wtf man vrouwen zijn het grootste geschenk van godquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
Gvd, wat een stel slijmballen hier.
Ik dacht dat ik met alpha's te maken had maar het stikt hier van de phaggot beta's.
Gelukkig ben jij alpha genoeg voor ons allemaal. Hoe bevalt de homegym bro?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
Ik dacht dat ik met alpha's te maken had maar het stikt hier van de phaggot beta's.
Ik heb het boek nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Levolution het volgende:
Ga weg man, KPD zitten alleen maar smerige wijven en van die ecto's die een foto van hun piemel posten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oe nieuwe gymchick.
Ben je al bekend met KPD
Als ze in je bed liggen ja, niet op het internet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
wtf man vrouwen zijn het grootste geschenk van god
Ik krik het alphagemiddelde hier een beetje omhoog togggg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij alpha genoeg voor ons allemaal. Hoe bevalt de homegym bro?
Als ik een BF van <15 heb post ik wel een fotoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Oe nieuwe gymchick.
Ben je al bekend met KPD
ik ben juist op fok gekome om in contact te komen met vrouwen dan kan je ze eerst beter leren kennen op hun persoonlijkheidquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ze in je bed liggen ja, niet op het internet.
[..]
Ik krik het alphagemiddelde hier een beetje omhoog togggg.
Homegym bevalt goed man, ik merk soms wel beperkingen maar ik ben er superblij mee gezien ik nu kan doen wat en wanneer ik wil.
2 problemen alleen, kwam 2 bouten te kort voor de pull up stang en die gasten sturen me steeds de verkeerde op.
En de ene schijf die niet pastte moest ik 3x voor mailen voordat ze zeiden dat ik hem op moest sturen. Nu moet ik een 20kg schijf naar postkantoor sjouwen.
ik train 7 dage 3u p dag brah gwn winny voor snelle herstel niks aan de handquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:39 schreef Jahr00n het volgende:
als ik een home gym zou hebbe zou ik me kapot traine 4 keer per dag traine en shit
zo dedicatet ben ik met de sport bezig
respect voor mense met een homegym die gwn hun normale workout kenne blijve doen
Broer... weet je waar je aan begint.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Meensseeen , pak je balle en knijp erin!!!! Iedereeen weer bongooo doen levo is in da house!!!!
Waar zijn deze neppe 2eros goedkoop te bestellen. Goeie quad tentoonstelling.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Montelly het volgende:
ik heb paas van zulke strand broekjes bestelde, ik vind ze kkerg.
[ afbeelding ]
wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Broer... weet je waar je aan begint.![]()
Ik weet nog op een zomerse klamme nacht.
Ik had - eigenlijke te kleine - boxer aan. Deze boxer kroop telkens omhoog en knelden een beetje mijn ballen af, dus ik trek dat ding telkens een beetje naar beneden, en dit gaat een tijd lang zo goed.
Op gegeven moment pakte ik - perongeluk - mijn linkerbal vast en trok die dus naar beneden. Ik voelde zo een verbinding losscheuren tussen mn teelbal en buik. Tijdje last gehad van balzak toen.
Nu ik zo erover nadenk kan dit ook de oorzaak zijn van het uitblijven van mijn gains, wel logisch als je T-waardes mogelijk met 50% gekelderd zijn..
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Jij hebt een goede kont en benen. HNNNNNGGG! Goede foto's! Ik wil jouw ass hebben![]()
10/zou rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
\quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
damn streef.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Montelly het volgende:
moest lachen om deze post..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon ff voele dat je leeft toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Broer... weet je waar je aan begint.![]()
Ik weet nog op een zomerse klamme nacht.
Ik had - eigenlijke te kleine - boxer aan. Deze boxer kroop telkens omhoog en knelden een beetje mijn ballen af, dus ik trek dat ding telkens een beetje naar beneden, en dit gaat een tijd lang zo goed.
Op gegeven moment pakte ik - perongeluk - mijn linkerbal vast en trok die dus naar beneden. Ik voelde zo een verbinding losscheuren tussen mn teelbal en buik. Tijdje last gehad van balzak toen.
Nu ik zo erover nadenk kan dit ook de oorzaak zijn van het uitblijven van mijn gains, wel logisch als je T-waardes mogelijk met 50% gekelderd zijn..
Fucking nice mattie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
je ziet aan haar dat ze die shit gewoon meent...grrrquote:
Ik heb het net gecheckt, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
Het is altijd de linkerbal hè, komt omdat die lager hangt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb het net gecheckt, je hebt gelijk
jup, links hangt bijna tegen poepert aan..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:44 schreef Levolution het volgende:
Het is altijd de linkerbal hè, komt omdat die lager hangt.
sgijt tog je neukt met pen0r wat heb je aan ballen manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb momenteel geen balle want zit volle bak test en tren te knalle
hoop dat ze weer terug kome daarna maa zal wel goed komme
Weet je ook hoe het komt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is vaak zo volgens mij. Let maar op als je trap in je ballen krijgt ofzo, het is altijd de linkerbal die geraakt wordt.
Gewoon naar binnen drukken en als anuskogel weer eruit trekken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
jup, links hangt bijna tegen poepert aan..
quote:Why does one testis hang lower than the other?
The reason is due to the venous blood drainage. In the left side, the testicular vein drains into the left renal vein. The left renal vein is smaller than the inferior vena cava to which the right spermatic vein drains into. This difference in the speed of venous blood drainage produces the difference in height of the two testicles.
If you have two testicles hanging exactly at the same level, they would rub and bang against each other when you walk, run or do any physical activity. This will cause a lot of pain and trauma. Nature prevents this issue by hanging one testicle lower than the other.
\kwil tog geen kindere vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
sgijt tog je neukt met pen0r wat heb je aan ballen man
gewoon ff prive venster openen met firefox ff lekker je lul kapot trekke komt niemand 8erquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef Montelly het volgende:
ik heb trouwens bedrijfs laptop op mijn shoot, heb zin om een fapje te zetten, zo verleidelijk nu.
Oh, zat er dus naast.quote:
geleerd en opgeslagen..morgen tijdens sappie doen ter tafel brengenquote:
kan niet man, straks op de zaak allemaal sex popups..quote:
lol man al die sites zijn betrouwbaar is geen 1999 meerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
kan niet man, straks op de zaak allemaal sex popups..
Voedsel?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens ff nieuw onderwerp wa gaan wr over prate nu?
\quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Oke jongens ff nieuw onderwerp wa gaan wr over prate nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |