haha neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
12? dus heel de dag een stijve en 8x rukken door die testo rage
ok zieligquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben 25, maar ik ben vroeger gepest.
lol xD werk toch ik ben morgen ZZP'er tot half 3 matiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
lol waarom wekker opz aterdag dan kneus
nu nog,hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben 25, maar ik ben vroeger gepest.
haha harde boi gwn money makenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
lol xD werk toch ik ben morgen ZZP'er tot half 3 matie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
150kg want zoveel weegt zijn vrouw
die boi stapt gewn voor 50 euro ofso zo fkkng vroeg uit bed vriend lol wat ene kneusje dan? ik hossel 247 pak meeer geld dan hij per dag met me wajong die ik er bij nakquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:10 schreef CarbonC het volgende:
Ziet er goed uit Fanta & G.R.S.!Carbon is ook niet vies van klb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
kanker waarom moest ik hardop lachen om busniessquote:
Ging niet eens met opzet die.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
kanker waarom moest ik hardop lachen om busniess
nog steeds trouwens
Moet tegenwoordig zittend plassen, mag van de dokter niet meer zwaar tillen.quote:
hoeveel frikandellen kan jij tillenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe ff normaal tegen die nieuwe. Hallo nieuwe ik ben jmf. Dit is gymtopic iedereen hier is fucking sterk.
we doen toch normalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Doe ff normaal tegen die nieuwe. Hallo nieuwe ik ben jmf. Dit is gymtopic iedereen hier is fucking sterk.
Heel nieuw ben ik niet, 'ken' een aantal nog van het BB topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
zit jahr00n bij harimauquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef VMSDKR het volgende:
oke slape jahr0n kom morge harimau breng je stacks gaan we tellen wie er meer heeft jij of ik.
xoxo
Die Duitsers heeft echt een vierkante kop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:13 schreef Jahr00n het volgende:
fucking goede film trouwens fast furious de rock is daar egt ffkkkkking groot vriend zou zwere dat hij anabole pak t mar hij heb gwn goede genes die duitser in die films is nog groter maar die pakt wel anabole hoorde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |