SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
150kg want zoveel weegt zijn vrouw
die boi stapt gewn voor 50 euro ofso zo fkkng vroeg uit bed vriend lol wat ene kneusje dan? ik hossel 247 pak meeer geld dan hij per dag met me wajong die ik er bij nakquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef CarbonC het volgende:
Ziet er goed uit Fanta & G.R.S.!Carbon is ook niet vies van klb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
kanker waarom moest ik hardop lachen om busniessquote:
Ging niet eens met opzet die.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
kanker waarom moest ik hardop lachen om busniess
nog steeds trouwens
Moet tegenwoordig zittend plassen, mag van de dokter niet meer zwaar tillen.quote:
hoeveel frikandellen kan jij tillenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe ff normaal tegen die nieuwe. Hallo nieuwe ik ben jmf. Dit is gymtopic iedereen hier is fucking sterk.
we doen toch normalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe ff normaal tegen die nieuwe. Hallo nieuwe ik ben jmf. Dit is gymtopic iedereen hier is fucking sterk.
Heel nieuw ben ik niet, 'ken' een aantal nog van het BB topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
zit jahr00n bij harimauquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
oke slape jahr0n kom morge harimau breng je stacks gaan we tellen wie er meer heeft jij of ik.
xoxo
Die Duitsers heeft echt een vierkante kop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Jahr00n het volgende:
fucking goede film trouwens fast furious de rock is daar egt ffkkkkking groot vriend zou zwere dat hij anabole pak t mar hij heb gwn goede genes die duitser in die films is nog groter maar die pakt wel anabole hoorde ik
ik ben de broer van emimisch vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jahr00n wanneer post jij progress pics dan?
inb4 het Piovan is.
Ik na de zomer wel, als ik op kamers ga. Nu nog een particuliere gym hier in het dorp bij m'n ouders.quote:
niemand heeft de groothoeklens die jahr00n erop kan zetten zo sick groot is die gastquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
Jahr00n wanneer post jij progress pics dan?
inb4 het Piovan is.
Ze zijn aan het uitbreiden, je hebt geluk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik na de zomer wel, als ik op kamer ga. Nu nog een particuliere gym hier in het dorp bij m'n ouders.
alleen live van 40 meter afstand kun je mj beschouwenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
niemand heeft de groothoeklens die jahr00n erop kan zetten zo sick groot is die gast
Train jij er wel? Ken je die blonde homo? Is een maatje van me.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ze zijn aan het uitbreiden, je hebt geluk.
Ik zat er de afgelopen twee jaar ofzo tot een paar weken geleden, maar heb me nu uitgeschreven ivm homegym.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Train jij er wel? Ken je die blonde homo? Is een maatje van me.
Ja maar pas op man, seks is sowieso al katabool en je verliest ook nog al die eiwitten. Tenzij je het daarna er weer uit drinkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:17 schreef Jahr00n het volgende:
ik ga morge ff lekker zuipen en hoop da ik lekkere wijfe kan regele
Daarom homo zijn dan eindig je met netto meer eiwitten in je lijf.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar pas op man, seks is sowieso al katabool en je verliest ook nog al die eiwitten. Tenzij je het daarna er weer uit drinkt.
Klopt ja, anale opname is ook nog beter. Net zoals met gasten die een tampon in vodka doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom homo zijn dan eindig je met netto meer eiwitten in je lijf.
Ow die die altijd traint in dat ene t shirt.... Jonge ben jij mongool ofzo...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Train jij er wel? Ken je die blonde homo? Is een maatje van me.
ik had me dan na 1 maand al uitgescreven....quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zat er de afgelopen twee jaar ofzo tot een paar weken geleden, maar heb me nu uitgeschreven ivm homegym.
Welke blonde homo? Zijn heel veel blonde homo's.
Nice. Ja, maar dit is een figuur apart. Misschien dat je wist over wie ik het had maar blijkbaar valt hij niet zo op daar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zat er de afgelopen twee jaar ofzo tot een paar weken geleden, maar heb me nu uitgeschreven ivm homegym.
Welke blonde homo? Zijn heel veel blonde homo's.
Alles voor de eiwitten brah.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had me dan na 1 maand al uitgescreven....
goede oude v-hals= oud en vertrouwdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:19 schreef Jahr00n het volgende:
wlke swag zette jullie tegenwoordig in de dancing? ik d8 gwn goede chino (rode) en lkkr tight u-neck shirtje
Er is er wel eentje die altijd in witte wifebeater komt en met skinny trainingsbroek. Beetje mooiboy.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice. Ja, maar dit is een figuur apart. Misschien dat je wist over wie ik het had maar blijkbaar valt hij niet zo op daar.
ik heb altijd new era petje (incl sticker) beats by dre en wayfarer glasses op met traine\quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die altijd in witte wifebeater komt en met skinny trainingsbroek. Beetje mooiboy.
Nah is hem niet. Beetje zo'n loner is het, apatisch as fuck en volgens mij ook a-seksueel. Maar dat weet 'ie zelf ook niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die altijd in witte wifebeater komt en met skinny trainingsbroek. Beetje mooiboy.
Hij is maatje van je toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah is hem niet. Beetje zo'n loner is het, apatisch as fuck en volgens mij ook a-seksueel. Maar dat weet 'ie zelf ook niet.
plaats dan gewoon een picca ipv hintsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah is hem niet. Beetje zo'n loner is het, apatisch as fuck en volgens mij ook a-seksueel. Maar dat weet 'ie zelf ook niet.
Als ik hem spreek is het altijd goed. Maar hij kan ook weken niks van zich laten horen, beetje weird maar wel oke.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hij is maatje van je toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |