ja het is net zoiets als uit het oog uit het hartquote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:39 schreef peter2671 het volgende:
Overigens wees een collega, die een week of 2 geleden gestopt is bij PostNL ivm ander werk, mij erop dat die vrij snel na vertrek niet meer kon inloggen op MijnPostNL (ivm loonstrookje).
Ik zit nu net eens te kijken, maar ook ik kan niet meer inloggen.
Dat is wel snel zeg?
Hopelijk kan ik via FinBox mijn volgend loonstrookje nog inzien en anders maar een mail richting LoonAdministratie
[..]
Nee![]()
is een reden waarom ik het strookje nog op papier wil ontvangenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 04:39 schreef peter2671 het volgende:
Overigens wees een collega, die een week of 2 geleden gestopt is bij PostNL ivm ander werk, mij erop dat die vrij snel na vertrek niet meer kon inloggen op MijnPostNL (ivm loonstrookje).
Ik zit nu net eens te kijken, maar ook ik kan niet meer inloggen.
Dat is wel snel zeg?
Hopelijk kan ik via FinBox mijn volgend loonstrookje nog inzien en anders maar een mail richting LoonAdministratie
Had ik niet verwachtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 06:59 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja het is net zoiets als uit het oog uit het hart
quote:
In dit geval welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is een reden waarom ik het strookje nog op papier wil ontvangen
Je verlof uren krijg je pas volgende maand.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef peter2671 het volgende:
[..]rustig aan
[..]
In dit geval wel![]()
Eind van deze maand een mailtje naar loonadministratie sturen als ik ook niet via FINBOX mijn loonstrookje kan inzie.
Hopelijk ook meteen mijn 'vakantie-uren' (iets van 40uur denk ik) erbij
Lekker.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
Morgen nog een zaterdag werken en dan twee zaterdagen verlof!Eindelijk weer...
Dat is alleen als het meezit volgens mij. Bij mij duurde het toen 3 maanden en heb wel van anderen gehoord dat het bij hen nog langer duurde.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je verlof uren krijg je pas volgende maand.
Potverdoriequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat is alleen als het meezit volgens mij. Bij mij duurde het toen 3 maanden en heb wel van anderen gehoord dat het bij hen nog langer duurde.
Omdat, als je het verzoek niet doet, het geld niet krijgt. En ze hopen natuurlijk dat mensen het vergeten of dat aanvraagformulier kwijtraken. Those bastards!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:49 schreef peter2671 het volgende:
Ik kreeg vandaag een brief 'op verzoek betaalbaarstelling winstdelingsregeling ex-werknemer.
YES..een gouden handdruk...van een paar eurocentjes![]()
![]()
Snap niet echt waarom ik een verzoek moet doen?
[..]
dan zou het er dinsdag moeten zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef DefinitionX het volgende:
Domme vraag: stel dat ik maandag wat verstuur vanuit Rotterdam naar Groningen (post/envelop), wanneer zal het bezorgd zijn in Groningen?
postbezorger met leidinggevende taken? Is dat zo op sommige depots? heb ik hier nog nooit meegemaakt. Ze zetten alleen de tassen goed en moeten erop letten dat wel alle wijken ook echt daadwerkelijk weg zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:07 schreef ophaling10 het volgende:
ze gaan er toch voor om hier iets uit te proberen te slepen
http://www.bvpp.nl/index.(...)tid=34:tnt&Itemid=82
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
postbezorger met leidinggevende taken? Is dat zo op sommige depots? heb ik hier nog nooit meegemaakt. Ze zetten alleen de tassen goed en moeten erop letten dat wel alle wijken ook echt daadwerkelijk weg zijn
Nee, dat zijn geen leidinggevende taken. Leidinggevende taken lijken me meer dat er nog wijken staan en dat de postbezorger dan zou moeten gaan regelen wie die weg gaat brengen of zo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
Wij hebben tegenwoordig wel een pet(postbezorger met extra taken) deze doet behalve de tassen uitgooien en controleren of alles weg is, ook nieuwe postbezorgers opleiding geven en legt uit hoe alles in het depot werkt.
Maar dat zou ik geen leidinggevende taken willen noemen.
Misschien kijken jullie daar anders tegenaan.
We hebben hier wel een aantal depothouders die denken dat ze leidinggevenden zijn, en die hun collega's dan de les gaan lopen lezen over dat ze bijv. de labels van de tassen niet bij de tie-wraps in de prullenbak mogen gooien, of dat je geen 4 oranje tassen in 1x mag meenemen, echt spuugirritant dat soort lui. Zullen thuis wel niks te vertellen hebben, denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
postbezorger met leidinggevende taken? Is dat zo op sommige depots? heb ik hier nog nooit meegemaakt. Ze zetten alleen de tassen goed en moeten erop letten dat wel alle wijken ook echt daadwerkelijk weg zijn
Lekker Vos'en.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen lekker om 6.00 uur beginnen, omdat we 2-3 collega's in de wijk missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |