? Is een maatje van me.
Ja maar pas op man, seks is sowieso al katabool en je verliest ook nog al die eiwitten. Tenzij je het daarna er weer uit drinkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morge ff lekker zuipen en hoop da ik lekkere wijfe kan regele
Daarom homo zijn dan eindig je met netto meer eiwitten in je lijf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar pas op man, seks is sowieso al katabool en je verliest ook nog al die eiwitten. Tenzij je het daarna er weer uit drinkt.
Klopt ja, anale opname is ook nog beter. Net zoals met gasten die een tampon in vodka doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom homo zijn dan eindig je met netto meer eiwitten in je lijf.
Ow die die altijd traint in dat ene t shirt.... Jonge ben jij mongool ofzo...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Train jij er wel? Ken je die blonde homo? Is een maatje van me.
ik had me dan na 1 maand al uitgescreven....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zat er de afgelopen twee jaar ofzo tot een paar weken geleden, maar heb me nu uitgeschreven ivm homegym.
Welke blonde homo? Zijn heel veel blonde homo's.
Nice. Ja, maar dit is een figuur apart. Misschien dat je wist over wie ik het had maar blijkbaar valt hij niet zo op daar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zat er de afgelopen twee jaar ofzo tot een paar weken geleden, maar heb me nu uitgeschreven ivm homegym.
Welke blonde homo? Zijn heel veel blonde homo's.
Alles voor de eiwitten brah.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had me dan na 1 maand al uitgescreven....
goede oude v-hals= oud en vertrouwdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
wlke swag zette jullie tegenwoordig in de dancing? ik d8 gwn goede chino (rode) en lkkr tight u-neck shirtje
Er is er wel eentje die altijd in witte wifebeater komt en met skinny trainingsbroek. Beetje mooiboy.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice. Ja, maar dit is een figuur apart. Misschien dat je wist over wie ik het had maar blijkbaar valt hij niet zo op daar.
ik heb altijd new era petje (incl sticker) beats by dre en wayfarer glasses op met traine\quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die altijd in witte wifebeater komt en met skinny trainingsbroek. Beetje mooiboy.
Nah is hem niet. Beetje zo'n loner is het, apatisch as fuck en volgens mij ook a-seksueel. Maar dat weet 'ie zelf ook niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die altijd in witte wifebeater komt en met skinny trainingsbroek. Beetje mooiboy.
Hij is maatje van je toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah is hem niet. Beetje zo'n loner is het, apatisch as fuck en volgens mij ook a-seksueel. Maar dat weet 'ie zelf ook niet.
plaats dan gewoon een picca ipv hintsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah is hem niet. Beetje zo'n loner is het, apatisch as fuck en volgens mij ook a-seksueel. Maar dat weet 'ie zelf ook niet.
Als ik hem spreek is het altijd goed. Maar hij kan ook weken niks van zich laten horen, beetje weird maar wel oke.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij is maatje van je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |