Oke dan fiets ik even langs het postkantoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan beide. Op het postkantoor kunnen ze het geheel wegen, zodat je weet hoeveel postzegels er op moeten
Ach, volgens mij vergaat het haar wel goed, als ik zo haar behaalde doelen zie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de 15% loop je voor niks,en geld verdienen is 1k op een dag niet in een half jaar
o.a.quote:
Ik vraag me af of het ooit wel goed gaat komen met de post- en pakketmarkt...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
met een monopolie was het ook niet zo zooitje geweest,nu heb je tig anderen,
die niet allemaal een even goede kwaliteit leveren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:25 schreef SKBlondie het volgende:
Die bikinibabe op de cover van de Veronicagids
Ja daar hadden ze het bij ons op het werk ook al over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:25 schreef SKBlondie het volgende:
Die bikinibabe op de cover van de Veronicagids
dan ben je een vreemdequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:32 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze het bij ons op het werk ook al over.
Blijkbaar was ik de enige(die het durfde te zeggen) dat ik er maar weinig aan vond
ik mag niet klagen inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:17 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ach, volgens mij vergaat het haar wel goed, als ik zo haar behaalde doelen zie.
Die 15% is inderdaad schandalig. Een paar jaar geleden was er zelfs nog een discussie over dat je als zaterdagwerker een nieuw contract moest tekenen om in de zomer doordeweeks te mogen werken. Ze willen je pakken waar ze je pakken kunnen.
Ik heb de pakketchauffeur bij ons nog wel eens om 20.00 door de straten zien tuffen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Tot hoe laat worden pakketten bezorgd op dinsdag? Er zou bij mij een pakket worden bezorgd tussen 9 en 12 u. en heb dus nog steeds niks. Op postnl.nl/ontvangen staat dat de bezorger nog onderweg is...
ik heb net post binnen,incl propaganda van de werkgeverquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de pakketchauffeur bij ons nog wel eens om 20.00 door de straten zien tuffen.
Mooi op tijd dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb net post binnen,incl propaganda van de werkgever
Wat staan er nu weer voor glorieuze Pravda - verhalen in?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb net post binnen,incl propaganda van de werkgever
geen catering meer op div ssorteercentra(savonds)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:28 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wat staan er nu weer voor glorieuze Pravda - verhalen in?
Of gaat ie bij jou linea recta de papierversnipperaar in.
Thanks!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
geen catering meer op div ssorteercentra(savonds)
problemen website,acties hebben geleid tot betere toegankelijkheid (niet dus)
geleuter over een lid van de raad van commissarissen
reorganisatie van PISA
de directeur van productie wil een Or(geen losse delen meer)dit geeft natuurlijk weer strubbelingen
superbatches waar mogelijk terug naar de sorteercentra
maar geen woord over die kleding van "Oger" die we dragen
dat eten is een drama geworden,ik kom nog uit de tijd dat er een dame een lekkere bal gehakt maakte voor alle collega's etc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:41 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Tsja... één OR...PostNL zal daar vast het een of andere voordeel in zien...
Zelfs op de sorteercentra kun je niet eens meer een hapje eten kopen. Wat moeten ze dan doen als ze avonddienst hebben, 's middags om 12:00 al warm eten, of een gehaktbal met wat aardappeltjes in een broodtrommeltje stoppen?
Ik heb het niet doorgelezen en lees de samenvatting heir welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
geen catering meer op div ssorteercentra(savonds)
problemen website,acties hebben geleid tot betere toegankelijkheid (niet dus)
geleuter over een lid van de raad van commissarissen
reorganisatie van PISA
de directeur van productie wil een Or(geen losse delen meer)dit geeft natuurlijk weer strubbelingen
superbatches waar mogelijk terug naar de sorteercentra
maar geen woord over die kleding van "Oger" die we dragen
Nou, gelukkig is het niet zó laat geworden. Om 17.15 u. kwam ie eraan, in een gehuurd busje van Bo Rent. Iemand die ik niet kende en ook geen postnl. kleding aanhad. Nou ja... pakje is binnen gelukkig!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de pakketchauffeur bij ons nog wel eens om 20.00 door de straten zien tuffen.
vroege kerstuitbetalingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:21 schreef gridjuh het volgende:
Vanmorgen erg gelachen met de krant bezorgen....
Stond iemand mij op te wachten....
Dat ik weleens wat extra's verdiende, kreeg ik 10 euro van hem....
Maar dat ik ook voorlopig maar moest blijven doen
met een IJslandse username kan ik me dat voorstellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:10 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Mwah, ik was ook niet echt onder de indruk.
beetje duur daarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een IJslandse username kan ik me dat voorstellen
Het land kent namelijk vele schoonheden
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een IJslandse username kan ik me dat voorstellen
Het land kent namelijk vele schoonheden
Valt, in vergelijking met vóór de crisis, heel erg mee.quote:
uitgaan en alcohol zal zeker niet goedkoper dan hier zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]. Ik bedoelde eigenlijk vooral dat ik meer onder de indruk was geweest van een man in zwembroek dan van een bikini-babe op de voorkant van de gids.
Qua natuur kent IJsland iig vele schoonheden ja, qua babes dan wel hunks vind ik het aanbod iets beperkter.
[..]
Valt, in vergelijking met vóór de crisis, heel erg mee.
Dat niet nee, maar als je dat goedkoop wilt moet je eigenlijk gewoon heel Scandinavië mijden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:20 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
uitgaan en alcohol zal zeker niet goedkoper dan hier zijn
I know. Ik bekeek het vanuit mijn perspectiefquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:08 schreef takkfyrir het volgende:
[..]. Ik bedoelde eigenlijk vooral dat ik meer onder de indruk was geweest van een man in zwembroek dan van een bikini-babe op de voorkant van de gids.
qua natuur is het zeker in Europa onovertroffen, al heb ik in die paar dagen dat ik er was nog lang niet alles kunnen zien.quote:Qua natuur kent IJsland iig vele schoonheden ja, qua babes dan wel hunks vind ik het aanbod iets beperkter.
absoluut, alleen kun je het ook flink duur maken als je wiltquote:Valt, in vergelijking met vóór de crisis, heel erg mee.
Dan gok ik dat je de Westfjorden nog niet gezien hebt en raad ik je bij dezen geheel off-topic aan om daar een eventueel volgende keer heen te gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
qua natuur is het zeker in Europa onovertroffen, al heb ik in die paar dagen dat ik er was nog lang niet alles kunnen zien.
en qua babes: dat ging gelijk de eerste avond in de kroeg al prima
Dat kan overal natuurlijk... Maar zeker buiten het hoogseizoen (juni-augustus) hoeft het helemaal niet duur te zijn om op IJsland rond te trekken.quote:absoluut, alleen kun je het ook flink duur maken als je wilt
Zeker doen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:42 schreef Atmosphere82 het volgende:
Een zus van een vriend is eens in IJsland op vakantie geweest. Die was daar heel enthousiast over!Ik zou er graag ook nog eens heen willen...
Ik wil absoluut nog een keer terug. Ik ben maar een paar dagen op het eiland geweest en die tijd was net genoeg om de Golden Circle Tour te doen, even de zee op te gaan en het nachtleven te verkennen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:51 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Dan gok ik dat je de Westfjorden nog niet gezien hebt en raad ik je bij dezen geheel off-topic aan om daar een eventueel volgende keer heen te gaan.![]()
dat heb ik ook gehoord, dat de lelijkste kerels nog met een mooie vrouw aan hun zij lopen.quote:En ik heb het idee dat IJslandse vrouwen over het algemeen knapper zijn dan de IJslandse mannen, maar goed, dat valt niet echt objectief uit te zoeken.
dat is waar, maar dan is het gelijk ook weer een stuk kouder op het eilandquote:Dat kan overal natuurlijk... Maar zeker buiten het hoogseizoen (juni-augustus) hoeft het helemaal niet duur te zijn om op IJsland rond te trekken.![]()
daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:Wat ik er wel duur vond, om terug te komen op de post, waren de postzegels. Maar met de snel stijgende prijzen hier in Nederland zijn ook die verschillen in prijs niet meer zo groot.
Geen idee, hij zei dat hij de krantenbezorger een aantal keer per jaar wat extra's gaf.(helpt er ook wel bij mee, dat degene die voor mij bezorgde dit ontzettend slecht deed)quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Geen idee, hij zei dat hij de krantenbezorger een aantal keer per jaar wat extra's gaf.(helpt er ook wel bij mee, dat degene die voor mij bezorgde dit ontzettend slecht deed)
Maar om 6 uur 's ochtends denk ik niet echt helderHeb nog wel dank je wel gezegd
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wil absoluut nog een keer terug. Ik ben maar een paar dagen op het eiland geweest en die tijd was net genoeg om de Golden Circle Tour te doen, even de zee op te gaan en het nachtleven te verkennen.
Dan ben ik ook een Ijslanderquote:[..]
dat heb ik ook gehoord, dat de lelijkste kerels nog met een mooie vrouw aan hun zij lopen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:37 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)essieve-meeuwen.html
in Duitsland heb je dat met pakketten al,gebouwen met een pakkettenmachine,quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan zien ze dat het wel handig is als mensen zelf hun spullen komen halen en wordt dat de toekomst.![]()
Maar dit zie ik hier ook nog wel gebeuren over een jaar of 10.
Op strategische punten in de wijken een soort postbussen front waar je als bewoner zelf je spul moet gaan halen.
Hebben we hier in nederland ook al. Tenminste soortgelijk iets.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
in Duitsland heb je dat met pakketten al,gebouwen met een pakkettenmachine,
je kan er 24/7 terecht.
http://www.dhl.de/de/paket/pakete-empfangen/packstation.html
Ik dacht dat het een geintje wasquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben we hier in nederland ook al. Tenminste soortgelijk iets.
https://www.deburen.nl/
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:06 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Geldt die 15 % ook voor dagen wanneer er H.A.H. is?
Pfff... Dat wordt wat... Uiteindelijk kunnen we maar beter een sportpak aan doen en langs de deuren rennen.quote:
Ja dat moet ik.. Ik werk dan onder twee contracten en er gaat 50 ct. van mijn uurloon af ...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:17 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ach, volgens mij vergaat het haar wel goed, als ik zo haar behaalde doelen zie.
Die 15% is inderdaad schandalig. Een paar jaar geleden was er zelfs nog een discussie over dat je als zaterdagwerker een nieuw contract moest tekenen om in de zomer doordeweeks te mogen werken. Ze willen je pakken waar ze je pakken kunnen.
Leuk!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef gridjuh het volgende:
Morgen een dagje vrijMijn papa en oom komen weer thuis van de fietstocht, dus we hebben BBQ endergelijke geregeld
.....
Wees er niet rouwig omquote:Op donderdag 4 juli 2013 05:46 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag laatste werkdag bij PostNL![]()
Over die zomerdal: onze TC heeft al aangekondigd dat het allemaal minder zal zijn. Meer HAH en in de bouwvak...vakantiekaartjes zal het meeste zijn![]()
De postbezorgster hier gaf eigenlijk hetzelfde aan
[..]
Leuk!
quote:
Qua werk idd erg leuk, maar hoe ze omgaan met personeel is echt baggerquote:Op donderdag 4 juli 2013 05:54 schreef peter2671 het volgende:
[..]![]()
![]()
Qua werk prima te doen, alleen de omstandigheden zijn en worden een stuk minder
![]()
Ik hoop op een gouden handdruk, en.....![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 05:46 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh![]()
Vandaag laatste werkdag bij PostNL![]()
Over die zomerdal: onze TC heeft al aangekondigd dat het allemaal minder zal zijn. Meer HAH en in de bouwvak...vakantiekaartjes zal het meeste zijn![]()
De postbezorgster hier gaf eigenlijk hetzelfde aan
[..]
Leuk!
Hmmmm, nee. Brn werkeloos nu, nu ja. ziektewet. Vandaag weer instanties bellen mbt mijn opname.quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:20 schreef dud0r het volgende:
Erwin is er ook weer vroeg bij vandaag. Nog dingen gepland staan dat je er zo vroeg bij bent?
Ja dat wist ik, maar er had natuurlijk wat op de planning kunnen staan met betrekking tot je opname en dergelijke.quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm, nee. Brn werkeloos nu, nu ja. ziektewet. Vandaag weer instanties bellen mbt mijn opname.
Helaas nog niet, oude werkgever, Defensie is traag als baggerquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat wist ik, maar er had natuurlijk wat op de planning kunnen staan met betrekking tot je opname en dergelijke.
Zit er al een beetje vooruitgang in het proces of nog niet?
Hm, hier werd juist gezegd dat er ook minder huis aan huis zou zijn, dus ook voor het verdelen van de tassen huis aan huis op de vestiging gaat er tijd af, omdat er dus minder tassen te verdelen zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef Deezertje het volgende:
Net terug van vakantie en hier nog niks bekend van een zomerdal regeling... Wel zie ik op de planning voor iedere dag een andere tijd staan, (piek/daldagen en donderdag) dus even extra uren scoren is er deze zomer helaas niet meer bij. Vroeger kreeg je iedere dag gewoon een x aantal uur voor je wijk per dag, nu dus iedere dag verschillend... Geen vetpot meer in de zomer werken helaas. Ook al loop je net als ik meer wijken, voor iedere wijk krijg je minder tijd.
Minder langer bezig in de zomer? Betwijfel ik, aangezien er juist extra veel HAH komt zeiden ze, dus vaker terug om te laden.
Weet niet in welke regio je werkt, maar hier hebben wij standaard al de meeste folders van het VBG gebied. En Gamma/Karwei, AH, C1000 gaan sowieso altijd door in de vakantiequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:39 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, hier werd juist gezegd dat er ook minder huis aan huis zou zijn, dus ook voor het verdelen van de tassen huis aan huis op de vestiging gaat er tijd af, omdat er dus minder tassen te verdelen zouden moeten zijn.
Ik moet ook nog maar zien of we daadwerkelijk minder folders zullen hebben, kan het me moeilijk voorstellen. Op zaterdag hebben we er sowieso altijd minstens 3, dat zullen er gedurende de zomerperiode niet minder worden. En op dinsdag inderdaad sowieso altijd al de c1000 en karwei of gamma, dus ik vraag me ook af hoe ze erbij komen dat er 10% minder hah is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Weet niet in welke regio je werkt, maar hier hebben wij standaard al de meeste folders van het VBG gebied. En Gamma/Karwei, AH, C1000 gaan sowieso altijd door in de vakantie
Hier was het ook een stuk minder dan vorige week donderdag, maar er zit sowieso altijd wel aardig wat verschil in die donderdagen, de ene keer stervensdruk, de andere keer is het goed te doen. We hadden nu geen gezinsgidsen, dat maakt al een hoop verschil qua volume.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef Herfstblad het volgende:
Hier is volgens mij zomerdal ingegaan. Had ik vorige week donderdag nog 6 zakken, nu had ik er nog maar 3
Ik heb eigenlijk altijd wel een vrij constante wijk op donderdag. 4- 5 zakken meestal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hier was het ook een stuk minder dan vorige week donderdag, maar er zit sowieso altijd wel aardig wat verschil in die donderdagen, de ene keer stervensdruk, de andere keer is het goed te doen. We hadden nu geen gezinsgidsen, dat maakt al een hoop verschil qua volume.
Wel ellendig veel van die kartonnen dingen van dierentuin Emmen, die waren zo ongeveer huis aan huis, en het grootste deel ervan zat achter de rode kaart. Bleven weer allemaal aan elkaar zitten
Hier nog bar weinig te merken van enig zomerdal, met onder andere de Kampioen en Eigen Huis Magazine. Zelfs de kleinere ochtendwijken hadden nog zeker 4 loodzware tassen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef Herfstblad het volgende:
Hier is volgens mij zomerdal ingegaan. Had ik vorige week donderdag nog 6 zakken, nu had ik er nog maar 3
Geen idee. Stond alleen op een lijst die hier langs kwam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef gelestipjes het volgende:
Zo'n dunne h&m of zo'n irritant dikker boek?
het zomergebeuren is weer een van de vele hersenpinsels van het management van de post.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier nog bar weinig te merken van enig zomerdal, met onder andere de Kampioen en Eigen Huis Magazine. Zelfs de kleinere ochtendwijken hadden nog zeker 4 loodzware tassen.
Binnen werd ook al flink gemopperd, omdat ook daar natuurlijk al het zomerscenario van kracht is, met opdeelwijken en al. Dit resulteerde er uiteraard in dat diverse wijken veel te laat klaar waren.
Overigens zijn hier de schoolvakanties nog niet begonnen, wellicht dat er een verband is?
voor jou bestellen we de dikke versiequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef gelestipjes het volgende:
Zo'n dunne h&m of zo'n irritant dikker boek?
mooi he lijkt thailand welquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef peter2671 het volgende:
Ik liep vandaag naar een wc binnen het VBL te Heerenveen:
[ afbeelding ]
Het dames-toilet is overigens rechts, net buiten beeld.
Ben enkele malen in Thailand geweest(meerendeel het niet-toeristische gedeelte) maar ook daar waren ze niet racistischquote:
zo bedoel ik het niet ,het rommelige zoals op de fotoquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ben enkele malen in Thailand geweest(meerendeel het niet-toeristische gedeelte) maar ook daar waren ze niet racistisch
Wtf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef peter2671 het volgende:
Ik liep vandaag naar een wc binnen het VBL te Heerenveen:
[ afbeelding ]
Het dames-toilet is overigens rechts, net buiten beeld.
Kijk naar de 2 mannetjespopjes,quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet ,het rommelige zoals op de foto
Ja gelezenquote:heb je mijn bijlage gelezen over het sorteercentrum,daar wil je onder deze condities niet werken.
Kon er ook om lachen, maar eigenlijk triest dat de 'installateur' dit zelf niet zagquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wtf.
En als je als kleurling toch in de linker gaat, wat gebeurt er dan
Ja inderdaad... Waarschijnlijk had ie nog een wc - plaatje over en er zo lukraak opgeplakt zonder erover na te denken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Kon er ook om lachen, maar eigenlijk triest dat de 'installateur' dit zelf niet zag
Eens zien of ze daar de ballen hebben om ook te gaan staken, net als de pakketbezorgers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet ,het rommelige zoals op de foto
heb je mijn bijlage gelezen over het sorteercentrum,daar wil je onder deze condities niet werken.
Verrek, nu zie ik het pas. Links een blank mannetje, rechts een zwarte. Grote vraag is nu wel waar Chinezen en Indianen moeten toiletterenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Kijk naar de 2 mannetjespopjes,Daar doelde ik op
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het pas. Links een blank mannetje, rechts een zwarte. Grote vraag is nu wel waar Chinezen en Indianen moeten toiletteren
Neequote:
ja het is net zoiets als uit het oog uit het hartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:39 schreef peter2671 het volgende:
Overigens wees een collega, die een week of 2 geleden gestopt is bij PostNL ivm ander werk, mij erop dat die vrij snel na vertrek niet meer kon inloggen op MijnPostNL (ivm loonstrookje).
Ik zit nu net eens te kijken, maar ook ik kan niet meer inloggen.
Dat is wel snel zeg?
Hopelijk kan ik via FinBox mijn volgend loonstrookje nog inzien en anders maar een mail richting LoonAdministratie
[..]
Nee![]()
is een reden waarom ik het strookje nog op papier wil ontvangenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:39 schreef peter2671 het volgende:
Overigens wees een collega, die een week of 2 geleden gestopt is bij PostNL ivm ander werk, mij erop dat die vrij snel na vertrek niet meer kon inloggen op MijnPostNL (ivm loonstrookje).
Ik zit nu net eens te kijken, maar ook ik kan niet meer inloggen.
Dat is wel snel zeg?
Hopelijk kan ik via FinBox mijn volgend loonstrookje nog inzien en anders maar een mail richting LoonAdministratie
Had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 06:59 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja het is net zoiets als uit het oog uit het hart
quote:
In dit geval welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is een reden waarom ik het strookje nog op papier wil ontvangen
Je verlof uren krijg je pas volgende maand.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef peter2671 het volgende:
[..]rustig aan
[..]
In dit geval wel![]()
Eind van deze maand een mailtje naar loonadministratie sturen als ik ook niet via FINBOX mijn loonstrookje kan inzie.
Hopelijk ook meteen mijn 'vakantie-uren' (iets van 40uur denk ik) erbij
Lekker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen nog een zaterdag werken en dan twee zaterdagen verlof!Eindelijk weer...
Dat is alleen als het meezit volgens mij. Bij mij duurde het toen 3 maanden en heb wel van anderen gehoord dat het bij hen nog langer duurde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je verlof uren krijg je pas volgende maand.
Potverdoriequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat is alleen als het meezit volgens mij. Bij mij duurde het toen 3 maanden en heb wel van anderen gehoord dat het bij hen nog langer duurde.
Omdat, als je het verzoek niet doet, het geld niet krijgt. En ze hopen natuurlijk dat mensen het vergeten of dat aanvraagformulier kwijtraken. Those bastards!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:49 schreef peter2671 het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief 'op verzoek betaalbaarstelling winstdelingsregeling ex-werknemer.
YES..een gouden handdruk...van een paar eurocentjes![]()
![]()
Snap niet echt waarom ik een verzoek moet doen?
[..]
dan zou het er dinsdag moeten zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef DefinitionX het volgende:
Domme vraag: stel dat ik maandag wat verstuur vanuit Rotterdam naar Groningen (post/envelop), wanneer zal het bezorgd zijn in Groningen?
postbezorger met leidinggevende taken? Is dat zo op sommige depots? heb ik hier nog nooit meegemaakt. Ze zetten alleen de tassen goed en moeten erop letten dat wel alle wijken ook echt daadwerkelijk weg zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef ophaling10 het volgende:
ze gaan er toch voor om hier iets uit te proberen te slepen
http://www.bvpp.nl/index.(...)tid=34:tnt&Itemid=82
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
postbezorger met leidinggevende taken? Is dat zo op sommige depots? heb ik hier nog nooit meegemaakt. Ze zetten alleen de tassen goed en moeten erop letten dat wel alle wijken ook echt daadwerkelijk weg zijn
Nee, dat zijn geen leidinggevende taken. Leidinggevende taken lijken me meer dat er nog wijken staan en dat de postbezorger dan zou moeten gaan regelen wie die weg gaat brengen of zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Wij hebben tegenwoordig wel een pet(postbezorger met extra taken) deze doet behalve de tassen uitgooien en controleren of alles weg is, ook nieuwe postbezorgers opleiding geven en legt uit hoe alles in het depot werkt.
Maar dat zou ik geen leidinggevende taken willen noemen.
Misschien kijken jullie daar anders tegenaan.
We hebben hier wel een aantal depothouders die denken dat ze leidinggevenden zijn, en die hun collega's dan de les gaan lopen lezen over dat ze bijv. de labels van de tassen niet bij de tie-wraps in de prullenbak mogen gooien, of dat je geen 4 oranje tassen in 1x mag meenemen, echt spuugirritant dat soort lui. Zullen thuis wel niks te vertellen hebben, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
postbezorger met leidinggevende taken? Is dat zo op sommige depots? heb ik hier nog nooit meegemaakt. Ze zetten alleen de tassen goed en moeten erop letten dat wel alle wijken ook echt daadwerkelijk weg zijn
Lekker Vos'en.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen lekker om 6.00 uur beginnen, omdat we 2-3 collega's in de wijk missen
vaak als er post achterblijft dan wordt van de degene verwacht dat die het op gaat lossen( klein beetje leiding)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen leidinggevende taken. Leidinggevende taken lijken me meer dat er nog wijken staan en dat de postbezorger dan zou moeten gaan regelen wie die weg gaat brengen of zo.
Hebben jullie een speciaal iemand die nieuwe mensen opleidt? Hier is dat altijd gewoon een willekeurige postbezorger, nou ja, willekeurig, ik ben wel erg vaak de lul wat dat betreft dus helemaal willekeurig lijkt het me nietMaar het is in ieder geval niet een speciale postbezorger of een specifiek iemand met extra taken
Ruilen? Ik moet er morgen om 6.15 uur uit. Ik blijf liever nog een paar uurtjes liggen, dan werk ik 's middags wel wat langer door!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou willen dat ik zo vroeg zou mogen beginnen. Is toch een paar uurtjes extra
ik zou wel willen, maar de afstand zal net te groot zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ruilen? Ik moet er morgen om 6.15 uur uit. Ik blijf liever nog een paar uurtjes liggen, dan werk ik 's middags wel wat langer door!
Je jent de verkeerde; de chauffeur die de lege tassen komt ophalen heeft nu meer werk te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
We hebben hier wel een aantal depothouders die denken dat ze leidinggevenden zijn, en die hun collega's dan de les gaan lopen lezen over dat ze bijv. de labels van de tassen niet bij de tie-wraps in de prullenbak mogen gooien, of dat je geen 4 oranje tassen in 1x mag meenemen, echt spuugirritant dat soort lui. Zullen thuis wel niks te vertellen hebben, denk ik dan maar.
En ik ben dan natuurlijk zo'n ettertje die ze dan gaat lopen jennen, dus de lege en de grijze oranje tassen door elkaar op de container gooien, dat soort werk.
Dat verschilt per chauffeur en per plek denk ik. Bij ons doen de chauffeurs niks meer dan een volle container neerzetten en een "lege" (waar ook de lege tassen op liggen) weer meenemen. Dus daar zou het voor de chauffeur geen verschil maken, die heeft daar niet meer werk door want ze nemen alleen mee wat toevallig op die lege container ligtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef blijevis het volgende:
[..]
Je jent de verkeerde; de chauffeur die de lege tassen komt ophalen heeft nu meer werk te doen.
Idd, ik vind vroeg beginnen ook niet erg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind vroeg beginnen ook altijd wel lekker. Moet morgen ook om 6 uur beginnen, sta dan meestal om kwart over 4 op of zo, zodat ik nog wel rustig even tijd heb om wat te internetten en wat nieuws te lezen etc.
Bij ons laat de chauffeur de "lege" container staan en haalt de lege tassen eraf, ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat verschilt per chauffeur en per plek denk ik. Bij ons doen de chauffeurs niks meer dan een volle container neerzetten en een "lege" (waar ook de lege tassen op liggen) weer meenemen. Dus daar zou het voor de chauffeur geen verschil maken, die heeft daar niet meer werk door want ze nemen alleen mee wat toevallig op die lege container ligt
40 min dat is nogal wat, per dag ben je al meer dan 1.5 uur voor niets bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef gelestipjes het volgende:
Ik denk iedere ochtend als de wekker afgaat wel "shit, was ik maar wat eerder naar bed gegaan, vanavond moet ik er echt een beetje op tijd in liggen" maar ja, 's avonds ben je dat dan ook zo weer vergeten. En ach, over het algemeen ben ik na een paar minuten wel wakker, en anders word ik wel wakker tijdens die 40 minuten fietsen naar de vestiging
Parade??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:18 schreef Tietmans het volgende:
Goedenmorgen,
Hopelijk niet te veel wijken lopen vandaag, ik wil naar de parade!
Ach, nog 3 weekjes. En dan ben ik er vanaf.
Ja, een reizend theater-festival. En dat is nu in Den Haag. Dus veel vrienden van mij zitten vanmiddag lekker in de zon bier te drinken.quote:
Beterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, een reizend theater-festival. En dat is nu in Den Haag. Dus veel vrienden van mij zitten vanmiddag lekker in de zon bier te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |