Als het logo van postnl op de achterkant staat is het door de postbode bezorgd, anders door een ander bedrijf / persoon.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:28 schreef Paksoi het volgende:
Vandaag zou ik een pakketje krijgen dat door de brievenbus past, wat mijn postbezorger komt bezorgen. Ik keek net in de brievenbus en zag er alleen een brief in liggen van het Leger des heils dat op ons adres stond geadresseerd. Is de postbode dan al langst geweest of verzend een ander postbedrijf brieven van het leger des heils, en moet de PostNL postbezorger dus nog komen?
Ben ik even blij dat er Sandd opstaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:43 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Als het logo van postnl op de achterkant staat is het door de postbode bezorgd, anders door een ander bedrijf / persoon.
Hij/zij heeft tot 17.00 uur de tijd om het in de bus te gooien dus er is kans dat je nog langer moet wachten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:56 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat er Sandd opstaat.Verder vind ik het wel erg lang duren voordat de postbode langskomt. Of mijn wijk is als laatste aan de beurt?
Hier was het ontzettend rustig. kwart over 10 was alles klaar bij ons.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, hier nog niets te merken van een zomerdal. Mijn eerste wijk had 5 tassen post en 3 tassen hah. Qua dunne post was het hier zelfs uitgesproken druk te noemen, ik kon letterlijk geen adres overslaan, veel adressen hadden 5 stuks post of meer!
De maximale bezorgtijd is tegenwoordig tot 18:00. Zeker in de zomer, wanneer veel bezorgers en postbodes vakantie hebben kunnen er wijken op een ander tijdstip bezorgd worden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:56 schreef Paksoi het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat er Sandd opstaat.Verder vind ik het wel erg lang duren voordat de postbode langskomt. Of mijn wijk is als laatste aan de beurt?
Is dat niet in bepaalde delen van het land alleen maar? Wij houden nog steeds 17.00 aan als uiterste bezorgtijd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:20 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
De maximale bezorgtijd is tegenwoordig tot 18:00. Zeker in de zomer, wanneer veel bezorgers en postbodes vakantie hebben kunnen er wijken op een ander tijdstip bezorgd worden.
Ik las het een keer in zo'n memo die altijd bij ons in de kantine hangt. Maar ja, dat zou best inderdaad een plaatselijk fenomeen kunnen zijn, haha.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat niet in bepaalde delen van het land alleen maar? Wij houden nog steeds 17.00 aan als uiterste bezorgtijd.
Maar ook dit kan natuurlijk weer zo'n typisch postNL verschil zijn tussen vestigingen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:29 schreef dud0r het volgende:
Ach, Ophaling10 meldde laatst dat hij een wijk wist waar er om 22.00 pas post bezorgd werd.
Dus dan valt het verschil tussen 17.00 en 18.00 nog wel mee.
Blijkbaar is 18.00 de nieuwe norm. Dit staat ook op de postnl website dus ik ga van die informatie uit want dat moeten de klanten ook.
http://www.postnl.nl/voor(...)elgesteldevragensurf
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zie mij eens met onze Premier
[ afbeelding ]
ja ik was te voorbarig met reagerenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zie mijn andere post
En ik denk dat het een kapotte bougie is maar dat weet ik niet zeker. Kan ook de bobine zijn of iets met de injectie.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja ik was te voorbarig met reageren
diesel?
Bougie en diesel?quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:43 schreef 44pje het volgende:
[..]
Je werkt bij de klantenservice van postnl?
ik verkeer in betere kringen
met een monopolie was het ook niet zo zooitje geweest,nu heb je tig anderen,quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:05 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
De pakketpost heeft 70% van de pakketjesmarkt in handen. Dat is in mijn ogen een bijna - monopolie.
Ik kan alleen niet de exacte definitie van de regels omtrent het hebben van een monopolie of bijna - monopolie vinden.
Het is waar dat er veel andere pakketbedrijven zijn, alleen dacht ik altijd dat het marktpercentage belangrijker was mbt tot het begrip monopolie.
heb je hem daarna nog een rotschop gegeven?met alles wat ie verziekt heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Zie mij eens met onze Premier
[ afbeelding ]
is bij jouw al die 15 ingegaan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, hier nog niets te merken van een zomerdal. Mijn eerste wijk had 5 tassen post en 3 tassen hah. Qua dunne post was het hier zelfs uitgesproken druk te noemen, ik kon letterlijk geen adres overslaan, veel adressen hadden 5 stuks post of meer!
en bovenal: zijn daar fotoos van?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:05 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
heb je hem daarna nog een rotschop gegeven?met alles wat ie verziekt heeft
ik vind het niks dat 18uur gebeuren ,liever weer naar vroeg ochtendquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat niet in bepaalde delen van het land alleen maar? Wij houden nog steeds 17.00 aan als uiterste bezorgtijd.
Maar ook dit kan natuurlijk weer zo'n typisch postNL verschil zijn tussen vestigingen.
verstuivers en gloeiplugquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:57 schreef peter2671 het volgende:
Middag
Vandaag 2 makkelijke looproutes(5wijken) voorbereid...11:00 klaar.
Vandaag ook mijn ontslagbrief ingeleverd en mijn nieuwe werkgever belde al 2x vanochtend of ik niet eerder naar huis kon, want ze hadden mij nodig daar![]()
![]()
Enkele afgunst opmerkingen gehad van 'collega's' omdat ik wegga(in de trant van: nu zet je je zeker niet meer in e.d.), maar gelijk onderstekende tegengas gegeven waardoor ze gingen indimmen
[..]
Bougie en diesel?
kan beide. Op het postkantoor kunnen ze het geheel wegen, zodat je weet hoeveel postzegels er op moetenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef Paksoi het volgende:
Moet ik bij een klein en smal pakketje dat door een brievenbus past verzenden via het postkantoor of gewoon via de brievenbus, gefrankeerd? En hoeveel postzegels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |