vaak als er post achterblijft dan wordt van de degene verwacht dat die het op gaat lossen( klein beetje leiding)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, dat zijn geen leidinggevende taken. Leidinggevende taken lijken me meer dat er nog wijken staan en dat de postbezorger dan zou moeten gaan regelen wie die weg gaat brengen of zo.
Hebben jullie een speciaal iemand die nieuwe mensen opleidt? Hier is dat altijd gewoon een willekeurige postbezorger, nou ja, willekeurig, ik ben wel erg vaak de lul wat dat betreft dus helemaal willekeurig lijkt het me nietMaar het is in ieder geval niet een speciale postbezorger of een specifiek iemand met extra taken
Ruilen? Ik moet er morgen om 6.15 uur uit. Ik blijf liever nog een paar uurtjes liggen, dan werk ik 's middags wel wat langer door!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zou willen dat ik zo vroeg zou mogen beginnen. Is toch een paar uurtjes extra
ik zou wel willen, maar de afstand zal net te groot zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ruilen? Ik moet er morgen om 6.15 uur uit. Ik blijf liever nog een paar uurtjes liggen, dan werk ik 's middags wel wat langer door!
Je jent de verkeerde; de chauffeur die de lege tassen komt ophalen heeft nu meer werk te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
We hebben hier wel een aantal depothouders die denken dat ze leidinggevenden zijn, en die hun collega's dan de les gaan lopen lezen over dat ze bijv. de labels van de tassen niet bij de tie-wraps in de prullenbak mogen gooien, of dat je geen 4 oranje tassen in 1x mag meenemen, echt spuugirritant dat soort lui. Zullen thuis wel niks te vertellen hebben, denk ik dan maar.
En ik ben dan natuurlijk zo'n ettertje die ze dan gaat lopen jennen, dus de lege en de grijze oranje tassen door elkaar op de container gooien, dat soort werk.
Dat verschilt per chauffeur en per plek denk ik. Bij ons doen de chauffeurs niks meer dan een volle container neerzetten en een "lege" (waar ook de lege tassen op liggen) weer meenemen. Dus daar zou het voor de chauffeur geen verschil maken, die heeft daar niet meer werk door want ze nemen alleen mee wat toevallig op die lege container ligtquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:04 schreef blijevis het volgende:
[..]
Je jent de verkeerde; de chauffeur die de lege tassen komt ophalen heeft nu meer werk te doen.
Idd, ik vind vroeg beginnen ook niet erg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:52 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind vroeg beginnen ook altijd wel lekker. Moet morgen ook om 6 uur beginnen, sta dan meestal om kwart over 4 op of zo, zodat ik nog wel rustig even tijd heb om wat te internetten en wat nieuws te lezen etc.
Bij ons laat de chauffeur de "lege" container staan en haalt de lege tassen eraf, ditquote:Op zaterdag 6 juli 2013 04:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dat verschilt per chauffeur en per plek denk ik. Bij ons doen de chauffeurs niks meer dan een volle container neerzetten en een "lege" (waar ook de lege tassen op liggen) weer meenemen. Dus daar zou het voor de chauffeur geen verschil maken, die heeft daar niet meer werk door want ze nemen alleen mee wat toevallig op die lege container ligt
40 min dat is nogal wat, per dag ben je al meer dan 1.5 uur voor niets bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef gelestipjes het volgende:
Ik denk iedere ochtend als de wekker afgaat wel "shit, was ik maar wat eerder naar bed gegaan, vanavond moet ik er echt een beetje op tijd in liggen" maar ja, 's avonds ben je dat dan ook zo weer vergeten. En ach, over het algemeen ben ik na een paar minuten wel wakker, en anders word ik wel wakker tijdens die 40 minuten fietsen naar de vestiging
Parade??quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:18 schreef Tietmans het volgende:
Goedenmorgen,
Hopelijk niet te veel wijken lopen vandaag, ik wil naar de parade!
Ach, nog 3 weekjes. En dan ben ik er vanaf.
Ja, een reizend theater-festival. En dat is nu in Den Haag. Dus veel vrienden van mij zitten vanmiddag lekker in de zon bier te drinken.quote:
Beterquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:29 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ja, een reizend theater-festival. En dat is nu in Den Haag. Dus veel vrienden van mij zitten vanmiddag lekker in de zon bier te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |