Oke dan fiets ik even langs het postkantoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan beide. Op het postkantoor kunnen ze het geheel wegen, zodat je weet hoeveel postzegels er op moeten
Ach, volgens mij vergaat het haar wel goed, als ik zo haar behaalde doelen zie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:03 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de 15% loop je voor niks,en geld verdienen is 1k op een dag niet in een half jaar
o.a.quote:
Ik vraag me af of het ooit wel goed gaat komen met de post- en pakketmarkt...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:02 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
met een monopolie was het ook niet zo zooitje geweest,nu heb je tig anderen,
die niet allemaal een even goede kwaliteit leveren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:25 schreef SKBlondie het volgende:
Die bikinibabe op de cover van de Veronicagids
Ja daar hadden ze het bij ons op het werk ook al over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:25 schreef SKBlondie het volgende:
Die bikinibabe op de cover van de Veronicagids
dan ben je een vreemdequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:32 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze het bij ons op het werk ook al over.
Blijkbaar was ik de enige(die het durfde te zeggen) dat ik er maar weinig aan vond
ik mag niet klagen inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:17 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ach, volgens mij vergaat het haar wel goed, als ik zo haar behaalde doelen zie.
Die 15% is inderdaad schandalig. Een paar jaar geleden was er zelfs nog een discussie over dat je als zaterdagwerker een nieuw contract moest tekenen om in de zomer doordeweeks te mogen werken. Ze willen je pakken waar ze je pakken kunnen.
Ik heb de pakketchauffeur bij ons nog wel eens om 20.00 door de straten zien tuffen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:43 schreef KatrienDuck het volgende:
Tot hoe laat worden pakketten bezorgd op dinsdag? Er zou bij mij een pakket worden bezorgd tussen 9 en 12 u. en heb dus nog steeds niks. Op postnl.nl/ontvangen staat dat de bezorger nog onderweg is...
ik heb net post binnen,incl propaganda van de werkgeverquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de pakketchauffeur bij ons nog wel eens om 20.00 door de straten zien tuffen.
Mooi op tijd dus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb net post binnen,incl propaganda van de werkgever
Wat staan er nu weer voor glorieuze Pravda - verhalen in?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:22 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik heb net post binnen,incl propaganda van de werkgever
geen catering meer op div ssorteercentra(savonds)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:28 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wat staan er nu weer voor glorieuze Pravda - verhalen in?
Of gaat ie bij jou linea recta de papierversnipperaar in.
Thanks!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
geen catering meer op div ssorteercentra(savonds)
problemen website,acties hebben geleid tot betere toegankelijkheid (niet dus)
geleuter over een lid van de raad van commissarissen
reorganisatie van PISA
de directeur van productie wil een Or(geen losse delen meer)dit geeft natuurlijk weer strubbelingen
superbatches waar mogelijk terug naar de sorteercentra
maar geen woord over die kleding van "Oger" die we dragen
dat eten is een drama geworden,ik kom nog uit de tijd dat er een dame een lekkere bal gehakt maakte voor alle collega's etc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:41 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Tsja... één OR...PostNL zal daar vast het een of andere voordeel in zien...
Zelfs op de sorteercentra kun je niet eens meer een hapje eten kopen. Wat moeten ze dan doen als ze avonddienst hebben, 's middags om 12:00 al warm eten, of een gehaktbal met wat aardappeltjes in een broodtrommeltje stoppen?
Ik heb het niet doorgelezen en lees de samenvatting heir welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:36 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
geen catering meer op div ssorteercentra(savonds)
problemen website,acties hebben geleid tot betere toegankelijkheid (niet dus)
geleuter over een lid van de raad van commissarissen
reorganisatie van PISA
de directeur van productie wil een Or(geen losse delen meer)dit geeft natuurlijk weer strubbelingen
superbatches waar mogelijk terug naar de sorteercentra
maar geen woord over die kleding van "Oger" die we dragen
Nou, gelukkig is het niet zó laat geworden. Om 17.15 u. kwam ie eraan, in een gehuurd busje van Bo Rent. Iemand die ik niet kende en ook geen postnl. kleding aanhad. Nou ja... pakje is binnen gelukkig!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de pakketchauffeur bij ons nog wel eens om 20.00 door de straten zien tuffen.
vroege kerstuitbetalingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:21 schreef gridjuh het volgende:
Vanmorgen erg gelachen met de krant bezorgen....
Stond iemand mij op te wachten....
Dat ik weleens wat extra's verdiende, kreeg ik 10 euro van hem....
Maar dat ik ook voorlopig maar moest blijven doen
met een IJslandse username kan ik me dat voorstellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:10 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Mwah, ik was ook niet echt onder de indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |