Hahaha, is dat ding zo oud dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Je kan een bak koffie zetten tijdens het opstarten
Top! Ik moet ze ook nog even allemaal opzoeken. Maar hoef ze 9 juli pas in te leverenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik heb geen boete voor mijn boeken
Dan pas? Hier hebben de examenleerlingen ze echt al lang ingeleverdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Top! Ik moet ze ook nog even allemaal opzoeken. Maar hoef ze 9 juli pas in te leveren
gedaan wat je moest doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:27 schreef supersof het volgende:
ohja ik was mijn laptop aan het opruimen
Precies wat ik zei.. Erg laatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan pas? Hier hebben de examenleerlingen ze echt al lang ingeleverd
Prima hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
[..]
Hoi TV.
Hoe is het met jou?
Mooi zoquote:
wat moest ik doen?quote:
Had je dat niet al een paar dagen geleden gedaan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Met mij op zich ook wel. Maar nu was ik net in de stad, en dan ben ik het belangrijkste vergeten. Ze hebben m'n sleutels niet gevonden bij het gemeentehuis dus ik moest nieuwe laten maken. Maar nee, ik ben gaan winkelen en heb helemaal niet meer aan die sleutels gedacht
.
Nee, dat was ik van plan maar is er toen niet van gekomenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had je dat niet al een paar dagen geleden gedaan?
De winkels zijn nog openquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Met mij op zich ook wel. Maar nu was ik net in de stad, en dan ben ik het belangrijkste vergeten. Ze hebben m'n sleutels niet gevonden bij het gemeentehuis dus ik moest nieuwe laten maken. Maar nee, ik ben gaan winkelen en heb helemaal niet meer aan die sleutels gedacht
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |