Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft er iemand verstand van geheugenkaartjes voor een camera?
Nou...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie er is?
hij is halverwege zn dienst ineens gaan stakenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou...
Gisteren was er blijkbaar een pakketbezorger aan de deur geweest toen ik aan het werk was. Briefje in de brievenbus dat ik het vandaag kon afhalen bij het postkantoor/Bruna... kom ik daar, is het er dus niet door die staking van dat werkschuwe stakende tuig.
mart help jij die kat eens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:40 schreef Moeraskat het volgende:
Welke kan ik het beste kopen
http://www.camerashop.nl/(...)pix-s9500-black.html
eetsmakelijkquote:
Ik ook. Het is gewoon werkschuw tuig. Anders ga je niet op je luie reet zitten terwijl je ook gewoon ander werk kan zoeken als je vindt dat je te hard moet lopenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij is halverwege zn dienst ineens gaan staken![]()
![]()
ik vind het achterlijk gedoe
Voor in mijn nikonquote:
http://www.camerashop.nl/(...)pix-s9500-black.htmlquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:57 schreef t-i-m het volgende:
[..]
moet dus wat sneller zijn
mag ik typenummer nikon ?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:58 schreef t-i-m het volgende:
niet gezien dat de link naar accesoires voor nikon ging
voor hoofd slaat
dat is niet leidend.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef Moeraskat het volgende:
Bij dat ene kaartje staat 32 GB terwijl het een 16 GB kaartje is
Thnxquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:02 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dat is niet leidend.
ik zou voor deze gaan:
http://www.camerashop.nl/(...)-16-gb-class-10.html
reden:
-snel genoeg ( ook voor de filmfunctie )
-groot genoeg om het oven vol te houden met een goede kwaliteit foto
*als je groter wilt, kun je evt. de 32 gb nemen*
t-i-m heeft al geholpen...quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
t-i-m heeft al getracht te helpen...
quote:
Houdbaar tot april dit jaar, is dat een probleem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dankquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik moest grinniken.
Welkom in de SC trouwens
beker melk svpquote:
Idem hier en ik kom hier inmiddels al ruim 5 jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:16 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dank
maar ben geen koffieliefhebber
thee geniet mijn voorkeur
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houdbaar tot april dit jaar, is dat een probleem?.
Nee, dat durf ik nog wel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Idem hier en ik kom hier inmiddels al ruim 5 jaar.
Thee mag ook.quote:
bosvruchtjes / zoethoutquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thee mag ook.
Heeft u een voorkeur?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houdbaar tot april dit jaar, is dat een probleem?.
Nee hoor. Bier kan prima maanden na de tht nog goed zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
let op de eiwitvlokkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Bier kan prima maanden na de tht nog goed zijn.
Het staat buiten de koelkast hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Bier kan prima maanden na de tht nog goed zijn.
Zolang het een beetje donker gestaan heeft is dat geen probleem.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het staat buiten de koelkast he.
Maar goed, misschien toch maar een KSC-meet organiseren binnenkort dan om van het oude bier af te komen.
Goed! Ik heb zin in het weekendquote:
Om te beginnen drinkt hij heel veel 7Upquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
Maar Fido dido, vertel eens wat meer over jezelf als je wilt?
in of buiten de koelkast maakt niet uit, donker bewaard is het beste en een beetje koel en/ of constante temperatuur helptquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het staat buiten de koelkast he.
Maar goed, misschien toch maar een KSC-meet organiseren binnenkort dan om van het oude bier af te komen.
Het was thee, en ik zag iets over melkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om te beginnen drinkt hij heel veel 7Up.
In kratje op de keukenvloer. Niet de warmste ruimte van het huis en ook niet de lichtste. Maar goed, de eerste bierdrinker die hier over de vloer komt, mag testenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:22 schreef Inkomen het volgende:
[..]
in of buiten de koelkast maakt niet uit, donker bewaard is het beste en een beetje koel en/ of constante temperatuur helpt
Ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was thee, en ik zag iets over melk
Maar misschien ook wel 7Up ja. Ik had vroeger een t-shirt van hem
Ik wel twee, geloof ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was thee, en ik zag iets over melk
Maar misschien ook wel 7Up ja. Ik had vroeger een t-shirt van hem
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed! Ik heb zin in het weekendHoe is het met u?
Parkpop enzoquote:
wat ga je het weekend doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed! Ik heb zin in het weekendHoe is het met u?
Ik hoop dat het snel wel wiltquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:24 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wat ga je het weekend doen![]()
ik werk aan een tekst maar zoals je kunt zien wil het niet
da's een lange barbecue! daar moet ik bij zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
Tussen 30 juli en 20 augustus BBQ bij mij thuis
Dan moet je wel heel veel vlees hebben, met zo'n lange BBQquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
Daar tussen; grapjurkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:25 schreef Inkomen het volgende:
[..]
da's een lange barbecue! daar moet ik bij zijn
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel veel vlees hebben, met zo'n lange BBQ.
quote:
Dan kom ik sowiesoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
wat wil je weten...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
Maar Fido dido, vertel eens wat meer over jezelf als je wilt?
Van 30 juli t/m 20 augustus bij MK thuisquote:
waar is dat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van 30 juli t/m 20 augustus bij MK thuis.
[..]
Wel goed. Na een wat mindere periode November vorig jaar, zit er weer stijging in de lijn omhoog. Ik heb daarnaast ook sinds een maand eindelijk weer een betaalde baan. Ik ben postbode geworden (niet bij post.nl )quote:
waar woont die mooie vrouw?!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het kattenluikje bij het moeras natuurlijk!
App is hier altijd redelijk accuraatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm die app maar eens checken danal durf ik alsnog niet echt goed weg te gaan vanavond
straks geven ze dat ding ineens bij de buren af ofzo.
Sinds wanneer geven mooie vrouwen hun adres aan mij?quote:
Wat deed je daarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vorig weekend nog in je buurt geweest... toen reed ik op de A16 richting Antwerpen.
Vrienden van me hadden me uitgenodigd in het huis van zijn moeder daar in de buurt voor een BBQ. Alleen was het geen BBQ- en vuurkorfweer, dus zijn we maar naar een grillrestaurant gegaan. Volgende week herkansingquote:
ohja goeie vragen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer geven mooie vrouwen hun adres aan mij?.
En als ze dat al deden, waarom zou ik dat dan delen?.
Kom hier ook langs dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden me uitgenodigd in het huis van zijn moeder daar in de buurt voor een BBQ. Alleen was het geen BBQ- en vuurkorfweer, dus zijn we maar naar een grillrestaurant gegaan. Volgende week herkansing.
Dan heb ik ook andere vrienden in de auto zitten, dus dat wordt wat lastig dan. maar anders kom ik een andere keer gewoon die kant opquote:
dat is goed dat het goed gaat en postbode is een goed beroep en lekker buitenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed. Na een wat mindere periode November vorig jaar, zit er weer stijging in de lijn omhoog. Ik heb daarnaast ook sinds een maand eindelijk weer een betaalde baan. Ik ben postbode geworden (niet bij post.nl )
En daar?
Leeftijd? Waar kom je vandaan? Werk? Relatie? Opleiding?quote:
oh daar ken ik wel dorpjes ja. Het LDG-Dorp bijv.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik woon in noord-brabant, in een dorpje langs de A27
oudquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik woon in noord-brabant, in een dorpje langs de A27
Hoe oud?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef t-i-m het volgende:
[..]
oud
z-h ( voorne putten )
gedetacheerde mbo-er
ja
Het watquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh daar ken ik wel dorpjes ja. Het LDG-Dorp bijv.
nu in Roffa maar ze is in dorp daar geboren. En JJ heeft dr lang geleefd.quote:
LDG'tje woont in Rotterdamquote:
Oeh, interessant, misschien woonde ze wel bij mij in het dorpquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje woont in Rotterdam.
Maar ze is opgegroeid in een lief dorpje in Noord-Brabant, naast de A27.
het gaat zeker over ldg dat je ineens wakker bent.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje woont in Rotterdam.
Maar ze is opgegroeid in een lief dorpje in Noord-Brabant, naast de A27.
pciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef Inkomen het volgende:
noord-brabant is dan weer dat lieve dorpje onder rotterdam
het is maar een getalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
blijf ik nog de oudste hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef t-i-m het volgende:
[..]
aaaaaaaaa
als dat jou bouwjaar is, ben ik wat jongerder![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Als je uit 1895 komt ben ik benieuwd hoe je navel eruit ziet.
ik denk zoals de mond van;hoe zou de mond er dan uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je val dan leggiequote:
quote:
Dat oud noemenquote:
daarom ben jij gebarentaal aan het lerenquote:
nog niets gezien vandaagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja en van het opeten van boterham korsten krijg je borsten.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat oud noemen
Methusalem; die was pas oud.
heb van jou nog geen a/s/l gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat oud noemen
Methusalem; die was pas oud.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nog niets gezien vandaagmaar misschien hoorde ik de bel niet toen ze voor de deur stonden
oh dat is goeie tip voor sommige.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja en van het opeten van boterham korsten krijg je borsten.
dat weet ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dagelijks een paar keer frituur wil ook helpen
ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij hadden poes en ik al eens ontdekt dat het niet hetzelfde schattige plekje is waar we vandaan komen
er zijn zoveel schattige plekjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij hadden poes en ik al eens ontdekt dat het niet hetzelfde schattige plekje is waar we vandaan komen
ik heb geen frituur het was zogezegd een lofzang op het bestaan van en consumptie van producten geproduceerd middelsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:33 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wat ga je erin doen?
anders kom ik ff langges
jammerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik heb geen frituur het was zogezegd een lofzang op het bestaan van en consumptie van producten geproduceerd middels
dat zachte plekje achter je oorquote:
wie heeft er nu gevoeld of hij/zij daar ook n lief zacht plekje heeftquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zachte plekje achter je oor
hoe wist je datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zachte plekje achter je oor
hoe wist je datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie heeft er nu gevoeld of hij/zij daar ook n lief zacht plekje heeft![]()
?
omdat ik daar vaak kusjes heb gegevenquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat ik daar vaak kusjes heb gegeven![]()
hoiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:35 schreef Strani het volgende:
* Strani neust een beetje rond in dit topic.
Dan was je nu een rijk man geweestquote:
Klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Tussen de buien door de auto gewassen, en voor 500 euro aan MP zooi verstuurd
Ik klets ook maar wat man. Ik zit me net eigenlijk boos te maken met de gedachte dat je misschien iets heb 'moeten' verkopen dat je graag verzameld terwijl een ander nog nooit in zijn leven een dag heeft gewerkt puur omdat ze daar geen zin in hebbenquote:
Ik heb dingen verkocht die weg mochtenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik klets ook maar wat man. Ik zit me net eigenlijk boos te maken met de gedachte dat je misschien iets heb 'moeten' verkopen dat je graag verzameld terwijl een ander nog nooit in zijn leven een dag heeft gewerkt puur omdat ze daar geen zin in hebben
Okay, gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dingen verkocht die weg mochten
Een deel van de verzameling dat ik heb afgestoten, en wat 'muziekspul' wat ik niet nodig heb als ik met software verder ga
Nog niet veel verderquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, gelukkig maar
Hoe gaat het eigenlijk met de muziek?
Dat klinkt best lastigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Komt wel
Maar heb weer zoveel liggen dat het moeilijk is een keuze te maken
Daar ben ik ook al jaren mee bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien eerst dat rijk worden regelen, dan is dat weer een last minder
Stuquote:
Ik heb nog geen goed plan kunnen bedenken helaasquote:
versleten, aan mijn weekend toequote:
Ow, ik dacht dat je er al jaren mee bezig wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goed plan kunnen bedenken helaas
Moe en blij dat het weekend is. Morgen maar eens uitslapen tot een uur of 10quote:
Kun je nagaan hoe slecht ik ben in het bedenken van een goed planquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je er al jaren mee bezig was
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe en blij dat het weekend is. Morgen maar eens uitslapen tot een uur of 10
Je hebt er meerdere?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:30 schreef crv het volgende:
[..]ik moet vroeg op een van de CR-V's moet gekeurd worden en wil voor alle drukte inkopen gedaan hebben
quote:
Wil je er een paar van mij lenen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ik ben in het bedenken van een goed plan
1 voor mij en 1 voor mijn vrouwquote:
Als ze werken wil ik zelfs wel samenwerkenquote:
Niet het type auto dat je verwacht voor 'erbij' eigenlijk. Zo grootquote:
waarom niet. ik heb de 2e redelijk gunstig kunnen kopen (kennis is Honda dealer in NL) en ik vindt dat mijn vrouw niet per se in een doodskistje moet rijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet het type auto dat je verwacht voor 'erbij' eigenlijk. Zo groot
Wil je in de UK blijven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze werken wil ik zelfs wel samenwerken
Weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet. ik heb de 2e redelijk gunstig kunnen kopen (kennis is Honda dealer in NL) en ik vindt dat mijn vrouw niet per se in een doodskistje moet rijden
Klinkt goedquote:
Nog andere kwaliteiten?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik spreek redelijk goed Engels
Ik kan redelijk goed met mensen omgaan en weet een beetje hoe Engelsen zijnquote:
Ah, dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan redelijk goed met mensen omgaan en weet een beetje hoe Engelsen zijn
Ben best handig met computers
Sounds like a plan!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dat komt wel goed dan
Zodra UK aan de beurt is laat ik het je weten
Dat kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, je moet autorijden in leuke auto's kunnen waarderen
Ik heb hier in 7 jaar tijd 1x een aanrijding gehad maar dat was niet mijn schuldquote:
Geen zorgen, we rijden niet onverzekerdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier in 7 jaar tijd 1x een aanrijding gehad maar dat was niet mijn schuld
Iemand reed bij mijn zijkant erin
Ik mag geloof ik niet klagenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zie je er ook redelijk representatief uit?
Nee, dat is niet nodig. Ik zie er prima uit, mooie, rechte en witte tanden. Ik zal niet klagenquote:
Okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig. Ik zie er prima uit, mooie, rechte en witte tanden. Ik zal niet klagen![]()
Ja, doe dat maar jongenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ok
Dan moet ik maar eens doorwerken om hier in NL te beginnen
Nee, dat zal ik nog niet doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ok![]()
het kan even duren hoor, dus 'don't quit your day job'
* Stuart stopt er een komkommer inquote:
lekker, dankjequote:
Daar heb ik ook wel vertrouwen inquote:
Altijd vervelend zoietsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
Fuck
pc kapot in de zaak
Nou hoop ik dat het alleen de videokaart is.
Ja alleen jammer dat ik geen van beiden hebquote:
Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat ik geen van beiden heb
Ja, dat zou wel moetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Kwestie van tijd
Maak er werk van zou ik zeggen
Als we nou allemaal eens gaan doen wat we 'moeten' doen, dan komen we wellicht nog eens ergensquote:
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Als we nou allemaal eens gaan doen wat we 'moeten' doen, dan komen we wellicht nog eens ergens
stel je niet aan. jij bent knap hurquote:
Welnee johquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
stel je niet aan. jij bent knap hur
Ow, zit ik weer in een kliekje hier?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
stel je niet aan. jij bent knap hur
oke dan nietquote:
Dan kunnen we de boel wel sluitenquote:
Dan zou je er zelf onderdeel van zijnquote:
excuse me?quote:
Ik hoef ook geen zak over mijn hoofd hoorquote:
Kennelijk ziet iedereen elkaars hoofd, behalve ik, vandaar dus kliekjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
excuse me?
Ik heb zijn hoofd op een foto gezien, en ik vind stu best knap.
Wat liefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
excuse me?
Ik heb zijn hoofd op een foto gezien, en ik vind stu best knap.
Da's ook niet handig, dan zie je nietsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen zak over mijn hoofd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |