Dat klinkt best lastigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Komt wel
Maar heb weer zoveel liggen dat het moeilijk is een keuze te maken
Daar ben ik ook al jaren mee bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien eerst dat rijk worden regelen, dan is dat weer een last minder
Stuquote:
Ik heb nog geen goed plan kunnen bedenken helaasquote:
versleten, aan mijn weekend toequote:
Ow, ik dacht dat je er al jaren mee bezig wasquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen goed plan kunnen bedenken helaas
Moe en blij dat het weekend is. Morgen maar eens uitslapen tot een uur of 10quote:
Kun je nagaan hoe slecht ik ben in het bedenken van een goed planquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je er al jaren mee bezig was
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moe en blij dat het weekend is. Morgen maar eens uitslapen tot een uur of 10
Je hebt er meerdere?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:30 schreef crv het volgende:
[..]ik moet vroeg op een van de CR-V's moet gekeurd worden en wil voor alle drukte inkopen gedaan hebben
quote:
Wil je er een paar van mij lenen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht ik ben in het bedenken van een goed plan
1 voor mij en 1 voor mijn vrouwquote:
Als ze werken wil ik zelfs wel samenwerkenquote:
Niet het type auto dat je verwacht voor 'erbij' eigenlijk. Zo grootquote:
waarom niet. ik heb de 2e redelijk gunstig kunnen kopen (kennis is Honda dealer in NL) en ik vindt dat mijn vrouw niet per se in een doodskistje moet rijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet het type auto dat je verwacht voor 'erbij' eigenlijk. Zo groot
Wil je in de UK blijven?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ze werken wil ik zelfs wel samenwerken
Weet ik eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef crv het volgende:
[..]
waarom niet. ik heb de 2e redelijk gunstig kunnen kopen (kennis is Honda dealer in NL) en ik vindt dat mijn vrouw niet per se in een doodskistje moet rijden
Klinkt goedquote:
Nog andere kwaliteiten?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik spreek redelijk goed Engels
Ik kan redelijk goed met mensen omgaan en weet een beetje hoe Engelsen zijnquote:
Ah, dat komt wel goed danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan redelijk goed met mensen omgaan en weet een beetje hoe Engelsen zijn
Ben best handig met computers
Sounds like a plan!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dat komt wel goed dan
Zodra UK aan de beurt is laat ik het je weten
Dat kan ik wel waarderenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, je moet autorijden in leuke auto's kunnen waarderen
Ik heb hier in 7 jaar tijd 1x een aanrijding gehad maar dat was niet mijn schuldquote:
Geen zorgen, we rijden niet onverzekerdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier in 7 jaar tijd 1x een aanrijding gehad maar dat was niet mijn schuld
Iemand reed bij mijn zijkant erin
Ik mag geloof ik niet klagenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Zie je er ook redelijk representatief uit?
Nee, dat is niet nodig. Ik zie er prima uit, mooie, rechte en witte tanden. Ik zal niet klagenquote:
Okquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat is niet nodig. Ik zie er prima uit, mooie, rechte en witte tanden. Ik zal niet klagen![]()
Ja, doe dat maar jongenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ok
Dan moet ik maar eens doorwerken om hier in NL te beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |