die enequote:
Maar dan doe je je computer alleen voor gamen en je laptop toch voor andere zaken? Ik weet niet of 80 GB voor games genoeg is. Ik heb hier überhaupt geen verstand vanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:03 schreef nodig het volgende:
[..]
ja maar ik heb ook net een nieuwe laptop![]()
En ik zit nog steeds te twijfelen of ik het nou zou doen en of ik er ook op wil gaan gamen enzo
Hmmmm maar ik vind een desktop een stuk fijner dan een laptop, laptop heb ik ook (een beetjequote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan doe je je computer alleen voor gamen en je laptop toch voor andere zaken? Ik weet niet of 80 GB voor games genoeg is. Ik heb hier überhaupt geen verstand van
Oh en luister niet naar VA. Alles dat geen appeltje heeft en pro er achter is slechter.
goede gozerquote:
:S:S:S:S:SSSSSquote:
Zeg ik alleen om jou te irriteren :S :S :Squote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar dan doe je je computer alleen voor gamen en je laptop toch voor andere zaken? Ik weet niet of 80 GB voor games genoeg is. Ik heb hier überhaupt geen verstand van
Oh en luister niet naar VA. Alles dat geen appeltje heeft en pro er achter is slechter.
Maar is die desktop dan niet goed om mee te gamen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmmmm maar ik vind een desktop een stuk fijner dan een laptop, laptop heb ik ook (een beetje) gekocht voor school
![]()
Een appel word het sws niet
Dat is niet irriteren dat noem je treiterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
goede gozer
[..]
:S:S:S:S:SSSSS
[..]
Zeg ik alleen om jou te irriteren :S :S :S
Jawel hoor, hangt er vanaf wat je wilt spelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar is die desktop dan niet goed om mee te gamen?
Provoceer niet zo : :S :S :S:S:SS:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is niet irriteren dat noem je treiteren
Jij bent echt achterlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Provoceer niet zo : :S :S :S:S:SS:
Hee je hebt helemaal terug gelezenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
Begin de dag met een dansje begin de dag met een lach want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag jaa die lacht de hele dag
Nodig
First world problems.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jawel hoor, hangt er vanaf wat je wilt spelen
ooh zoooquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee alleen wat adora naar mij quote en een stukje daarna
Ik ben niet achterlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk
[..]
| Forum Opties | |