je ziet aan haar dat ze die shit gewoon meent...grrrquote:
Ik heb het net gecheckt, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
Het is altijd de linkerbal hè, komt omdat die lager hangt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het net gecheckt, je hebt gelijk
jup, links hangt bijna tegen poepert aan..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
Het is altijd de linkerbal hè, komt omdat die lager hangt.
sgijt tog je neukt met pen0r wat heb je aan ballen manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb momenteel geen balle want zit volle bak test en tren te knalle
hoop dat ze weer terug kome daarna maa zal wel goed komme
Weet je ook hoe het komt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is vaak zo volgens mij. Let maar op als je trap in je ballen krijgt ofzo, het is altijd de linkerbal die geraakt wordt.
Gewoon naar binnen drukken en als anuskogel weer eruit trekken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
jup, links hangt bijna tegen poepert aan..
quote:Why does one testis hang lower than the other?
The reason is due to the venous blood drainage. In the left side, the testicular vein drains into the left renal vein. The left renal vein is smaller than the inferior vena cava to which the right spermatic vein drains into. This difference in the speed of venous blood drainage produces the difference in height of the two testicles.
If you have two testicles hanging exactly at the same level, they would rub and bang against each other when you walk, run or do any physical activity. This will cause a lot of pain and trauma. Nature prevents this issue by hanging one testicle lower than the other.
\kwil tog geen kindere vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
sgijt tog je neukt met pen0r wat heb je aan ballen man
gewoon ff prive venster openen met firefox ff lekker je lul kapot trekke komt niemand 8erquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef Montelly het volgende:
ik heb trouwens bedrijfs laptop op mijn shoot, heb zin om een fapje te zetten, zo verleidelijk nu.
Oh, zat er dus naast.quote:
geleerd en opgeslagen..morgen tijdens sappie doen ter tafel brengenquote:
kan niet man, straks op de zaak allemaal sex popups..quote:
lol man al die sites zijn betrouwbaar is geen 1999 meerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
kan niet man, straks op de zaak allemaal sex popups..
Voedsel?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens ff nieuw onderwerp wa gaan wr over prate nu?
\quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens ff nieuw onderwerp wa gaan wr over prate nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |