Hoe oud?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef t-i-m het volgende:
[..]
oud
z-h ( voorne putten )
gedetacheerde mbo-er
ja
Het watquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh daar ken ik wel dorpjes ja. Het LDG-Dorp bijv.
nu in Roffa maar ze is in dorp daar geboren. En JJ heeft dr lang geleefd.quote:
LDG'tje woont in Rotterdamquote:
Oeh, interessant, misschien woonde ze wel bij mij in het dorpquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje woont in Rotterdam.
Maar ze is opgegroeid in een lief dorpje in Noord-Brabant, naast de A27.
het gaat zeker over ldg dat je ineens wakker bent.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
LDG'tje woont in Rotterdam.
Maar ze is opgegroeid in een lief dorpje in Noord-Brabant, naast de A27.
pciesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef Inkomen het volgende:
noord-brabant is dan weer dat lieve dorpje onder rotterdam
het is maar een getalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
blijf ik nog de oudste hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef t-i-m het volgende:
[..]
aaaaaaaaa
als dat jou bouwjaar is, ben ik wat jongerder![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
Als je uit 1895 komt ben ik benieuwd hoe je navel eruit ziet.
ik denk zoals de mond van;hoe zou de mond er dan uit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je val dan leggiequote:
quote:
Dat oud noemenquote:
daarom ben jij gebarentaal aan het lerenquote:
nog niets gezien vandaagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja en van het opeten van boterham korsten krijg je borsten.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat oud noemen
Methusalem; die was pas oud.
heb van jou nog geen a/s/l gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat oud noemen
Methusalem; die was pas oud.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:18 schreef Inkomen het volgende:
[..]
nog niets gezien vandaagmaar misschien hoorde ik de bel niet toen ze voor de deur stonden
oh dat is goeie tip voor sommige.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja en van het opeten van boterham korsten krijg je borsten.
dat weet ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:29 schreef Inkomen het volgende:
[..]
dagelijks een paar keer frituur wil ook helpen
ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij hadden poes en ik al eens ontdekt dat het niet hetzelfde schattige plekje is waar we vandaan komen
er zijn zoveel schattige plekjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:35 schreef littledrummergirl het volgende:
Volgens mij hadden poes en ik al eens ontdekt dat het niet hetzelfde schattige plekje is waar we vandaan komen
ik heb geen frituur het was zogezegd een lofzang op het bestaan van en consumptie van producten geproduceerd middelsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:33 schreef t-i-m het volgende:
[..]
wat ga je erin doen?
anders kom ik ff langges
jammerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef Inkomen het volgende:
[..]
ik heb geen frituur het was zogezegd een lofzang op het bestaan van en consumptie van producten geproduceerd middels
dat zachte plekje achter je oorquote:
wie heeft er nu gevoeld of hij/zij daar ook n lief zacht plekje heeftquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zachte plekje achter je oor
hoe wist je datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zachte plekje achter je oor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |