Probeer andere fap-technieken.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn pink slaapt al een paar dagen, is dit ernstig/gevaarlijk?
Weet niet, doe ik niet expres. Maar ik voel de hele tijd tintelingen, en het wordt een beetje irritant.quote:
quote:
Goedzooooquote:
Nee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Fipo/Lapohuntersje wint er werkelijk geen prijs mee.
Maar het gaat om de uitdagingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Maar iemand zei dat ik chicks krijg als ik veel lapo's had!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar iemand zei dat ik chicks krijg als ik veel lapo's had!
Maar hoe oud ben je dan?!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Nikonlover het volgende:
Het is trouwens best leuk hierIk blijf!
ohquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:13 schreef Nikonlover het volgende:
Het is trouwens best leuk hierIk blijf!
12-18 augustusquote:
22quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik loop iemand te stalken op skype omdat die nog 5 euro zou overmaken.
Ik voel me een zwerver![]()
Canon !!!! Canon!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 11:16:21 ]
vrijdag dan gaan we naar een camping in de ardennen, geen zin in want volgens mij is het geen mooi weer daarquote:
Wie?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Canon !!!! Canon!!!
Ik heb twee Canons en een compact van Nikon, niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
vrijdag dan gaan we naar een camping in de ardennen, geen zin in want volgens mij is het geen mooi weer daar
nopequote:
ik hou gewoon van TT's maken jaaaa.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:12 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:17 schreef msacras het volgende:
[..]
ik hou gewoon van TT's maken jaaaa.
maar daarbij is er laatst onbeschaamd veel gekaapt dus ik moest even een inhaalslag maken
en geen prijs... dat denk jij!
Ik herken mezelf hierin.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]goed punt. Ach, leuke TT's zijn gewoon tof. Alleen heb je ook van die mensen die dat de lapo expres maken en echt met een slechte TT komen
Dat is dan weer jammer. En hé, het plaatje in de OP bepalen is ook heel belangrijk!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]goed punt. Ach, leuke TT's zijn gewoon tof. Alleen heb je ook van die mensen die dat de lapo expres maken en echt met een slechte TT komen
Een plaatje gemaakt met een Nikon D4 is altijd primaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. En hé, het plaatje in de OP bepalen is ook heel belangrijk!
wham, bzn, madonna, david bowie, queen, toto en een hoop top 40 lp's enzo.quote:
Precies, dat is een kunstquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer. En hé, het plaatje in de OP bepalen is ook heel belangrijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |