Hier was het ook een stuk minder dan vorige week donderdag, maar er zit sowieso altijd wel aardig wat verschil in die donderdagen, de ene keer stervensdruk, de andere keer is het goed te doen. We hadden nu geen gezinsgidsen, dat maakt al een hoop verschil qua volume.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef Herfstblad het volgende:
Hier is volgens mij zomerdal ingegaan. Had ik vorige week donderdag nog 6 zakken, nu had ik er nog maar 3
Ik heb eigenlijk altijd wel een vrij constante wijk op donderdag. 4- 5 zakken meestal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:07 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hier was het ook een stuk minder dan vorige week donderdag, maar er zit sowieso altijd wel aardig wat verschil in die donderdagen, de ene keer stervensdruk, de andere keer is het goed te doen. We hadden nu geen gezinsgidsen, dat maakt al een hoop verschil qua volume.
Wel ellendig veel van die kartonnen dingen van dierentuin Emmen, die waren zo ongeveer huis aan huis, en het grootste deel ervan zat achter de rode kaart. Bleven weer allemaal aan elkaar zitten
Hier nog bar weinig te merken van enig zomerdal, met onder andere de Kampioen en Eigen Huis Magazine. Zelfs de kleinere ochtendwijken hadden nog zeker 4 loodzware tassen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef Herfstblad het volgende:
Hier is volgens mij zomerdal ingegaan. Had ik vorige week donderdag nog 6 zakken, nu had ik er nog maar 3
Geen idee. Stond alleen op een lijst die hier langs kwam.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef gelestipjes het volgende:
Zo'n dunne h&m of zo'n irritant dikker boek?
het zomergebeuren is weer een van de vele hersenpinsels van het management van de post.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier nog bar weinig te merken van enig zomerdal, met onder andere de Kampioen en Eigen Huis Magazine. Zelfs de kleinere ochtendwijken hadden nog zeker 4 loodzware tassen.
Binnen werd ook al flink gemopperd, omdat ook daar natuurlijk al het zomerscenario van kracht is, met opdeelwijken en al. Dit resulteerde er uiteraard in dat diverse wijken veel te laat klaar waren.
Overigens zijn hier de schoolvakanties nog niet begonnen, wellicht dat er een verband is?
voor jou bestellen we de dikke versiequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:39 schreef gelestipjes het volgende:
Zo'n dunne h&m of zo'n irritant dikker boek?
mooi he lijkt thailand welquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef peter2671 het volgende:
Ik liep vandaag naar een wc binnen het VBL te Heerenveen:
[ afbeelding ]
Het dames-toilet is overigens rechts, net buiten beeld.
Ben enkele malen in Thailand geweest(meerendeel het niet-toeristische gedeelte) maar ook daar waren ze niet racistischquote:
zo bedoel ik het niet ,het rommelige zoals op de fotoquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:44 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ben enkele malen in Thailand geweest(meerendeel het niet-toeristische gedeelte) maar ook daar waren ze niet racistisch
Wtf.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef peter2671 het volgende:
Ik liep vandaag naar een wc binnen het VBL te Heerenveen:
[ afbeelding ]
Het dames-toilet is overigens rechts, net buiten beeld.
Kijk naar de 2 mannetjespopjes,quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet ,het rommelige zoals op de foto
Ja gelezenquote:heb je mijn bijlage gelezen over het sorteercentrum,daar wil je onder deze condities niet werken.
Kon er ook om lachen, maar eigenlijk triest dat de 'installateur' dit zelf niet zagquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wtf.
En als je als kleurling toch in de linker gaat, wat gebeurt er dan
Ja inderdaad... Waarschijnlijk had ie nog een wc - plaatje over en er zo lukraak opgeplakt zonder erover na te denken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Kon er ook om lachen, maar eigenlijk triest dat de 'installateur' dit zelf niet zag
Eens zien of ze daar de ballen hebben om ook te gaan staken, net als de pakketbezorgers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet ,het rommelige zoals op de foto
heb je mijn bijlage gelezen over het sorteercentrum,daar wil je onder deze condities niet werken.
Verrek, nu zie ik het pas. Links een blank mannetje, rechts een zwarte. Grote vraag is nu wel waar Chinezen en Indianen moeten toiletterenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:48 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Kijk naar de 2 mannetjespopjes,Daar doelde ik op
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Verrek, nu zie ik het pas. Links een blank mannetje, rechts een zwarte. Grote vraag is nu wel waar Chinezen en Indianen moeten toiletteren
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |