Van 30 juli t/m 20 augustus bij MK thuisquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
Tussen 30 juli en 20 augustus BBQ bij mij thuis
waar is dat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Van 30 juli t/m 20 augustus bij MK thuis.
[..]
Wel goed. Na een wat mindere periode November vorig jaar, zit er weer stijging in de lijn omhoog. Ik heb daarnaast ook sinds een maand eindelijk weer een betaalde baan. Ik ben postbode geworden (niet bij post.nl )quote:
waar woont die mooie vrouw?!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant van het kattenluikje bij het moeras natuurlijk!
App is hier altijd redelijk accuraatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hmm die app maar eens checken danal durf ik alsnog niet echt goed weg te gaan vanavond
straks geven ze dat ding ineens bij de buren af ofzo.
Sinds wanneer geven mooie vrouwen hun adres aan mij?quote:
Wat deed je daarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vorig weekend nog in je buurt geweest... toen reed ik op de A16 richting Antwerpen.
Vrienden van me hadden me uitgenodigd in het huis van zijn moeder daar in de buurt voor een BBQ. Alleen was het geen BBQ- en vuurkorfweer, dus zijn we maar naar een grillrestaurant gegaan. Volgende week herkansingquote:
ohja goeie vragen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds wanneer geven mooie vrouwen hun adres aan mij?.
En als ze dat al deden, waarom zou ik dat dan delen?.
Kom hier ook langs dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrienden van me hadden me uitgenodigd in het huis van zijn moeder daar in de buurt voor een BBQ. Alleen was het geen BBQ- en vuurkorfweer, dus zijn we maar naar een grillrestaurant gegaan. Volgende week herkansing.
Dan heb ik ook andere vrienden in de auto zitten, dus dat wordt wat lastig dan. maar anders kom ik een andere keer gewoon die kant opquote:
dat is goed dat het goed gaat en postbode is een goed beroep en lekker buitenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel goed. Na een wat mindere periode November vorig jaar, zit er weer stijging in de lijn omhoog. Ik heb daarnaast ook sinds een maand eindelijk weer een betaalde baan. Ik ben postbode geworden (niet bij post.nl )
En daar?
Leeftijd? Waar kom je vandaan? Werk? Relatie? Opleiding?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:23 schreef Moeraskat het volgende:
Tussen 30 juli en 20 augustus BBQ bij mij thuis
oh daar ken ik wel dorpjes ja. Het LDG-Dorp bijv.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik woon in noord-brabant, in een dorpje langs de A27
oudquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik woon in noord-brabant, in een dorpje langs de A27
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |