Tevens ook in de Albert Heijnquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, das gedoe, moet je ook maar voor willen kiezen
[..]bejaarden op de weg is sowieso bloedlink.
Bij een platenspeler denk ik altijd aan de film Mechanic waar Jason Statham een plaat opzetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, das gedoe, moet je ook maar voor willen kiezen
[..]bejaarden op de weg is sowieso bloedlink.
Weet je wat ik niet snap? Gaan die bejaarden serieus na zessen boodschappen doen daar, terwijl ze de hele fucking dag de tijd hebben om die boodschappen te halen.quote:
Boem is hoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij een platenspeler denk ik altijd aan de film Mechanic waar Jason Statham een plaat opzet
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Gaan die bejaarden serieus na zessen boodschappen doen daar, terwijl ze de hele fucking dag de tijd hebben om die boodschappen te halen.
[..]
Boem is ho
Ja, maar ik heb hier geen geluidquote:
Goeie vraag jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je wat ik niet snap? Gaan die bejaarden serieus na zessen boodschappen doen daar, terwijl ze de hele fucking dag de tijd hebben om die boodschappen te halen.
Perfect verwoord ja, zwaar herkenbaar en zeer irritantquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Goeie vraag ja
Is het al zo druk, loop je zelf nog met een container vol met diepvries spullen en dan boos worden als je bijna frontaal op ze inrijdIk kijk altijd voor me, wacht netjes als er klanten langs moeten maar bepaalde bejaarde schieten dan echt net voor je container langs dat je amper meer kan stoppen.. Zou fijn zijn als ze, zoals andere klanten, om zich heen kijken.
En sommige willen dan ook nog de manager spreken zodat ze even een hele preek kunnen gaan houden hoe ik geen rekening met ze houdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Perfect verwoord ja, zwaar herkenbaar en zeer irritant"kijken, dat hoef ik niet op mijn leeftijd
ik rij je kapot met m'n booster jongen".
Hoi.quote:
Was grapje joh haha.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoi.
Of wacht, jij mocht mij niet. Was dat echt alleen omdat ik op 1D haatte?
M'n mp3 heeft nog meer geheugen manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
want met 1gb ram en 80gb hardeschijf kom ik niet meer mee
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:52 schreef nodig het volgende:
want met 1gb ram en 80gb hardeschijf kom ik niet meer mee
Vervangen dat ding!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft ook dubbel zoveel ram
ja maar ik heb ook net een nieuwe laptopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |