Probeer andere fap-technieken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn pink slaapt al een paar dagen, is dit ernstig/gevaarlijk?
Weet niet, doe ik niet expres. Maar ik voel de hele tijd tintelingen, en het wordt een beetje irritant.quote:
quote:
Goedzooooquote:
Nee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Fipo/Lapohuntersje wint er werkelijk geen prijs mee.
Maar het gaat om de uitdagingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Maar iemand zei dat ik chicks krijg als ik veel lapo's had!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar iemand zei dat ik chicks krijg als ik veel lapo's had!
Maar hoe oud ben je dan?!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Nikonlover het volgende:
Het is trouwens best leuk hierIk blijf!
ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Nikonlover het volgende:
Het is trouwens best leuk hierIk blijf!
12-18 augustusquote:
22quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik loop iemand te stalken op skype omdat die nog 5 euro zou overmaken.
Ik voel me een zwerver![]()
Canon !!!! Canon!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 11:16:21 ]
vrijdag dan gaan we naar een camping in de ardennen, geen zin in want volgens mij is het geen mooi weer daarquote:
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Canon !!!! Canon!!!
Ik heb twee Canons en een compact van Nikon, niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
vrijdag dan gaan we naar een camping in de ardennen, geen zin in want volgens mij is het geen mooi weer daar
nopequote:
ik hou gewoon van TT's maken jaaaa.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:17 schreef msacras het volgende:
[..]
ik hou gewoon van TT's maken jaaaa.
maar daarbij is er laatst onbeschaamd veel gekaapt dus ik moest even een inhaalslag maken
en geen prijs... dat denk jij!
Ik herken mezelf hierin.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]goed punt. Ach, leuke TT's zijn gewoon tof. Alleen heb je ook van die mensen die dat de lapo expres maken en echt met een slechte TT komen
Dat is dan weer jammer. En hé, het plaatje in de OP bepalen is ook heel belangrijk!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]goed punt. Ach, leuke TT's zijn gewoon tof. Alleen heb je ook van die mensen die dat de lapo expres maken en echt met een slechte TT komen
Een plaatje gemaakt met een Nikon D4 is altijd primaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. En hé, het plaatje in de OP bepalen is ook heel belangrijk!
wham, bzn, madonna, david bowie, queen, toto en een hoop top 40 lp's enzo.quote:
Precies, dat is een kunstquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. En hé, het plaatje in de OP bepalen is ook heel belangrijk!
Ik weet niet waar dit plaatje mee is gemaaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een plaatje gemaakt met een Nikon D4 is altijd prima
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een plaatje gemaakt met een Nikon is altijd prima
Awww geeft niksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit plaatje mee is gemaakt
Waarom zie ik je nooit posten in FOT eigenlijk? Zou je wel verwachten van iemand met zo'n nick en post eens wat werkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een plaatje gemaakt met een Nikon D4 is altijd prima
neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Wel een oud plaatje, heeft al te vaak in de OP staan, je zou best iets nieuws mogen doen
Ik heb een hekel aan andere fotografenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom zie ik je nooit posten in FOT eigenlijk? Zou je wel verwachten van iemand met zo'n nick en post eens wat werk
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan andere fotografen
het enige wat je eruit krijgt is dat het door Picasa gehaald is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit plaatje mee is gemaakt
Ze kijken niet echt nauwkeurig hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had 4 euro boete
Minste van alle 5 jaren
Dit jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het enige wat je eruit krijgt is dat het door Picasa gehaald is.
Wat een fucking aids programma is dat gvd
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | File NameHarry+Styles+shirtless+2.jpgFile Size31 kBFile Modify Date2013:06:28 05:23:02-04:00File Permissionsrw-r--r-- File File TypeJPEGMIME Typeimage/jpegExif Byte OrderLittle-endian (Intel, II)Image Width300Image Height400Encoding ProcessBaseline DCT, Huffman codingBits Per Sample8Color Components3Y Cb Cr Sub SamplingYCbCr4:4:4 (1 1) JFIF JFIF Version1.01Resolution UnitNoneX Resolution1Y Resolution1 IFD0 SoftwarePicasa Exif IFD Exif Version0220Exif Image Width300Exif Image Height400 Composite Image Size300x400 |
Niet onlinequote:
Jij trekt gewoon een onschuldig koppie en dan laten ze je weer gaanquote:
Je bent gewoon te netjes!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze kijken niet echt nauwkeurig hier
Nog nooit heb ik boete gehad volgens mij.
Dat jij nou onder de tafel gaat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij trekt gewoon een onschuldig koppie en dan laten ze je weer gaan
Wij moeten altijd zelf woordenboeken meenemen voor leestoetsenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Drabit het volgende:
Ik voor het te laat inleveren van een woordenboek op school10 cent.
Wij ook, ik vergeet het altijd dus dan leen ik ze maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wij moeten altijd zelf woordenboeken meenemen voor leestoetsen
En toen en toen???? Kwam hij achter je aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik had wel een keer een domme actie.
Reed bij een stoplicht door rood (kwam niks aan) Zie ik opeens als ik aan de overkant bent een motoragent daar op de stoep staan
Met een rood hoofd snel door gefietst en hem genegeerd.
Neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
En toen en toen???? Kwam hij achter je aan?
Ik ben mijn kluis sleutel op school echt 5 keer kwijt geraakt (in 3,5 jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn neef was zijn kluissleutel kwijt, nu moet hij 22 betalen ofzo.
Ik fiets op een punt altijd tegen het verkeer in omdat dat makkelijker is. De dag dat ik besloot mijn leven te beteren en aan de goede kant te gaan fietsen stond er een agent op de hoekquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik fiets op een punt altijd tegen het verkeer in omdat dat makkelijker is. De dag dat ik besloot mijn leven te beteren en aan de goede kant te gaan fietsen stond er een agent op de hoek
Alsof ze je daarvoor gaan bekeurenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik fiets op een punt altijd tegen het verkeer in omdat dat makkelijker is. De dag dat ik besloot mijn leven te beteren en aan de goede kant te gaan fietsen stond er een agent op de hoek
Zijn daar foto's / filmpjes van?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nog wel eens boetes voor te hard rijden. En ooit een boete gehad voor het dansen op een aantal geparkeerde auto's, mooie tijden.
Had ik met busreizen. Ik rijd bijna altijd zwart, maar dacht een keer in het jaar, laat ik toch maar eens betalen, en ja hoor controlequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij kwam er een boze man die zei dat hij de boswachter kende en ging dreigen om hem te bellen omdat de hond los liepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb ooit eens een boete van een boswachter gehad omdat ik geen duinkaart heb gekocht
Tegen het verkeer in fietsen, op zijn minst een waarschuwing. Dat is al engquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij kwam er een boze man die zei dat hij de boswachter kende en ging dreigen om hem te bellen omdat de hond los liep
Dat moet je wel een hele chagrijnige bromsnor tegenkomenquote:
Ohja, die ging ik nog bellenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij kwam er een boze man die zei dat hij de boswachter kende en ging dreigen om hem te bellen omdat de hond los liep
alleen een keer een waarschuwing.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij trekt gewoon een onschuldig koppie en dan laten ze je weer gaan
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nog wel eens boetes voor te hard rijden. En ooit een boete gehad voor het dansen op een aantal geparkeerde auto's, mooie tijden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb de hond daarna aangelijnd en de riem los gelaten.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb de hond daarna aangelijnd en de riem los gelaten.
Ben jij een oude man?quote:
Dan ben je best een eikel, voor én de natuur én voor mensen die bang zijn voor die beesten, waaronder ondergetekende.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb de hond daarna aangelijnd en de riem los gelaten.
/carequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het enige wat je eruit krijgt is dat het door Picasa gehaald is.
Wat een fucking aids programma is dat gvd
Ik lijn altijd de hond aan als ik iemand aan zie komenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je best een eikel, voor én de natuur én voor mensen die bang zijn voor die beesten, waaronder ondergetekende.
Ja, dat zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik lijn altijd de hond aan als ik iemand aan zie komen(Ja alleen die keer even niet
)
Niks mis mee dat je hem/haar laat loslopen. Kan die ook even z'n energie kwijtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik lijn altijd de hond aan als ik iemand aan zie komen(Ja alleen die keer even niet
)
Niet in een natuurgebied waar dat niet is toegestaan, doe dat lekker op een veldje waar dat magquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niks mis mee dat je hem/haar laat loslopen. Kan die ook even z'n energie kwijt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijdzolang mensen maar weten dat als zo'n beest naar mij toe komt rennen ik absoluut niet twijfel of ik zal schoppen of niet. Ja, dat klinkt cru, weet ik.
Moet je die maar net in de buurt hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet in een natuurgebied waar dat niet is toegestaan, doe dat lekker op een veldje waar dat mag
Daarom zorg ik dat ik eerder ben, als kind hebben er een aantal rottweilers in m'n arm gehangen, dus ik weet hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]Als je de verkeerde hond hebt bijt die je.
Het is een drukke puppy, dus naar mensen toe rennen doet hij wel. Daarom lijn ik hem ook altijd aan, mijn ouders doen dat niet trouwens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijdzolang mensen maar weten dat als zo'n beest naar mij toe komt rennen ik absoluut niet twijfel of ik zal schoppen of niet. Ja, dat klinkt cru, weet ik.
Warmer geluid (afhankelijk van je speler, versterker en boxen).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:35 schreef nodig het volgende:
Wat zijn de voordelen van muziek afspelen over LP? Behalve de ''ambachtelijkheid'' en het geilen op de hoes?
Klopt, en anders ga je maar fietsen met dat beest naast jequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je die maar net in de buurt hebben
De ruisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:35 schreef nodig het volgende:
Wat zijn de voordelen van muziek afspelen over LP? Behalve de ''ambachtelijkheid'' en het geilen op de hoes?
Dit welquote:
Is prima toch? Zolang je hem aan lijnt in gebieden waar dat moet hoor je mij ook niet klagenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het is een drukke puppy, dus naar mensen toe rennen doet hij wel. Daarom lijn ik hem ook altijd aan, mijn ouders doen dat niet trouwens.
De boswachter ken ik zelf ook, dus als hij was gekomen had hij hallo gezegd, een gesprek met hem gehad en doorgelopen zonder te bekeuren.
maar kan ik datzelfde warme geluid niet van mijn pc krijgen met versterker en boxen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Warmer geluid (afhankelijk van je speler, versterker en boxen).
[..]
Klopt, en anders ga je maar fietsen met dat beest naast je
Daarom! Maar voor mensen die bang zijn is het wel fijner.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niks mis mee dat je hem/haar laat loslopen. Kan die ook even z'n energie kwijt
Het is pas verboden sinds een jaar. Er komt bijna nooit iemand. Het is bijzonder als ik iemand tegenkom daar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet in een natuurgebied waar dat niet is toegestaan, doe dat lekker op een veldje waar dat mag
Dat vind ik altijd zo irritant als ik er dan langs moetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Warmer geluid (afhankelijk van je speler, versterker en boxen).
[..]
Klopt, en anders ga je maar fietsen met dat beest naast je
Neinquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef nodig het volgende:
[..]
maar kan ik datzelfde warme geluid niet van mijn pc krijgen met versterker en boxen?
als je je fans uitzetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef nodig het volgende:
[..]
maar kan ik datzelfde warme geluid niet van mijn pc krijgen met versterker en boxen?
je bankrekening komt in het roodquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:35 schreef nodig het volgende:
Dekentje eromheen doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Katten en honden!quote:
Verboden is verboden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het is pas verboden sinds een jaar. Er komt bijna nooit iemand. Het is bijzonder als ik iemand tegenkom daar.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant als ik er dan langs moet
Vooral als ze aan de buitenkant lopen..quote:
Ik snap het ja. De boze meneer had gelijk. Ik hoor ook een boete te krijgen als ik betrapt word.quote:
Kan ik me voorstellen ja, maar zo'n beest zal toch niet onverwachts onder je spaken gaan liggen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vooral als ze aan de buitenkant lopen..
Dan ga ik er echt met een grote boog omheen, straks maakt die hond een vage beweging en rijd ik over hem heen
Dan doen die bejaarde in een elektrische rolstoel anders welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja, maar zo'n beest zal toch niet onverwachts onder je spaken gaan liggen?
succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:40 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, moet vandaag nog zo veel doen. Zat ik maar weer op de middelbare school.![]()
![]()
Ik ga er ook vandoor.
Ik ben dan idd zo'n persoon die als ik dat doe alle albums van mijn lievelingsartiesten wil hebbenquote:
Ja, das gedoe, moet je ook maar voor willen kiezenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmm, maar dan moet je wel telkens een andere plaat erin doen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan doen die bejaarde in een elektrische rolstoel anders wel
Tevens ook in de Albert Heijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, das gedoe, moet je ook maar voor willen kiezen
[..]bejaarden op de weg is sowieso bloedlink.
Bij een platenspeler denk ik altijd aan de film Mechanic waar Jason Statham een plaat opzetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, das gedoe, moet je ook maar voor willen kiezen
[..]bejaarden op de weg is sowieso bloedlink.
Weet je wat ik niet snap? Gaan die bejaarden serieus na zessen boodschappen doen daar, terwijl ze de hele fucking dag de tijd hebben om die boodschappen te halen.quote:
Boem is hoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij een platenspeler denk ik altijd aan de film Mechanic waar Jason Statham een plaat opzet
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Gaan die bejaarden serieus na zessen boodschappen doen daar, terwijl ze de hele fucking dag de tijd hebben om die boodschappen te halen.
[..]
Boem is ho
Ja, maar ik heb hier geen geluidquote:
Goeie vraag jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Gaan die bejaarden serieus na zessen boodschappen doen daar, terwijl ze de hele fucking dag de tijd hebben om die boodschappen te halen.
Perfect verwoord ja, zwaar herkenbaar en zeer irritantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Goeie vraag ja
Is het al zo druk, loop je zelf nog met een container vol met diepvries spullen en dan boos worden als je bijna frontaal op ze inrijdIk kijk altijd voor me, wacht netjes als er klanten langs moeten maar bepaalde bejaarde schieten dan echt net voor je container langs dat je amper meer kan stoppen.. Zou fijn zijn als ze, zoals andere klanten, om zich heen kijken.
En sommige willen dan ook nog de manager spreken zodat ze even een hele preek kunnen gaan houden hoe ik geen rekening met ze houdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Perfect verwoord ja, zwaar herkenbaar en zeer irritant"kijken, dat hoef ik niet op mijn leeftijd
ik rij je kapot met m'n booster jongen".
Hoi.quote:
Was grapje joh haha.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi.
Of wacht, jij mocht mij niet. Was dat echt alleen omdat ik op 1D haatte?
M'n mp3 heeft nog meer geheugen manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
want met 1gb ram en 80gb hardeschijf kom ik niet meer mee
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
want met 1gb ram en 80gb hardeschijf kom ik niet meer mee
Vervangen dat ding!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft ook dubbel zoveel ram
ja maar ik heb ook net een nieuwe laptopquote:
die enequote:
Maar dan doe je je computer alleen voor gamen en je laptop toch voor andere zaken? Ik weet niet of 80 GB voor games genoeg is. Ik heb hier überhaupt geen verstand vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:03 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook net een nieuwe laptop![]()
En ik zit nog steeds te twijfelen of ik het nou zou doen en of ik er ook op wil gaan gamen enzo
Hmmmm maar ik vind een desktop een stuk fijner dan een laptop, laptop heb ik ook (een beetjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan doe je je computer alleen voor gamen en je laptop toch voor andere zaken? Ik weet niet of 80 GB voor games genoeg is. Ik heb hier überhaupt geen verstand van
Oh en luister niet naar VA. Alles dat geen appeltje heeft en pro er achter is slechter.
goede gozerquote:
:S:S:S:S:SSSSSquote:
Zeg ik alleen om jou te irriteren :S :S :Squote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan doe je je computer alleen voor gamen en je laptop toch voor andere zaken? Ik weet niet of 80 GB voor games genoeg is. Ik heb hier überhaupt geen verstand van
Oh en luister niet naar VA. Alles dat geen appeltje heeft en pro er achter is slechter.
Maar is die desktop dan niet goed om mee te gamen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmmm maar ik vind een desktop een stuk fijner dan een laptop, laptop heb ik ook (een beetje) gekocht voor school
![]()
Een appel word het sws niet
Dat is niet irriteren dat noem je treiterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
goede gozer
[..]
:S:S:S:S:SSSSS
[..]
Zeg ik alleen om jou te irriteren :S :S :S
Jawel hoor, hangt er vanaf wat je wilt spelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar is die desktop dan niet goed om mee te gamen?
Provoceer niet zo : :S :S :S:S:SS:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is niet irriteren dat noem je treiteren
Jij bent echt achterlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Provoceer niet zo : :S :S :S:S:SS:
Hee je hebt helemaal terug gelezenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaa die lacht de hele dag
Nodig
First world problems.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel hoor, hangt er vanaf wat je wilt spelen
ooh zoooquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen wat adora naar mij quote en een stukje daarna
Ik ben niet achterlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk
[..]
welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk
[..]
Het is middag blondiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:28 schreef nodig het volgende:
Het is 12.28 en het voelt middag dit is raar :s :s
Ja maar voor mij voelt het om dit tijdstip meestal ochtendquote:
Überhaupt opstaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar voor mij voelt het om dit tijdstip meestal ochtend![]()
Eerste keer sinds een maand dat ik weer om 7 uur ben opgestaan :s
Hoe sluit jij m af dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:41 schreef nodig het volgende:
PC wil niet starten![]()
Ik gok dat het komt door de manier waar op ik hem gisteravond heb afgesloten![]()
Hahaha, is dat ding zo oud dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan een bak koffie zetten tijdens het opstarten
Top! Ik moet ze ook nog even allemaal opzoeken. Maar hoef ze 9 juli pas in te leverenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb geen boete voor mijn boeken
Dan pas? Hier hebben de examenleerlingen ze echt al lang ingeleverdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Top! Ik moet ze ook nog even allemaal opzoeken. Maar hoef ze 9 juli pas in te leveren
gedaan wat je moest doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
ohja ik was mijn laptop aan het opruimen
Precies wat ik zei.. Erg laatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan pas? Hier hebben de examenleerlingen ze echt al lang ingeleverd
Prima hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
[..]
Hoi TV.
Hoe is het met jou?
Mooi zoquote:
wat moest ik doen?quote:
Had je dat niet al een paar dagen geleden gedaan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Met mij op zich ook wel. Maar nu was ik net in de stad, en dan ben ik het belangrijkste vergeten. Ze hebben m'n sleutels niet gevonden bij het gemeentehuis dus ik moest nieuwe laten maken. Maar nee, ik ben gaan winkelen en heb helemaal niet meer aan die sleutels gedacht
.
Nee, dat was ik van plan maar is er toen niet van gekomenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je dat niet al een paar dagen geleden gedaan?
De winkels zijn nog openquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Met mij op zich ook wel. Maar nu was ik net in de stad, en dan ben ik het belangrijkste vergeten. Ze hebben m'n sleutels niet gevonden bij het gemeentehuis dus ik moest nieuwe laten maken. Maar nee, ik ben gaan winkelen en heb helemaal niet meer aan die sleutels gedacht
.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat was ik van plan maar is er toen niet van gekomen.
Is het zo'n klerezooi dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik een auto hoor denk ik: SHIT snel opruimen enzo. maar ze zijn pas over twee weken terug
Oh, goed idee. Ik moet wel snel opruimen want m'n moeder en broer komen vanavond terug.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef supersof het volgende:
Elke keer als ik een auto hoor denk ik: SHIT snel opruimen enzo. maar ze zijn pas over twee weken terug
Nee, maar. Gewoon. Gaat automatisch.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, maar. Gewoon. Gaat automatisch.
geakkiequote:
Ik denk dat de buitentemperatuur te hoog is :s :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Thermostaat stuk? Of niet aan gezet?
Dat is een cameralens. En mijn handquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is dat nou eigenlijk in jouw UI?
Een kitlensquote:
ooh nee niet echt.quote:
Tja... ik heb niet veel verstand van verwarming maar het zou moeten werken als de thermostaat hoger staat dan de temperatuur in de ruimte waar de thermostaat zit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik denk dat de buitentemperatuur te hoog is :s :s
ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:09 schreef Nikonlover het volgende:
Als ik straks de LAPO heb mag iemand anders het nieuwe topic openen
Met dit weer stokenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
ooh jaa de verwarming word warm
Stoken met die handel
Ben je een sauna aan het maken?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:08 schreef nodig het volgende:
ooh jaa de verwarming word warm
Stoken met die handel
Jaaa is goedquote:
Ik weet ook niet hoe het precies werktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik heb niet veel verstand van verwarming maar het zou moeten werken als de thermostaat hoger staat dan de temperatuur in de ruimte waar de thermostaat zit.
quote:
Geakkie xDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |