Ik weet niet waar dit plaatje mee is gemaaktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een plaatje gemaakt met een Nikon D4 is altijd prima
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een plaatje gemaakt met een Nikon is altijd prima
Awww geeft niksquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit plaatje mee is gemaakt
Waarom zie ik je nooit posten in FOT eigenlijk? Zou je wel verwachten van iemand met zo'n nick en post eens wat werkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een plaatje gemaakt met een Nikon D4 is altijd prima
neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Wel een oud plaatje, heeft al te vaak in de OP staan, je zou best iets nieuws mogen doen
Ik heb een hekel aan andere fotografenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom zie ik je nooit posten in FOT eigenlijk? Zou je wel verwachten van iemand met zo'n nick en post eens wat werk
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan andere fotografen
het enige wat je eruit krijgt is dat het door Picasa gehaald is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit plaatje mee is gemaakt
Ze kijken niet echt nauwkeurig hierquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had 4 euro boete
Minste van alle 5 jaren
Dit jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het enige wat je eruit krijgt is dat het door Picasa gehaald is.
Wat een fucking aids programma is dat gvd
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | File NameHarry+Styles+shirtless+2.jpgFile Size31 kBFile Modify Date2013:06:28 05:23:02-04:00File Permissionsrw-r--r-- File File TypeJPEGMIME Typeimage/jpegExif Byte OrderLittle-endian (Intel, II)Image Width300Image Height400Encoding ProcessBaseline DCT, Huffman codingBits Per Sample8Color Components3Y Cb Cr Sub SamplingYCbCr4:4:4 (1 1) JFIF JFIF Version1.01Resolution UnitNoneX Resolution1Y Resolution1 IFD0 SoftwarePicasa Exif IFD Exif Version0220Exif Image Width300Exif Image Height400 Composite Image Size300x400 |
Je bent gewoon te netjes!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ze kijken niet echt nauwkeurig hier
Nog nooit heb ik boete gehad volgens mij.
Dat jij nou onder de tafel gaat.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij trekt gewoon een onschuldig koppie en dan laten ze je weer gaan
Wij moeten altijd zelf woordenboeken meenemen voor leestoetsenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Drabit het volgende:
Ik voor het te laat inleveren van een woordenboek op school10 cent.
Wij ook, ik vergeet het altijd dus dan leen ik ze maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wij moeten altijd zelf woordenboeken meenemen voor leestoetsen
En toen en toen???? Kwam hij achter je aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Ik had wel een keer een domme actie.
Reed bij een stoplicht door rood (kwam niks aan) Zie ik opeens als ik aan de overkant bent een motoragent daar op de stoep staan
Met een rood hoofd snel door gefietst en hem genegeerd.
Neequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
En toen en toen???? Kwam hij achter je aan?
Ik ben mijn kluis sleutel op school echt 5 keer kwijt geraakt (in 3,5 jaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn neef was zijn kluissleutel kwijt, nu moet hij 22 betalen ofzo.
Ik fiets op een punt altijd tegen het verkeer in omdat dat makkelijker is. De dag dat ik besloot mijn leven te beteren en aan de goede kant te gaan fietsen stond er een agent op de hoekquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik fiets op een punt altijd tegen het verkeer in omdat dat makkelijker is. De dag dat ik besloot mijn leven te beteren en aan de goede kant te gaan fietsen stond er een agent op de hoek
Alsof ze je daarvoor gaan bekeurenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik fiets op een punt altijd tegen het verkeer in omdat dat makkelijker is. De dag dat ik besloot mijn leven te beteren en aan de goede kant te gaan fietsen stond er een agent op de hoek
Zijn daar foto's / filmpjes van?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nog wel eens boetes voor te hard rijden. En ooit een boete gehad voor het dansen op een aantal geparkeerde auto's, mooie tijden.
Had ik met busreizen. Ik rijd bijna altijd zwart, maar dacht een keer in het jaar, laat ik toch maar eens betalen, en ja hoor controlequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij kwam er een boze man die zei dat hij de boswachter kende en ging dreigen om hem te bellen omdat de hond los liepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:28 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb ooit eens een boete van een boswachter gehad omdat ik geen duinkaart heb gekocht
Tegen het verkeer in fietsen, op zijn minst een waarschuwing. Dat is al engquote:
Terecht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij kwam er een boze man die zei dat hij de boswachter kende en ging dreigen om hem te bellen omdat de hond los liep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |