Dat moet je wel een hele chagrijnige bromsnor tegenkomenquote:
Ohja, die ging ik nog bellenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:30 schreef Drabit het volgende:
[..]
Bij mij kwam er een boze man die zei dat hij de boswachter kende en ging dreigen om hem te bellen omdat de hond los liep
alleen een keer een waarschuwing.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij trekt gewoon een onschuldig koppie en dan laten ze je weer gaan
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nog wel eens boetes voor te hard rijden. En ooit een boete gehad voor het dansen op een aantal geparkeerde auto's, mooie tijden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:29 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nog wel eens boetes voor te hard rijden. En ooit een boete gehad voor het dansen op een aantal geparkeerde auto's, mooie tijden.
Ik heb de hond daarna aangelijnd en de riem los gelaten.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb de hond daarna aangelijnd en de riem los gelaten.
Ben jij een oude man?quote:
Dan ben je best een eikel, voor én de natuur én voor mensen die bang zijn voor die beesten, waaronder ondergetekende.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik heb de hond daarna aangelijnd en de riem los gelaten.
/carequote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
het enige wat je eruit krijgt is dat het door Picasa gehaald is.
Wat een fucking aids programma is dat gvd
Ik lijn altijd de hond aan als ik iemand aan zie komenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ben je best een eikel, voor én de natuur én voor mensen die bang zijn voor die beesten, waaronder ondergetekende.
Ja, dat zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik lijn altijd de hond aan als ik iemand aan zie komen(Ja alleen die keer even niet
)
Niks mis mee dat je hem/haar laat loslopen. Kan die ook even z'n energie kwijtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik lijn altijd de hond aan als ik iemand aan zie komen(Ja alleen die keer even niet
)
Niet in een natuurgebied waar dat niet is toegestaan, doe dat lekker op een veldje waar dat magquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niks mis mee dat je hem/haar laat loslopen. Kan die ook even z'n energie kwijt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijdzolang mensen maar weten dat als zo'n beest naar mij toe komt rennen ik absoluut niet twijfel of ik zal schoppen of niet. Ja, dat klinkt cru, weet ik.
Moet je die maar net in de buurt hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet in een natuurgebied waar dat niet is toegestaan, doe dat lekker op een veldje waar dat mag
Daarom zorg ik dat ik eerder ben, als kind hebben er een aantal rottweilers in m'n arm gehangen, dus ik weet hoe dat voelt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]Als je de verkeerde hond hebt bijt die je.
Het is een drukke puppy, dus naar mensen toe rennen doet hij wel. Daarom lijn ik hem ook altijd aan, mijn ouders doen dat niet trouwens.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze altijdzolang mensen maar weten dat als zo'n beest naar mij toe komt rennen ik absoluut niet twijfel of ik zal schoppen of niet. Ja, dat klinkt cru, weet ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |